BMW sāk izvietot reklāmu YouTube

5.novembris 2007 11:43

Kompānija BMW paplašinājusi savas reklāmas aktivitātes internetā uz tā saucamo sociālo tīklu rēķina.

Kā žurnālistiem vēstījis kompānijas inovatīvā mārketinga departamenta vadītājs Jorgs Reimanns (Joerg Reimann), saitos YouTube, Facebook un MySpace šobrīd tiek tērēts aptuveni 40% BMW globālās reklāmas budžeta. "Mēs nebūt negrasāmies pārslēgties uz "datoru maniakiem", kuru ir daudz jauniešu vidū,” skaidroja viņš. „Statistika rāda, ka 50% YouTube lietotāju ir vecāki par 35 gadiem, kas jau ir mūsu mērķauditorija. Turklāt 90% mūsu klientu izmanto internetu izvēloties auto, bet šo informāciju  ignorēt nedrīkst ".

Turklāt BMW apkalpojošajām reklāmas aģentūrām ticis uzdots izstrādāt jaunas metode. Tagad tie nav tikai tradicionālie „baneri”, bet arī interaktīvas spēles, tā saucamais „vīrusu mārketings” un video, kas viegli atrodami meklētājos. BMW apgalvo, ka negatavojas atteikties no tradicionālajiem līdzekļiem, bet augošais komunikāciju veidu skaits modernajā pasaulē prasa jaunu reklāmas formātu meklējumus.
 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Novosibirskā uziet gaisā degvielas uzpildes stacija; ir cietuši un smagi cietuši cilvēki (+ VIDEO) 2

Krievijas pilsētā Novosibirskā aizdegusies un eksplodējusi degvielas uzpildes stacija. Tiek ziņots, ka cietuši vairāk nekā 25 cilvēki, astoņi no tiem ir smagā stāvoklī. Lasīt vairāk

 

Kandavas novadā gājis bojā motociklists, bet pasažieris pēc policistu veiktās reanimācijas nogādāts slimnīcā 2

Svētdien negadījumā Kandavas novadā gājis bojā motociklists, bet pasažieris pēc policistu veiktās reanimācijas nogādāts slimnīcā, aģentūru LETA informēja Valsts policijas (VP) Zemgales reģiona pārvaldes pārstāve Dace Kalniņa. Lasīt vairāk

 

Kas labāks: Tesla vai XPeng? (+ VIDEO) 2

Ķīnas uzņēmums XPeng ir Tesla konkurents elektroautomobiļu ražošanas jomā un abas kompānijas sīvi cīnās, lai viņu tehnoloģijas gūtu virsroku. Lasīt vairāk

 

Vāc parakstus par luksoforu ar kustības sensoriem ierīkošanu Rīgā 8

Iniciatīvu portālā "Manabalss.lv" iedzīvotāji sākuši parakstu vākšanu par to, lai Rīgā ierīkotu luksoforus ar kustības sensoriem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti