Sportiskais «Peugeot 207 RC» jau salonos Rīgā 23

 
16.janvāris 2008 14:56

Visiem adrenalīna un asu izjūtu cienītājiem, kam sporta auto nav uz “Jūs”, noteikti ir jāizmēģina ekstremālais “Peugeot 207 RC”, kas jau ir pieejams autosalonos Rīgā.

Atgādinām, ka pagājušā gada rudenī starptautiskajā Parīzes auto izstādē prezentēja “Peugeot 207” sportisko versiju RC, kas iezīmē nākamo posmu Peugeot kompaktās klases sporta auto vēsturē aiz “Peugeot 205 Gti” un “Peugeot 206 RC”. Automobilis lieliski apvieno sevī teicamas braukšanas īpašības, stilīgu dizainu, greznu salona komplektāciju un sporta auto specifiku.



“Peugeot 207 RC” uzstādīts 1,6 litru benzīna turbo dzinējs, kas garantē jaudu līdz 128 kW (175 Zs) un izteiktu paātrinājumu. Auto maksimālais ātrums ir 220 km/h, bet 100 km/h atzīmi tas sasniedz 7,1 sekundēs. Būtiskākais ir tas, ka dzinējs sasniedz neticamus 240 Nm jau pie 1600 apgriezieniem minūtē. Šādi dzinēja tehniskie parametri nodrošina tikai 7 sekunžu paātrinājumu no 80 līdz 120 km/h, kas ir svarīgs faktors dinamiskas un drošas braukšanas cienītājiem.

Neapšaubāmi šis modelis spēj piesaistīt uzmanību ne tikai ar ātrumu, bet arī ar sportisko dizainu. Priekšējais buferis ar milzīgo alumīnija radiatora resti, mandeļveida gaismas lukturi, 17 collu riteņi, dubultais izpūtējs un antispārns uz bagāžnieka vāka tam piešķir īpašu agresivitāti. Turklāt kā ekskluzīvs dizaina elements jāmin stikla jumts, kas ļauj labāk apgaismot auto salonu.



Sportiskas izjūtas rodas arī automašīnas salonā, kur pasažieru nodalījums atsakās no 5 sēdekļu izvietojuma par labu 2+2 interjeram, kur gan priekšā, gan aizmugurē sēdošie pasažieri bauda braucienu speciālos ādas un alkantara apšuvuma sporta sēdekļos, kas nodrošina teicamu balstu un noturību.

Turklāt trīsdurvju 207 RC modelim piemīt augsta līmeņa pasīvā un aktīvā drošības sistēma. Organizācijas “EuroNCAP” testu rezultātā šis modelis ieguva 5 zvaigznes pieaugušo drošības ziņā, 4 zvaigznes bērnu drošības nodrošināšanā un 3 zvaigznes sadursmes gadījumā ar gājēju.



AS “Lauva Auto” tirdzniecības un produktu vadītājs Dainis Lapiņš par “Peugeot 207 RC” izsakās šādi: „Šis nav parasts ielas auto ar sportisku aprīkojumu un labu dzinēju. 207 RC ir sporta auto gēni, jo ar ļoti līdzīgām automašīnām Eiropā tiek organizētas speciālas autosacīkstes 207 SUPER 2000, kur pagājušajā gadā notika 7 sacensību posmi. Papildus tam ar 207 Super 2000 var piedalīties P-WRC (Production World Championship) rallijā, kas notiek paralēli WRC rallijam. 207 RC nav paredzēts ar mērķi vienkārši pārvietoties no punkta A uz B. Šis auto ir radīts autobraucējiem, kuri vēlas pārvietoties dinamiski, sportiski un pārliecinoši.”
 
Visi komentāri
 
250420. viesis 16.janvāris 2008 16:35
0 0 Atbildēt

Seriously uncool. Kopš kur laika 240 Nm ir kaut kas neticams, runājot par hot hatchiem?

Par tādu naudu un Peugeot? Es izvēlos Ford Focus ST.

250427. viesis 16.janvāris 2008 17:13
0 0 Atbildēt

250420. viesi, kur tu atradi cenu?

250428. viesis 16.janvāris 2008 17:17
0 0 Atbildēt

kas par Neticamu "skaistuli"

250429. viesis 16.janvāris 2008 17:18
0 0 Atbildēt

Mājaslapā - 21.6K EUR.

250430. viesis 16.janvāris 2008 17:21
0 0 Atbildēt

250420.

neāksties un nesalīdzini burkānu ar bieti. 207 rc tak ir maziņš, 207 rc būtu jāsalīdzina ar fiesta, polo, clio utt.

250431. viesis 16.janvāris 2008 17:23
0 0 Atbildēt

Labi labi :)

Bet burkāns tāpat labāks!

250432. viesis 16.janvāris 2008 17:29
0 0 Atbildēt

+1400 EUR un sanāk Golf GTI, kas ir kosmoss pret šito grabuli :D

250434. viesis 16.janvāris 2008 19:01
0 0 Atbildēt

Jap, Superb, nu būtu interesanti dabā salīdzināt šito

VW Golf GT Sport 1.4 TSI 170 Zs; DSG; Ls (ar Pvn) 23359

www.volkswagen.lv/models/golfgti/cenas.php

pret šeit aprakstito P 207 RC par Ls 21592.

Darbinieks.

250439. viesis 16.janvāris 2008 20:20
0 0 Atbildēt

beidz.... golfs ir citā klasē....

250443. viesis 16.janvāris 2008 22:01
0 0 Atbildēt

ir ok, jāpagaida kādus 3 gadus, kas šamajam cena kritīsies par 2/3..un var droši pirt un braukt līdz galam!

250451. viesis 17.janvāris 2008 8:54
0 0 Atbildēt

:D

207 RC un Super 2000 esot ļoti līdzīgi :D

izcilas zināšanas par savu produktu Lapiņam... :)

250456. viesis 17.janvāris 2008 11:06
0 0 Atbildēt

Neticami, apbrīnojami, sporta auto. Labs :) Kurš pēdējais rindā?

250458. viesis 17.janvāris 2008 11:52
0 0 Atbildēt

Braucu ar Mazda 6 GT un jūtos neticami labi.Mērījis gan neesmu,bet,lai uzrautu no 80 km/h līdz 120 km/h,arī es iekļautos 7,1 sek.Tad es labāk pārsēstos iekš Golf vai F Focus ST.

250468. viesis 17.janvāris 2008 13:41
0 0 Atbildēt

Es pat pirmo teikumu liidz galam neizlasiiju, kad jau kjeeru shoku! iauto par mums, lasitajiem, nirgajas vai arii iauto neko jaudigaku par 150 zs dzivee nav redzejushi!?

"Visiem *adrenalīna* un *asu izjūtu cienītājiem*, kam sporta auto nav uz “Jūs”, noteikti ir jāizmēģina *ekstremālais* “Peugeot 207 RC”"

OMFG

250488. viesis 17.janvāris 2008 19:31
0 0 Atbildēt

edžuli.... ko teiksi par faktu, ka francijā megane r26 testos esot apsteigusi m3 :D:D:D atradu šodien kautkādā lapā.... otrajā vietā bija peugejots un tikai teršajā m3 :D

vācijā protams būtu otrādāk ;)

manuprāt megānei ar biki citu piekari, brembo bremzēm, 230 zirģeļiem, priekšpiedziņu (kaut arī ar torsena difu) nepietiek lai nokostu m3 :D:D:D

250492. viesis 17.janvāris 2008 20:02
0 0 Atbildēt

A es vienā lapā redzēju, ka BMW 316i vienā trasē Kenijā esot apsteidzis šito ekstremālo pegiju par ko te raksts :D

250495. viesis 17.janvāris 2008 21:58
0 0 Atbildēt

es jau neko - te ir viena no adresēm

www.zercustoms.com/news/Renault-...-the-Year.html

250497. viesis 17.janvāris 2008 22:26
0 0 Atbildēt

es jau teicu, ka manuprāt reāli skrējušies pa trasi viņi nav :D

kā var 2 litrīgs 230 zirgains priekšpiedziņas renaults nokost pakaļpiedziņas M3 ar 3.2litru 360zirgainu motoru???

ja tam renaultam nebūtu torsen diferenciālis, tad viņš vispār no vietas nevarētu izkustēties.... uzdodot gāzi grieztos tikai viens ritenis, kas uz brīdi pazaudētu saķeri :D

kautcik objektīvi to renaultu var salīdzināt ar gti 30 golfu

golfam ir 227 ēzelīši... tikai interesanti cik ilgi iztur DSG ar to motoru :D

250499. viesis 18.janvāris 2008 0:18
0 0 Atbildēt

eu puikas......nejau sportiskuma slepjas zirgi....sitas varetu tureties uz cela diegan labi.....dizains ir vissparaiks no konkurentiem...salons ta pat un viss parejais ir ar ok.,....175zs ari ir ok prieks Latvijas..tas jau ir par daudz:d

250506. viesis 18.janvāris 2008 9:54
0 0 Atbildēt

tik tie Renolti Clio (laikam) turas uz cela ideali.......tadel trase izcirta:))M3....M3 ir smags liels ...zirgi pazud un vadas ar ka zirgi:)

250508. viesis 18.janvāris 2008 11:24
0 0 Atbildēt

Pirmais. Beidz ākstīties ;) Tur raksta, ka tas ir bijis jaunais 420zs M3. Es lieku galvu ķīļā, ka neviens Renaults viņu nevar pārspēt izņemot F1. Tas ir bullshit.

250509. viesis 18.janvāris 2008 11:29
0 0 Atbildēt

Pēdējais visi. Par vādāmību jau nu varēji paklusēt ;)

250510. viesis 18.janvāris 2008 11:33
0 0 Atbildēt

Ja būtu izlasījuši, kas tur rakstīts tad saprastu, ka tur neviens pa trasi nebrauca. Čista izdomājuši, ka tie abi franču Q!$!@!$ ir pirmajās divās vietās :) Ko gan citu varēja izdomāt franči... M3 lotus utt respektē visapkārt pasaulē, kamēr frančus piemin tikai pašā francijā. Davai pavasarī dodiet šito megani un 207rc uz trasi, esmu pārliecināts, ka pret 4 durvju pagājušā gadsimta ģimenes sedanu šitie neko nevarēs izdarīt ;)

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti