Divos gados, kopš auto tirgū nonācis Logan, tā pārdošanas apjomi sasnieguši vairāk nekā 300 000 automobiļu. Šis ir viens no iemesliem, kāpēc uzņēmums Dacia ir paredzējis paplašināt savu klāstu ar "Logan MCV" (Multi Convivial Vehicle).

Logan MCV plānots kā ļoti ietilpīgs, universāla tipa automobilis ar lielu kravnesību, kam piemīt visas Logan sedana versijai raksturīgās stiprās puses, kā arī pārveidojams salona izkārtojums. Jaunajā modelī pietiek vietas septiņiem pieaugušiem pasažieriem, un tas, iespējams, izmainīs universālā tipa automobiļu tirgu tāpat kā Dacia Logan radikāli pārveidoja ģimenes sedana tipa automobiļu klasi.
Pēc svinīgas atklāšanas Parīzes auto izstādē, Logan MCV, sākot ar 2006.gada oktobri, jau ir nopērkams Rumānijā, bet jau no 2007.gada sākuma būs pieejama arī citos galvenajos Dacia Eiropas tirgos. Tāpat kā sedana tipa versijai Logan MCV dzinēju klāsts ietver 1,5 litru dCi dīzeļmotoru, kas nodrošina ekonomisku degvielas patēriņu. Automobilim ir trīs gadu 100 000 km nobraukuma garantija.

Tāpat kā Logan sedana versija Logan MCV ir speciāli ražots dažādiem, arī ekstrēmiem braukšanas apstākļiem. Turklāt, ņemot vērā, ka Logan MCV paredzēts daudz plašākam lietošanas diapazonam nekā sedana variants, inženieri universāla versijai ir vēlējušies nodrošināt papildu aizsardzību, izstrādājot vairākas detaļas, kas jau tika demonstrētas ar Logan Steppe Concept izstādes automobilī. Apvienojumā ar jaunā automobiļa 155 mm augsto klīrensu (kas palielināts par 20 mm, salīdzinot ar Eiropas normām) un garo piekari, šīs iezīmes ļauj Logan MCV bez vilcināšanās izbraukt pat pasaules nelīdzenākajos ceļos. Īpaša uzmanība ir veltīta arī siltuma komforta sistēmai, kas konstruēta tā, lai piedāvātu vienādus apstākļus visiem pasažieriem gan karstā, gan aukstā klimatā.

Modernu dzinēju klāsts
Logan MCV ir pieejams ar tādu pašu motoru klāstu, kā sedana versijas, kas jau ir sevi pierādījušas arī vairākos Renault modeļos. Logan MCV piedāvājums, kas balstīts uz trīs benzīna motoru (1,4 litru MPI, 1,6 litru MPI un 1,6 litru 16V) un uz etalona 1,5 litru dCi dīzeļmotora izvēli, piedāvā lielu izvēli dažādiem tirgiem un plašām klientu vajadzībām.
1,5 litru dCi 70 ZS - dīzeļmotora etalons
1,5 litru dCi, kas ir īsts etalons dīzeļmotoru pasaulē, arī pieder Renault dzinēju klāstam. Tas ir jaudas iekārtas vadošais elements, un tā otrās paaudzes vienotās kompresijas tiešā iesmidzināšana nodrošina gan augstu sniegumu, gan ļoti zemu degvielas patēriņu, kas ar tikai 5,3 litriem uz 100 km (ekvivalents CO2 emisijai 140 g/km), ierindo Logan MCV 1,5 litru dCi ļoti stabilā pozīcijā salīdzinājumā ar citiem ar dīzeli darbināmiem universāla tipa automobiļiem, kas pieejami tirgū.
Rūpes par drošību
Logan MCV priekšrocība ir no Renault pārmantotās zināšanas drošības jomā. Tāpat kā Logan, arī Logan MCV ir būvēts uz Renault – Nissan alianses B platformas, kuras aktīvās drošības iezīmes, iekļautas arī jaunajā automobilī.

Ietilpīgs salons un vieta septiņiem pieaugušiem pasažieriem
Automobilī Logan MCV, kas pieejams ar septiņām sēdvietām, trīs pieauguši pasažieri var ērti sasēsties otrās rindas sēdekļos, bet divi - trešās rindas sēdvietās. Papildus ērtumam, kas tiek nodrošināts ceļojot ar visu ģimeni, Logan MCV ir plašas salona transformēšanas iespējas un plašs kravas nodalījums, gan arī glabāšanas telpa salona iekšpusē.
www.dacia-logan.com
brauciens ar 70Zs dīzeli un 7 purniem uz borta jaunajā dačā varētu patikt tikai vwfanam