BMW sāk izvietot reklāmu YouTube

5.novembris 2007 11:43

Kompānija BMW paplašinājusi savas reklāmas aktivitātes internetā uz tā saucamo sociālo tīklu rēķina.

Kā žurnālistiem vēstījis kompānijas inovatīvā mārketinga departamenta vadītājs Jorgs Reimanns (Joerg Reimann), saitos YouTube, Facebook un MySpace šobrīd tiek tērēts aptuveni 40% BMW globālās reklāmas budžeta. "Mēs nebūt negrasāmies pārslēgties uz "datoru maniakiem", kuru ir daudz jauniešu vidū,” skaidroja viņš. „Statistika rāda, ka 50% YouTube lietotāju ir vecāki par 35 gadiem, kas jau ir mūsu mērķauditorija. Turklāt 90% mūsu klientu izmanto internetu izvēloties auto, bet šo informāciju  ignorēt nedrīkst ".

Turklāt BMW apkalpojošajām reklāmas aģentūrām ticis uzdots izstrādāt jaunas metode. Tagad tie nav tikai tradicionālie „baneri”, bet arī interaktīvas spēles, tā saucamais „vīrusu mārketings” un video, kas viegli atrodami meklētājos. BMW apgalvo, ka negatavojas atteikties no tradicionālajiem līdzekļiem, bet augošais komunikāciju veidu skaits modernajā pasaulē prasa jaunu reklāmas formātu meklējumus.
 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Skaties tālāk, ģērbies droši. Padomi veiksmīgai moto sezonai (+VIDEO)

Lai gan oficiālā motosezonas atklāšana Rīgā veiksmīgi notika jau 30. aprīlī, reālā motociklu sezona vēsā laika dēļ sākas gausi. Drošas Braukšanas Skolas direktors Jānis Vanks, kurš arī pats ir motobraucējs, mierina: viss vēl priekšā, galvenais nesasteigt! Lasīt vairāk

 

“Ķīniešu Tesla” izpērk rekordātrumā 5

Pieprasījums pēc Ķīnas uzņēmuma BYD elektriskā sedana Seal Marine, ko dēvē par ķīniešu atbildi Tesla Model 3, pārsteidzis pat ražotāju – 22 000 rezervācijas tikai sešu stundu laikā. Iemesls – pievilcīgāka cena un dizains. Lasīt vairāk

 

KAMAZ sacīkšu komanda pārdod savus kraviniekus 5

KAMAZ-Master, krievu sacīkšu komanda, kas pēdējos gados bija praktiski neuzvarama Dakāras rallija kravas automašīnu ieskaitē, spiesta pārdot vairākas mašīnas. Lasīt vairāk

 

Tas taču nav iespējams - jeb tomēr? (+ VIDEO) 7

Vai blogerim izdosies apgriezt automašīnu vietā, kur "tas nav iespējams"? Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti