Chevrolet Europe rekordlieli tirdzniecības rezultāti 2007. gadā

 
14.janvāris 2008 10:44

2007.gadā Chevrolet Europe uzstādīja jaunu rekordu pārdoto automobiļu skaita ziņā: pārdošanas apjomi saniedza 457 000 automobiļus, par 33,6 procentiem vairāk nekā iepriekšējā gadā, kas arī bija zīmīgs ar rekordlielu pārdoto automobiļu skaitu.

Lieliskie ceturtā kvartāla (no oktobra līdz decembrim) automobiļu pārdošanas rādītāji (43 600 vienības) palīdzēja sasniegt visu laiku vislielāko tirgus daļu- 2,33 %.



Centrālajā un Austrumeiropā Chevrolet pārdeva 288 000 automobiļu, par 53% vairāk kā 2006. gadā. Īpaši spēcīgs pieaugums bija vērojams Krievijas tirgū- kopā pārdoti 189 500 automobiļi, kas ir par 70 % vairāk kā iepriekšējā gadā. Kopš 2007. gada maija Chevrolet ir kļuvis par populārāko ārzemju automobiļu zīmolu Krievijā ar vislielāko pārdoto automašīnu skaitu, sasniedzot 7 % tirgus daļu.

Pārdošanas apjomi ievērojami pieauga arī Rietumeiropā- par gandrīz 10%. Lielākais Chevrolet noieta tirgus ir Itālija, kur tirdzniecība pieauga par 28 procentiem, tāpat ievērojami rezultāti sasniegti arī Lielbritānijā- pieaugums par 28 %, kā arī Francijā- par 17%.

“Chevrolet spēj noturēt pieauguma tempu pateicoties spēcīgajiem modeļiem. Pircējiem ārkārtīgi patika Captiva un Epica, kā arī Lacetti, kas šogad ieguva dīzeļdzinēju. Centrālajā un Austrumeiropā izaugsme ir fenomenāla, taču mēs priecājamies, ka mums ir panākumi arī nobriedušajā Rietumeiropas tirgū. Šie rezultāti pierāda, ka Chevrolet ir viens no galvenajiem spēlētājiem Eiropas tirgū, kā arī visātrāk augošais automobiļu zīmols,” teica Veins Benons (Wayne Brannon), Chevrolet Europe izpilddirektors.

Arī „Adam Auto” Chevrolet tirdzniecības vadītājs Ruslans Vlasjuks ir iepriecināts par labajiem rezultātiem: „Mums ir liels prieks, ka Chevrolet kļūst arvien populārāks visā Eiropā, jo tas netieši atsauksies arī uz mūsu rezultātiem. Tirdzniecības rādītāju pieaugums tādās valstīs kā Anglija un Francija pierāda, ka Chevrolet automobiļu kvalitāte ir ļoti augsta, bet cena- pietiekami pievilcīga, lai Rietumeiropas „rūdītie” pircēji bez bažām izšķirtos par labu tieši šo automobiļu iegādei, nevis pirktu jau ierasto zīmolu pārstāvjus. Ceram, ka šī tendence kļūs arvien pamanāmāka arī pie mums un centīsimies strādāt, lai spētu nodrošināt augošo pieprasījumu.”
 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti1111

No 47 500 eiro - Volvo ar lielāku gaitas rezervi XC40 un C40 (+ FOTO)

Volvo modernizējis savus kompaktos krosoverus XC40 un C40, palielinot to gaitas rezervi līdz pat 581 kilometram. Lasīt vairāk

 

Visi oranži, visi Aston Martin – Anglijā pārdod unikālu kolekciju

Lielbritānijā pārdod astoņus Aston Martin – visi ir oranžā krāsā, visi ražoti 2010.gadā, nevienam nobraukums nesasniedz pat 400 kilometrus. Lasīt vairāk

 

Volvo teica, Volvo izdarīs – zviedri paziņo par savu pēdējo dīzeļdzinēju 37

Zviedrijas autoražotājs atklājis, ka pēdējais Volvo dīzeļdzinējs tiks izlaists 2024.gada sākumā. Lasīt vairāk

 

Šodien būs pastiprināta ceļu policijas satiksmes uzraudzība 6

Latvijā norisināsies Eiropas diena bez ceļu satiksmes negadījumos bojā gājušiem un smagi ievainotiem cilvēkiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti