Izplatīti oficiālie atjauninātās BMW 5. sērijas foto 13

 
10.janvāris 2007 11:29

Trīs gadus pēc līdzšinējās BMW 5. sērijas paaudzes prezentācijas auto pārcietis pirmo nelielo atjaunināšanas procedūru. Ārēji izmaiņas nav pārlieku ievērojamas – galvenokārt tās skārušas optikas formu un materiālus.



Aizmugures lukutrus tagad veido gaismas diodes, mainījies reljefs ap radiatora resti, paplatinātas gaisa savācējlūkas. Salona apdarē parādījušies jauni – dārgāki materiāli.



Tomēr galvenās pārmaiņas auto skārušas tieši tehniskā ziņā. Vispirms jau jaunais benzīna dzinēju klāsts kļuvis ekonomiskāks: atmosfēriskais 3 litru dzinējs ar 273 Zs jaudu tērē 7,76 l/100 km.



Tāpat arī atjauninātais BMW no pagājušajā gadā debitējušā X5 aizņēmies elektronisko platformu FlexRay un uzlaboto otrās paaudzes iDrive borta datoru.

 
Visi komentāri
 
222481. viesis 10.janvāris 2007 11:37
0 0 Atbildēt

NU shis auto kljuust arvien harmoniskaaks. Kad vienreiz 7series tiks beidzot liidz kaut kam gaumiigam novests !?!?!?

222483. viesis 10.janvāris 2007 11:45
0 0 Atbildēt

nez, man gan 7series patiik - it sevishki pirms facelift!

222485. viesis 10.janvāris 2007 11:53
0 0 Atbildēt

Man gan liekas ka šis ir kārtējais - "atrodi 10 atšķirības".

222497. viesis 10.janvāris 2007 13:12
0 0 Atbildēt

7,6l/100km - 273Hp... a nafig dīzeļi ir vajadzīgi????

222498. viesis 10.janvāris 2007 13:25
0 0 Atbildēt

7.6 izklausās kā pasakā! No serpentīna ripinot lejā ar 2.0 disel sanāca 0.9l uz 100.

222502. viesis 10.janvāris 2007 14:05
0 0 Atbildēt
222507. viesis 10.janvāris 2007 14:35
0 0 Atbildēt

Negitais pilens-izskatas pec tak$a kada(Toyotas)........

222508. viesis 10.janvāris 2007 14:49
0 0 Atbildēt

Njāāā, salons super. Ergonomisks...Bet jau 89.gada 5.bumerā salons ērtuma ziņā bija vnk fantastish. Šitas kā redzams būs vēl labāks.

222517. viesis 10.janvāris 2007 15:29
0 0 Atbildēt

Smieklīgi! 2t auto - 7 litri! Ja 17l, tad es ticētu!

222523. viesis 10.janvāris 2007 17:01
0 0 Atbildēt

17 neēd 5.0l M5, kur nu vēl šis. Arī M3 borta kompis virs 13 nekāpj vidēji un tā arī ir. BMW motori ze best. Salons arī! NAv kā konkurentiem - standarta variants: plastmasas konsole ar daudz, daudz podziņām. Eleganti. Nice

222524. viesis 10.janvāris 2007 17:28
0 0 Atbildēt

Motori edzuli jaunajiem bembjiem labi,ipa$i 535d,M5 utt,bet par to izskatu gan var ilgi strideties,jo vairums no modeljiem ir negliti tie$aja varda nozime-tu man paradi jebkuru cilveku,kur$ izskatas cool 5serijas Bembi,par M5 nerunaju.....???!!! Saloni ir kvalitativi,bet parak pareizi,lai butu labakie-IDRIVE piemeram ir mesls pedejais,ja salidzina sistemu ar konkurentu piedavajumiem......patikama extra ir head up displejs,bet tads sastopams M6 un M5 modeljos...Salidzini kaut iepriek$ejo 3 seriju ar jauno,uzreiz redzams kad dizains iepriek$ejai serijai daudz labaks un atstaj lielaku iespaidu,kaut ari jauna coupe izskatas tiri neko,bet cetrdurvju varianti lidzinas vairak kadam Mitsubishi,kur$ ir vismaz uz pusi LETAKS! Musdienu konkurences apstakljos katra kljuda var izmaksat dargi sacensiba par tirgus iegu$anu.....atliek ceret kad jaunais V8 M3 bus parsteigumiem pilns un nocenots pareizi,ne taka sobrid M6,kur$ ir sadardzinats lidz nemanjai,zinot kad M5 ar tadu pa$u motoru ir 20.000+ls letaks...........

222525. viesis 10.janvāris 2007 18:20
0 0 Atbildēt

5. sērija ar mpack izskatās ļoti labi! Parastie bamperi gan suck

222541. viesis 10.janvāris 2007 23:53
0 0 Atbildēt

nez nez, izskatās kaut kā garlaicīgi :(

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti