Mégane klāsts ir papildināts ar Mégane GT – jaunu, dinamisku modeli, ko iespējams pasūtīt ar 165 ZS 2,0 litru T motoru vai ar 2,0 litru dCi 150 ZS dīzeļdzinēju.

Mégane GT ir paredzēta tiem, kas vēlas sajust braukšanas prieku katru dienu. Tā sportiskā šasija nodrošina izcilu darbību, bet Mégane GT raksturīgā ārpuses un salona konstrukcija uzsver tā sportisko izcelsmi. Automobilis ir pieejams ar trim vai piecām durvīm, un to būs iespējams iegādāties jau 2006.gada beigās.

Pēc Mégane Renault Sport panākumiem ar Mégane GT Renault atkārtoti vēlas pievērst uzmanību „karstā hečbeka” segmentam. Tā sportiskās šasijas apvienojums ar divu dzinēju izvēles iespēju nodrošina Mégane GT atbilstību klientu prasībām.
Benzīna vai dīzeļa dzinējs
Pieprasījums pēc sedana tipa automobiļiem, kas darbināmi ar dīzeļdzinēju, kura jauda ir no 140 līdz 160 zirgspēkiem, Rietumeiropā arvien turpina pieaugt. Salīdzinoši var minēt, ka to tirgus daļa 2002. gadā bija tikai 2 %, taču šobrīd tā sasniedz jau 20% no kopējiem pārdošanas apjomiem. Mégane GT tirgū nonākusi ar lieljaudas, taču vienlaikus ekonomisku 2,0 litru dCi motoru, kurā izmantotas pašas jaunākās dīzeļa tehnoloģijas, tai skaitā pjezo-elektriskie iesmidzinātāji, 1600 bāru vienotās kompresijas iesmidzināšana un maināmas ģeometrijas turbokompresors. Ar 150 ZS (110 kW) jaudu pie 4000 apgriezieniem minūtē, kā arī ar maksimālo griezes momentu 340 Nm pie 2000 apgriezieniem minūtē, tas ir vērtējams kā viens no savas klases visekonomiskākajiem dzinējiem. Savienojumā ar manuālu sešu pārnesumu ātrumkārbu 2,0 litru dCi 150 ZS motors, tāpat kā tā benzīna analogs, nodrošina īpaši plašu un noderīgu apgriezienu diapazonu. Tikmēr Mégane GT 2,0 litru dCi's motora degvielas patēriņš (5,4 litri/100 km) un C02 emisija (144 g/km) ir zemākās šajā klasē.
Tie, kas izvēlas dīzeļdzinēju, var pasūtīt Mégane GT ar 2,0 litru T motoru, kura maksimālā jauda ir 165 ZS (120 kW) pie 5000 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 270 Nm pie 3250 apgriezieniem minūtē. Arī šis motors savienojumā ar manuālu sešu pērnesumu ātrumkārbu ļauj Mégane GT tikai 8,3 sekundēs attīstīt ātrumu līdz 100 km/h.

Sporta šasija dinamiskai darbībai
Pretstatā citiem sporta sedana tipa automobiļiem, Mégane GT ir spējis apvienot kvalitati un komfortu. Izstrādājot šasiju, Renault inženieri izvēlējušies risinājumus, kas nodrošina izcilu darbību un īpaši efektīvu priekšējās pārkares izvietojumu, kas nemazina automobiļa augšējās pārkares sniegumu.
Mégane GT piemīt specifiski uzlaboti amortizatori, kas nodrošina optimālu korpusa sānsveres kontroli neatkarīgi no braukšanas stila.

Salīdzinājumā ar iepriekšējām šasijas versijām, kas izmantotas Mégane 2,0 litru T un 2,0 litru dCi Dynamique, Mégane GT šasijai ir spēcīgāka priekšpuses un aizmugures pretestība sānsverei, kas paredzēta, lai nepieļautu sānsveri līkumos. Automobiļa augstums ir samazināts par 10 mm, lai pazeminātu gravitācijas centru, bet priekšējo un aizmugures atsperu stingrība ir palielināta par 24%. Lai nodrošinātu optimālu stūres precizitāti, elektrisko stūres pastiprinātāju kontrolē specifiski mehānismi un pārkares bukses ir stingrākas. ESP ir speciāli kalibrēta funkcija, kas raksturīga Mégane GT sporta šasijai, lai nodrošinātu ērtu braukšanu pa pilsētu vai automaģistrālēm, tajā pašā laikā garantējot izcili precīzu darbību līkumainos ceļos.

Mégane GT, kas pieejams trīs un piecu durvju versijā, ir jauns modelis, un no Mégane klāsta iepriekšējām Dynamique versijām ir aizguvis tikai divus jaudas iekārtas veidus.
Ārpusē Mégane GT ir pierīkots spoileris un hromēts režģis ap priekšējo buferi, kā arī sānu sliekšņi. Pie aizmugurējām durvīm ir piestiprināts spoileris, turklāt automobilim ir specifiski „tumši metāliski” 17 collu lietie diski un divi vidū novietoti hromēti izpūtēja uzgaļi ar „tumši metālisku” izpūtēja apdari un GT emblēmu. Mégane GT ir pieejama astoņās korpusa krāsās, tai skaitā metāliski zilā, kas ir specifiskā šī modeļa krāsa.
Arī automobiļa salons ieturēts sportiskā stilā, par ko liecina sēdekļi un ar ādu apvilkta sporta stūre, kam piestiprināta GT emblēma, kā arī alumīnija pedāļu stiprinājumi un kāju balsts. Pēc izvēles ir pieejams arī ādas polsterējums. Moderna, dinamiska salona apdarē iederas arī nerūsējošā tērauda skaidiņu faktūra centrālajai pultij, cimdu nodalījumam un durvju rokturiem. Instrumentu paneļa fons ir zilpelēks, bet drošības jostas - sudrabpelēkas.
Verii nice! How much?