BMW sāk izvietot reklāmu YouTube

5.novembris 2007 11:43

Kompānija BMW paplašinājusi savas reklāmas aktivitātes internetā uz tā saucamo sociālo tīklu rēķina.

Kā žurnālistiem vēstījis kompānijas inovatīvā mārketinga departamenta vadītājs Jorgs Reimanns (Joerg Reimann), saitos YouTube, Facebook un MySpace šobrīd tiek tērēts aptuveni 40% BMW globālās reklāmas budžeta. "Mēs nebūt negrasāmies pārslēgties uz "datoru maniakiem", kuru ir daudz jauniešu vidū,” skaidroja viņš. „Statistika rāda, ka 50% YouTube lietotāju ir vecāki par 35 gadiem, kas jau ir mūsu mērķauditorija. Turklāt 90% mūsu klientu izmanto internetu izvēloties auto, bet šo informāciju  ignorēt nedrīkst ".

Turklāt BMW apkalpojošajām reklāmas aģentūrām ticis uzdots izstrādāt jaunas metode. Tagad tie nav tikai tradicionālie „baneri”, bet arī interaktīvas spēles, tā saucamais „vīrusu mārketings” un video, kas viegli atrodami meklētājos. BMW apgalvo, ka negatavojas atteikties no tradicionālajiem līdzekļiem, bet augošais komunikāciju veidu skaits modernajā pasaulē prasa jaunu reklāmas formātu meklējumus.
 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Eiropā ievieš jaunus elektromobiļu uzlādes noteikumus; braukšana ar elektrību kļūs dārgāka 54

Ionity - viens no lielākajiem uzlādes staciju tīkliem Eiropā, maina lietošanas noteikumus un nosaka citus tarifus. Ja līdz šim automašīnu īpašniekiem par akumulatora uzpildi bija jāmaksā konstanta maksa (8 eiro), tad turpmāk būs jāmaksā par izlietoto elektroenerģijas daudzumu (0,76 eiro par kilovatstundu). Lasīt vairāk

 

Ātrvilciens "noslauka degunu" vieglajam (+ VIDEO) 9

Vieglais auto piebrauc par tuvu sliedēm un nolaižoties barjerai, iekļūst slazdā. Iespējams, pārprastās signalizēšanas dēļ, vadītājs cenšas pārbraukt sliedes, taču vilciens ir pārāk tuvu. Lasīt vairāk

 

Opel – mazāk modeļu, mazāks apgrozījums

Opel piedāvājumā vairs nav Karl, Adam un dažu citu modeļu, līdz ar to ietekmēts arī apgrozījums. Lasīt vairāk

 

Pērn jauno auto tirgus Latvijā uzrādījis izaugsmi 8,6% apmērā; galvenā artava - kompakto krosoveru segments 4

2019. gadā Latvijas jaunu vieglo automobiļu tirgus uzrādīja stabilu 8.6% izaugsmi salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti