Starp diviem vācu vadošajiem dārgu auto ražotājiem - Mercedes Benz un BMW ir izcēlies kārtīgs "vārdu karš". Pēc MB pārstāvju vārdiem BMW ir "koriģējuši" savus pārdošanas rādītājus ASV, lai palielinātu savu ietekmi ziemeļamerikas tirgū.
Mercedes Benz ASV pārdošanas menedžeri sūdzējās Joahimam Šmidam, kas ir DaimlerChrysler marketinga direktors, par BMW praktizētajām metodēm, lai saņemtu vadošā luksa klases auto piegādātāju Ziemeļamerikā. Konfidenciālajā vēstulē, kas nonāca Finansial Times rokās, Mercedes Benz menedžeri raksta, ka 1. jūlijā BMW izsūtījuši relīzi, kurā bija uzrādītas 17469 pārdotās automašīnas. Bet jau nākošajā dienā parādījās cits skaitlis - 19868. Acīmredzot, BMW "koriģēja" šo skaitli, uzzinot citu auto tirgotāju rādītājus. Šis ir pirmais gadījums, kad vācu autoražotāji strīdas ar tuvākajiem konkurentiem un apšauba to sniegto informāciju. BMW cenšas noliegt Mercedes Benz paziņojumu par krāpšanos. Pēc BMW pārstāvju vārdiem, pēdējie skaitļi esot saņemti ņemot vērā arī demonstrācijas auto pārdošanas rezultātus. Šeit esot runa par vienkāršu skaitļu precizēšanu un Mercedes Benz vienkārši mēģinot nomelnot BMW. Tomēr Mercedes Benz paziņojums var stipri graut BMW imidžu Ziemeļamerikā. Mercedes Benz pārstāvji arī apgalvo, ka BMW saviem dīleriem dažiem 7.sērijas BMW modeļiem (kas maksā vairāk par 70000$) dodot 8000$ atlaides. iAuto // Finansial Times- Ziņas
- Sludinājumi
- Sports
- Pie stūres
- Tehnoloģijas
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Grauž tam MB, BMW panākumi. Nu nevar pārdzīvot, gandrīz ta kā latvieši.