2007.gadā Chevrolet Europe uzstādīja jaunu rekordu pārdoto automobiļu skaita ziņā: pārdošanas apjomi saniedza 457 000 automobiļus, par 33,6 procentiem vairāk nekā iepriekšējā gadā, kas arī bija zīmīgs ar rekordlielu pārdoto automobiļu skaitu.
Lieliskie ceturtā kvartāla (no oktobra līdz decembrim) automobiļu pārdošanas rādītāji (43 600 vienības) palīdzēja sasniegt visu laiku vislielāko tirgus daļu- 2,33 %.
Centrālajā un Austrumeiropā Chevrolet pārdeva 288 000 automobiļu, par 53% vairāk kā 2006. gadā. Īpaši spēcīgs pieaugums bija vērojams Krievijas tirgū- kopā pārdoti 189 500 automobiļi, kas ir par 70 % vairāk kā iepriekšējā gadā. Kopš 2007. gada maija Chevrolet ir kļuvis par populārāko ārzemju automobiļu zīmolu Krievijā ar vislielāko pārdoto automašīnu skaitu, sasniedzot 7 % tirgus daļu.
Pārdošanas apjomi ievērojami pieauga arī Rietumeiropā- par gandrīz 10%. Lielākais Chevrolet noieta tirgus ir Itālija, kur tirdzniecība pieauga par 28 procentiem, tāpat ievērojami rezultāti sasniegti arī Lielbritānijā- pieaugums par 28 %, kā arī Francijā- par 17%.
“Chevrolet spēj noturēt pieauguma tempu pateicoties spēcīgajiem modeļiem. Pircējiem ārkārtīgi patika Captiva un Epica, kā arī Lacetti, kas šogad ieguva dīzeļdzinēju. Centrālajā un Austrumeiropā izaugsme ir fenomenāla, taču mēs priecājamies, ka mums ir panākumi arī nobriedušajā Rietumeiropas tirgū. Šie rezultāti pierāda, ka Chevrolet ir viens no galvenajiem spēlētājiem Eiropas tirgū, kā arī visātrāk augošais automobiļu zīmols,” teica Veins Benons (Wayne Brannon), Chevrolet Europe izpilddirektors.
Arī „Adam Auto” Chevrolet tirdzniecības vadītājs Ruslans Vlasjuks ir iepriecināts par labajiem rezultātiem: „Mums ir liels prieks, ka Chevrolet kļūst arvien populārāks visā Eiropā, jo tas netieši atsauksies arī uz mūsu rezultātiem. Tirdzniecības rādītāju pieaugums tādās valstīs kā Anglija un Francija pierāda, ka Chevrolet automobiļu kvalitāte ir ļoti augsta, bet cena- pietiekami pievilcīga, lai Rietumeiropas „rūdītie” pircēji bez bažām izšķirtos par labu tieši šo automobiļu iegādei, nevis pirktu jau ierasto zīmolu pārstāvjus. Ceram, ka šī tendence kļūs arvien pamanāmāka arī pie mums un centīsimies strādāt, lai spētu nodrošināt augošo pieprasījumu.”