Vislielākā satiksmes intensitāte - uz Veclaicenes šosejas 1

 
2.jūlijs 2007 9:05

Rīga, 1.jūl., LETA. Vislielākā satiksmes intensitāte valsts autoceļos ir uz Veclaicenes šosejas Rīgas rajonā, kur laika posmā no 18.jūnija līdz 25.jūnijam uzskaitītas 222 500 automašīnas, liecina VAS "Latvijas valsts ceļi" veiktās satiksmes uzskaites apkopotie dati.

Otrajā vietā pēc satiksmes intensitātes ierindojies Jelgavas šosejas Rīgas rajona posms, kurā nedēļas laikā uzskaitītas 124 016 automašīnas. Šajā posmā satiksme uzskaitīta gan tikai vienā braukšanas joslā.

Trešajā vietā ar 107 527 automašīnām atrodas Tallinas šosejas Rīgas rajona posms.

Vislielākais satiksmes intensitātes pieaugums novērots uz Liepājas šosejas Rīgas rajonā, kur uzskaitīto transportlīdzekļu pieaugums, salīdzinot ar iepriekšējā gada pirmsjāņu nedēļu, palielinājies par 30,4%, sasniedzot 53 254 vienības.

Savukārt vismazākais satiksmes intensitātes pieaugums novērots uz Valmieras šosejas Valmieras rajonā - 10,4%.

Kopumā šajā nedēļā uz valsts galvenajiem autoceļiem uzskaitītas 1 117 296 automašīnas. Salīdzinot ceļa posmus, kur satiksmes uzskaite tikusi veikta šogad un pirms gada, satiksmes intensitāte pieaugusi par 22,2%, savukārt salīdzinājumā ar maija pirmo nedēļu - par 29,6%.

"Latvijas Valsts ceļu" rīcībā ir 24 satiksmes uzskaites iekārtas, no kurām 18 ir paredzētas uzstādīšanai stacionārajos, bet sešas - pārvietojamos satiksmes uzskaites punktos. Uz valsts galvenajiem autoceļiem ir ierīkoti 109 stacionārie satiksmes uzskaites punkti, no kuriem 17 ir ar mobilo datu pārraidi un viens papildus aprīkots ar ass slodžu noteikšanas sensoriem.

Uzsākta arī augstas intensitātes valsts pirmās šķiras autoceļu aprīkošana, pašlaik jau ierīkoti 37 satiksmes uzskaites punkti.

Satiksmes uzskaites laikā tiek iegūta informācija par satiksmes intensitāti, transportlīdzekļu ātrumu, garumu, tipu un distanci. Mērķis ir iegūt datus autoceļu tīkla plānošanai - autoceļu uzturēšanas noteikšanai atkarībā no satiksmes intensitātes, kā arī seguma remonta metožu izvēlei un transporta plūsmu prognozēšanai. Iegūtos datus izmanto arī ceļu projektēšanā un satiksmes drošības analīzē.

LETA
 
Visi komentāri
 
237540. viesis 2.jūlijs 2007 23:39
0 0 Atbildēt

Hmm, un D-pils šosejas nav intensitātes? Man gan likās, ka tā ir viena no pilnākajām šosejām, bet redz ka nav pat otrajā vietā

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Mazda 6 pēctecis: Mazda ar diviem jaunumiem Auto China 2024 izstādē (+ FOTO)

Pekinas autoizstādē Japānas autobūves uzņēmums Mazda nodemonstrējis divus jaunumus: sedanu EZ-6 un krosoveru Arata. Lasīt vairāk

 

"Zaļais" vēl negarantē, ka viss būs labi (+ VIDEO) 22

Video autors iebrauc krustojumā pie luksofora zaļā signāla un saduras ar Volvo, kura vadītājs aizšķērso ceļu, griežoties pa kreisi. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 35

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 17

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti