«Latvijas Mobilā Telefona rallija komanda» sezonu sāks Lietuvā 1

 
6.februāris 2007 8:20

Jau šīs nedēļas nogalē – 10. februārī – sezonas pirmās sacensības aizvadīs „Latvijas Mobilā Telefona rallija komanda”. Visaginas, Ignalinas un Zarasai apkārtnē komandas ekipāžas Māris Neikšāns/Māris Jēkabsons un Andis Neikšāns/Pēteris Dzirkals startēs Lietuvas čempionāta pirmajā posmā „Sampo Winter Rally”.

Lai gan komanda šim startam augstus sportiskos mērķus nav uzstādījusi un par galveno uzdevumu uzskata tehnikas un sportiskās formas pārbaudi pirms pirmā LMT Latvijas autorallija čempionāta posmā (notiks Gulbenē 17. un 18. februārī), „Sampo Winter Rally” nebūs vienkārša vizināšanās.



Lielākās cerības tiek liktas Māra Neikšāna/Māra Jēkabsona ekipāžu, kura trasē dosies ar nule kā sagatavotu Mitsubishi Lancer Evolution IX automašīnu. Jaunais auto pilnībā sagatavots „Latvijas Mobilā telefona rallija komandas” tehniskajā bāzē „AMP Motorsport”. Arī ekipāža starp sezonām aizvadījusi vairākus vērtīgus treniņus un cer Latvijas čempionātā uzrādīt augstvērtīgus rezultātus.

Ļoti svarīgs starts „Sampo Winter Rally” būs ekipāžai Andis Neikšāns/Pēteris Dzirkals. Viņi trasē dosies ar atjaunotu Mitsubishi Lancer Evolution IX, kuru pērn izmantoja Māris Neikšāns/Māris Jēkabsons. Andim šajā rallijā būs daudz nezināmo – viņš aizvadīs savu pirmo ralliju ar pilnpiedziņas automašīnu, kā arī pirmo reizi viņa stūrmaņa krēslā sēdīsies Pēteris Dzirkals, kurš nomainījis komandas ilggadējo stūrmani Edgaru Utānu. Neikšāna/Dzirkala uzdevums būs pierast pie jaunā automobiļa un pieslīpēt savstarpējo sadarbību. Pirms sezonas jaunizveidotā ekipāža daudz trenējusies, kas varētu padarīt viņu debiju pilnpiedziņas kategorijā nedaudz vieglāku.

Kopā ar „Latvijas Mobilā Telefona rallija komandu” uz Lietuvu dosies vēl viena ekipāža, kurai automobili sagatavojusi „AMP Motorsport” kompānija. Edmonam Džiguram/Vasīlijam Kovačam Bauskā sagatavota Baltijā labākā N4 kategorijas Mitsubishi Lancer Evolution IX. Arī Džigurs, tāpat kā brāļi Neikšāni, pirms sezonas treniņos pavadījis daudzas jo daudzas dienas. Tomēr uz augstiem sasniegumiem jau Lietuvā Džigurs necer, jo šī viņam būs pirmā sacensība ar N4 klases automašīnu, turklāt arī stūrmanim šī būs debija autorallijā.

Kopumā startam rallijā „Sampo Winter Rally” pieteikusies 61 ekipāža no Lietuvas, Latvijas un Igaunijas. Māris Neikšāns/Māris Jēkabsons trasē dosies ar 6. starta numuru, Andis Neikšāns/Pēteris Dzirkals – ar 19., bet Edmons Džigurs/Vasīlijs Kovačs – ar 21.

“Latvijas Mobilā Telefona rallija komandas” preses sekretārs
Mārtiņš Dzenītis
 
Visi komentāri
 
225069. viesis 6.februāris 2007 18:24
0 0 Atbildēt

Jaalaizj skatiities!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Mazda 6 pēctecis: Mazda ar diviem jaunumiem Auto China 2024 izstādē (+ FOTO)

Pekinas autoizstādē Japānas autobūves uzņēmums Mazda nodemonstrējis divus jaunumus: sedanu EZ-6 un krosoveru Arata. Lasīt vairāk

 

"Zaļais" vēl negarantē, ka viss būs labi (+ VIDEO) 22

Video autors iebrauc krustojumā pie luksofora zaļā signāla un saduras ar Volvo, kura vadītājs aizšķērso ceļu, griežoties pa kreisi. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 35

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 17

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti