BMW sāk izvietot reklāmu YouTube

5.novembris 2007 11:43

Kompānija BMW paplašinājusi savas reklāmas aktivitātes internetā uz tā saucamo sociālo tīklu rēķina.

Kā žurnālistiem vēstījis kompānijas inovatīvā mārketinga departamenta vadītājs Jorgs Reimanns (Joerg Reimann), saitos YouTube, Facebook un MySpace šobrīd tiek tērēts aptuveni 40% BMW globālās reklāmas budžeta. "Mēs nebūt negrasāmies pārslēgties uz "datoru maniakiem", kuru ir daudz jauniešu vidū,” skaidroja viņš. „Statistika rāda, ka 50% YouTube lietotāju ir vecāki par 35 gadiem, kas jau ir mūsu mērķauditorija. Turklāt 90% mūsu klientu izmanto internetu izvēloties auto, bet šo informāciju  ignorēt nedrīkst ".

Turklāt BMW apkalpojošajām reklāmas aģentūrām ticis uzdots izstrādāt jaunas metode. Tagad tie nav tikai tradicionālie „baneri”, bet arī interaktīvas spēles, tā saucamais „vīrusu mārketings” un video, kas viegli atrodami meklētājos. BMW apgalvo, ka negatavojas atteikties no tradicionālajiem līdzekļiem, bet augošais komunikāciju veidu skaits modernajā pasaulē prasa jaunu reklāmas formātu meklējumus.
 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Sāpīgi abiem - motobraucējs saduras ar gājēju (+ VIDEO)

Motobraucēju, kas lavierē starp rindām, pārsteidz meitene, kas tāpat kā viņš, lavierē starp mašīnām, lai pārkļūtu ielas otrā pusē. Lasīt vairāk

 

Kā VID izturas pret Latvijas uzņēmējiem, jo uzskata, ka BMW maksā dārgāk ( + VIDEO) 60

Vai VID atkal mēģina aizbiedēt nodokļu maksātājus no Latvijas, kā tas bija ar ss.lv? Notikumi risinājās aprīļa sākumā, bet par gala lēmumiem ziņu mums nav. Lasīt vairāk

 

Sadursme ar autobusu (+ VIDEO) 13

Video autors raksta, ka autobuss parādījies burtiski "no nekurienes" Lasīt vairāk

 

Nāvējošās izklaides uz dzelzceļa (+ VIDEO) 1

Arī 14 gadus vecā pusaudža nāve uz elektrovilciena jumta gūtā strāvas trieciena dēļ neattur citus zēnus no nāvējošās izklaides – vizināšanās, pieķeroties vilcienam no ārpuses. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti