Aizvien tuvāk un tuvāk nāk tā diena, kad no konveijera noripos pirmais BMW 1-Series automobīlis. Tas būs kā tāds starpposms starp BMW Mini un 3.sēriju - īsts "Golfistu" bieds.




Aizvien tuvāk un tuvāk nāk tā diena, kad no konveijera noripos pirmais BMW 1-Series automobīlis. Tas būs kā tāds starpposms starp BMW Mini un 3.sēriju - īsts "Golfistu" bieds.
Ja Tev jau sētā stāvētu X5, tad šī droši vien būtu samērā jauka "pārmaiņa" - pārsēsties šitādā brīnumā un aizbraukt pēc piena...
Dizainam nav ne vainas, ja uzliek kartigus lietos diskus vismaz uz "17! Vismaz komfortablākam vajadzētu būt par Golfu!
Pedejie divi teikumi vienkarshi pienaglo... it ipashi pedejais cipars......
Z1 buus klaat... Z1 tuvojas... Z1 jau pavisam tuvu... Z1 ir klāt... Z1 aizbrauc garām... ha ha ha
Izklausaas, ka M nodalja netiek liidzi Civic Type-Ram. Tik vien kaa 177 Zs pret 200Zs no 2L dzineeja. BMW baurotaajiem nebuus ko aurot. Baazes cena nevareetu buut tik liela. Par $ 26000 jau var iepirkt 320i, kuram tachu vajadzeetu buut par kaadiem 20% daargaakam.
lage
26 shtukas zaljo tas nav adekvaati par taadu auto... me maxaatu ne vairaak ka 17000 (baazes modelim ne vairaak par 15000) , un tikai taapee ka tas ir be em vee
reZZZpect
===DeaDMoroZZZ===
Nju teikshu atklaati, peec manaam domaam dizaineriem kautkas smagi miseejies shoreiz :( Vismaz standartaa shis auto nav izskatiigs.. Ieguldiit tuuningaa veel kaadas ~5 USD, un tad jau vareetu buut labs.. tikai tad jau 26+5 sanaak 31$... taakaa par sherpu golfinjam..
Bet taas ir tiaki mnas domas..
Tāds opelīts jau vien ir tikai pa dārgu naudu un BMW zīmīti . Varbūt tas ņiprums to visu attaisnos ??
Nu bet takš tas ir pagaidām tikai izstrādē, un ražotājam nebūtu nekāda tolka tagad parādīt īsto modeli, ja tas parādītos tikai 2004 gadā. Te tak teikts - tiek testēta platforma - tātad augša visa vēl mainīsies.
viesis 2002-07-09 09:33:58 - hondas ražo močus - un to lai arī turpina. Neciešu autoražotājus, kas tik ilgi ir ignorējuši dīzeļdzinējus....
Nu gatavā miskaste uz riteņiem tādus spokus pat korejā vairs neražo attēlā redzamais dizains ir Ladas līmenī. Kauns visai BMW sugai
To viesis, ka raksta par Hondu:
Jaudu noņemt no tilpuma naf problēmu (F1 BMWdzinējam ir tikai 3,0L), bet lai arī tas būtu ilgmūžīgs un varētu braukt arī normalā režīmā nevis ar 4000 apgr, kā tas ir Hondām, jo ar mazākiem apgriezieniem tā pat nekust no vietas, tas gan ir jāmāk.
to viesis 2002-07-09 16:03:22:
Ar Hondu un maziem/lieliem apgiezieniem viss ir kārtībā - Hondā tiek izmantota VTec sistēma, kuras mērķis (vienkārši izsakoties) ir apvienot triju (dažādi regulētu) dzinēju raksturlīknes. Panākts tas tiek mainot ieplūdes trakta parametrus + vārstu timings. Tā pati ideja, kas BMW Valvtronic vai Toyota VVti. Tikai sākot no 1987 gada.
PS. Sorry, par offtopic.
Tad jau driiz varees redzeet bmw razotaas skritulenes!
Daži laikam te kaut ko nesaprot - rakstā bij teikts, ka vēl nav skaidrs, kā automašīna izskatīsies, un kamēr tā nav izstādīta vai oficiāli no BMW puses prezentēta, tikmēr neviens arī dizainu neredzēs. Šeit jau tas mašīnas dizains ir noslēpts zem liekas speciāli tam izgatavotu dizaina detaļ;u kārtas. Tā visi autoražotāji dara, pirms prezentē īsto modeli, lai nevarētu priekšlaicīgi jkonkurentin redzēt, ks tur būs no dizaina vioedokļa
kaukaac AARRRPRAACC !!! ...tik tieshaam BMW tik slikti klaajas - vinji ir gatavi razhot jebkaadus meeslus!!!
tiem tur augshaa kuri saspiedushies
nu cik var d*rst un d*rst! 100to reizi saku - shiim ainaam nav nekaada sakara ar reaalo autinja dizainu, #$%^&!!! un iisteniibaa tas dizains buus tiiri ok.... ar aizmuguri tjipa kaa mazajai Alfai..
Viens gan šai pasākumā noteikti priecē BMW fanus, MAZĀKS BMW nebūs jo šī ir pirmā sērija un 0,xxx sērijas jau nu noteikti nebūs. Piekrītat?
******* off. Ja nemāk ģelas darīt, lai sēž savā Bavārijā un kasa pautus. Resnais.
Varbūt kāds vēl nav redzējis:
Pēc tam, kad 2019. gada Gudvudas Ātruma festivālā tika parādīts pilnībā funkcionējošs prototips P72, sekoja sešus gadus ilgs klusums, kas tagad pārtraukts. Lasīt vairāk
Sestdien, 17. maijā, būs Ugunsdzēsēju diena. Šogad tā būs īpaša, jo Valsts ugunsdzēsības un glābšanas dienests svin 160. jubileju. Šajā laikā mainījušās laikmeta iezīmes, valsts pārvaldes formas, kā arī tehnoloģijas un aprīkojums, taču nemainīga palikusi ugunsdzēsēju misija – pašaizliedzīgi un profesionāli glābt cilvēkus un īpašumu. Lasīt vairāk
Lai skaidrotu sabiedrībai OCTA un tehniskās apskates savlaicīgas veikšanas nepieciešamību, kā arī mazinātu to autovadītāju skaitu, kas neiegādājas OCTA vai neveic transportlīdzekļa tehnisko apskati, maijā Latvijas Transportlīdzekļu apdrošinātāju birojs (turpmāk – LTAB), sadarbībā ar Ceļu satiksmes drošības direkciju (turpmāk – CSDD), īsteno informatīvo kampaņu “Ja Tev nav OC/TA – nebrauc!”. Lasīt vairāk
Dizains ir patiesi izdevies, visi tā elementi ir orģināli. Braucot jūtams labs komforta līmenis, neskatoties uz to, ka auto nav liels Lasīt vairāk
Fuuuu, dizains atkal garām!!:(