Chevrolet Europe rekordlieli tirdzniecības rezultāti 2007. gadā

14.janvāris 2008 10:44

2007.gadā Chevrolet Europe uzstādīja jaunu rekordu pārdoto automobiļu skaita ziņā: pārdošanas apjomi saniedza 457 000 automobiļus, par 33,6 procentiem vairāk nekā iepriekšējā gadā, kas arī bija zīmīgs ar rekordlielu pārdoto automobiļu skaitu.

Lieliskie ceturtā kvartāla (no oktobra līdz decembrim) automobiļu pārdošanas rādītāji (43 600 vienības) palīdzēja sasniegt visu laiku vislielāko tirgus daļu- 2,33 %.



Centrālajā un Austrumeiropā Chevrolet pārdeva 288 000 automobiļu, par 53% vairāk kā 2006. gadā. Īpaši spēcīgs pieaugums bija vērojams Krievijas tirgū- kopā pārdoti 189 500 automobiļi, kas ir par 70 % vairāk kā iepriekšējā gadā. Kopš 2007. gada maija Chevrolet ir kļuvis par populārāko ārzemju automobiļu zīmolu Krievijā ar vislielāko pārdoto automašīnu skaitu, sasniedzot 7 % tirgus daļu.

Pārdošanas apjomi ievērojami pieauga arī Rietumeiropā- par gandrīz 10%. Lielākais Chevrolet noieta tirgus ir Itālija, kur tirdzniecība pieauga par 28 procentiem, tāpat ievērojami rezultāti sasniegti arī Lielbritānijā- pieaugums par 28 %, kā arī Francijā- par 17%.

“Chevrolet spēj noturēt pieauguma tempu pateicoties spēcīgajiem modeļiem. Pircējiem ārkārtīgi patika Captiva un Epica, kā arī Lacetti, kas šogad ieguva dīzeļdzinēju. Centrālajā un Austrumeiropā izaugsme ir fenomenāla, taču mēs priecājamies, ka mums ir panākumi arī nobriedušajā Rietumeiropas tirgū. Šie rezultāti pierāda, ka Chevrolet ir viens no galvenajiem spēlētājiem Eiropas tirgū, kā arī visātrāk augošais automobiļu zīmols,” teica Veins Benons (Wayne Brannon), Chevrolet Europe izpilddirektors.

Arī „Adam Auto” Chevrolet tirdzniecības vadītājs Ruslans Vlasjuks ir iepriecināts par labajiem rezultātiem: „Mums ir liels prieks, ka Chevrolet kļūst arvien populārāks visā Eiropā, jo tas netieši atsauksies arī uz mūsu rezultātiem. Tirdzniecības rādītāju pieaugums tādās valstīs kā Anglija un Francija pierāda, ka Chevrolet automobiļu kvalitāte ir ļoti augsta, bet cena- pietiekami pievilcīga, lai Rietumeiropas „rūdītie” pircēji bez bažām izšķirtos par labu tieši šo automobiļu iegādei, nevis pirktu jau ierasto zīmolu pārstāvjus. Ceram, ka šī tendence kļūs arvien pamanāmāka arī pie mums un centīsimies strādāt, lai spētu nodrošināt augošo pieprasījumu.”
 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Pēdējie 400 Volkswagen Touareg V8 dīzeļi

Volkswagen atvadās no Touareg V8 dīzeļversijas ar 400 pēdējiem V8 Last Edition eksemplāriem. Lasīt vairāk

 

Taksometru biznesā joprojām valda haoss (+ VIDEO)

Jau vairākus gadus notiek mēģinājumi apkarot taksometru nozares pelēko zonu, piemēram, mainot nodokļu maksāšanas kārtību, ieviešot sociālās apdrošināšanas iemaksu avansu. Bet – cik veiksmīgi izmaiņas vedušas nozari ārā no ēnas? Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Landrover Discovery Sport "gardāks" par Evoque? (+VIDEO)

Lētākā ieejas biļete britu apvidus automašīnu Land Rover pasaulē agrāk saucās Freelander. Taču pirms pieciem gadiem Land Rover nolēma aizstāt Freelander ar pavisam citu modeli un nosaukt to par Discovery Sport. Lasīt vairāk

 

Iet bojā, mēģinot apdzīt (+ VIDEO) 59

Vieglās automašīnas vadītājs parāda pagriezienu un uzsāk apdzīšanas manevru, taču mirkli vēlāk to pašu uzsāk arī kravinieka šoferis. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti