Fiat strādā pie savas pārnesumkārbas ar diviem sajūgiem 8

 
29.janvāris 2008 11:00

Fiat Group Automobiles ar 2009.gada septembri sāks piedāvāt auto, kas komplektēti ar automātisko pārnesumkārbu ar diviem sajūgiem, ziņo Automotive News.

Šāda kārba būs viena no trim Fiat grupas jaunā izstrādājuma – sešpakāpju transmisijas C635, modifikācijām, kas spēs izturēt griezes momentu 343 Nm. Standarta automātiskā kārba uz С635 bāzes gaidāma 2010.gadā.

С635 tipa transmisijas attīstībā Fiat Powertrain Technologies grupas specializēts atzars gatavojas investēt 500 miljonus eiro. Jaunie mehānismi tiks ražoti kompānijas rūpnīcā Veronā (Itālijā) 800 000 vienību 2010.gadā.
 
Visi komentāri
 
251069. viesis 29.janvāris 2008 14:47
0 0 Atbildēt

Gribētos manuālo kārbu ar diviem sajūgiem, t.b., divas kājas, četri pedāļi!!! :D

251081. viesis 29.janvāris 2008 17:09
0 0 Atbildēt

Šķiet ka Audi jau tādu piedāvā kādus 4 gadus gan A6, gan A4 modeļos, par pārējiem nezinu, nav nācies izmēģināt.

Interesanti ka uz apdzīšanu aug ātrums, bet apgriezieni var stāvēt uz vietas vai pat kristies.

251082. viesis 29.janvāris 2008 17:11
0 0 Atbildēt

Viesim 14:47 > Tad tev vajag veco labo krievu traktoru, kaapurnieku, tam bija divi sajuugi, tiesa, pakaljaa pie kjeezhrata, par frikcioniem sauc :-) Kaut buutiibaa taas ir bremzes ... :-)

251088. viesis 29.janvāris 2008 18:39
0 0 Atbildēt

Bil - šķiet tu kaut ko būtiski jauc - ja apgriezieni nemainās, bet auto ātrums pieaug - tad tas izklausās vai nu pēc variatora vai pēc hibrīda :D vai pēc ļoti, ļoti dīvaina automāta (hidrotransformatora)

Divsajūgu kārbas tipa VW DSG ir PARASTA mehāniskā kārba, kur motors ir tiešā sazobē ar riteņiem

Esi mēģinājis mehāniskajai kārbai panākt ātruma pieaugumu apgriezieniem stāvot uz vietas un necepot nost sajūgu? :D

251089. viesis 29.janvāris 2008 18:40
0 0 Atbildēt

Vecajam T-40 ir divi bremžu pedāļi, no kuriem viens darbojas arī kā sajūgs. Šie pedāļi stāv viens otram blakus un tie ir savienojami ar tiltiņu uztaisot to par apvienoto bremzi...

Ja kāds zina precīzāk, palabo!!!

251094. viesis 29.janvāris 2008 19:26
0 0 Atbildēt

--->251088. viesis

Iespējams ka Tev ir taisnība, tad man kāds ir mēģinājis ieskaidrot pretējo.

251104. viesis 30.janvāris 2008 8:08
0 0 Atbildēt

--->251088. viesis

Nu par PARASTU mehānisko kārbu nosaukt verķi, kur reizē ir sazobē 2 robi un to visu vēl regulē un izpildās automātika, kaukā rīkle par sausu.

Bet tas, ka atšķirībā no tradicionālajiem automātiem tam DSG ir tiešā sazobe ar riteņiem, tas gan tiesa.

251109. viesis 30.janvāris 2008 9:50
0 0 Atbildēt

" Vecajam T-40 ir divi bremžu pedāļi, no kuriem viens darbojas arī kā sajūgs "

Nee, katrs pedaalis vienkaarshi pievelk sava lielaa ritenha bremzhu kluchu siksnu. Var veikt elegantus bremzeeshanas/pagrieshanaas manervus uz lauka. Ir sevishkhi, ja ir piekaarts arkls vai kultivators.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ram nāk klajā ar 547 Zs pikapu 1500 RHO (+ FOTO) 2

ASV autobūves uzņēmums Ram pieteicis jaunu modeli – 547 Zs jaudīgo pikapu 1500 RHO, kas nomainīs iepriekšējo jaudas virsotni TRX. Lasīt vairāk

 

200 000 eiro: Mercedes parāda elektrisko G-klasi (+ FOTO) 3

Mercedes – Benz pastāsta par G-580 EQ, elektrisko apvidnieku, kas iepazīšanās versijā Edition One maksās aptuveni 200 000 eiro. Lasīt vairāk

 

Volkswagen Golf zaudē visvairāk saražotā auto titulu Vācijā 12

Golf vairs nav visvairāk saražotais auto modelis Vācijā, tomēr šis tituls joprojām paliek pie Volkswagen. Lasīt vairāk

 
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti