F1 piloti par savu drošību maksās 10 reizes vairāk 6

 
30.janvāris 2008 11:14

Starptautiskās automobiļu federācijas (FIA) prezidents Makss Mosli pirmdien apstiprinājis baumas par paaugstināto F1 pilotu superlicences maksu 2008.gadā.

Superlicence ir speciāla FIA sacīkšu licence, kas dod pilotiem tiesības piedalīties „Karaliskajās sacīkstēs”. Pirms gada tās cena bija 1690 eiro plus 447 eiro par katru punktu, kas izcīnīts iepriekšējā (2006.gada) sezonā. Tagad pilotiem nāksies maksāt pa 10 000 eiro plus 2 000 par katru punktu, kas izcīnīts 2007.gada sezonā.

Rezultātā visdārgāk superlicence izmaksās Kimi Raikonenam (230 000 eiro) un Luisam Hamiltonam (228 000). Alonso un Massa, kas 2007.gadā ieņēma 3. un 4. vietu, maksās nedaudz mazāk.

Atbildot uz dažu pilotu protestu, nevēloties samierināties ar „inflāciju”, Makss Mosli paziņoja, ka lielākās daļas atalgojums esot pietiekošs, lai spētu samaksāt nepieciešamo summu. "Tiem, kas pelna pa 20 miljoniem 230 000 nav nekāda neiespējamā summa. Tie, kas nav tik panākumiem bagāti un pie punktiem nav tikuši, maksās tikai pa 10 000," paziņojis Mosli.

FIA ierēdņi šādu būtisku maksas pieaugumu skaidro ar drošības izmaksu pieaugumu. "Mēs tērējam veselu bagātību drošības līmeņa paaugstināšanai, turklāt lielākoties pašu piloti drošībai," skaidro Mosli.
 
Visi komentāri
 
251145. viesis 30.janvāris 2008 14:25
0 0 Atbildēt

inflacija ari skarusi F1:))

251159. viesis 30.janvāris 2008 16:43
0 0 Atbildēt

estis testeejas nevis brauc

251160. viesis 30.janvāris 2008 16:45
0 0 Atbildēt

tas pac 251159

....bet nu - protams, arii tas ir atziistams sasniegums...

251164. viesis 30.janvāris 2008 18:39
0 0 Atbildēt

Interesanti, jo labaak brauc, jo vairaak jaamaksaa? :)

Tipa es pa 10keur varu nopirkt licensi un visus raikonenus un hamiltonus ar licenseem, kas maksaa paarsimts tuukstoshus nafik aizsuutiit.. :)

251167. viesis 30.janvāris 2008 19:17
0 0 Atbildēt

licenzi jau nu gan Tu taapat vien nevareesi nopirkt - to, vai Tev taadu var pieshkirt, izveertee speciaala FIA komisija. gadiijumaa, ja leemums buutu labveeliigs - tad atskaiti vinjiem piki. nu un, ja kaadam Tu tajaa F1 intereseesi un buusi vajadziigs, tad vari seesties pie stuures un suutiit raikonenus un hamiltonus ''nafik''.... :)

251178. viesis 31.janvāris 2008 7:47
0 0 Atbildēt

Aga, F-1 licenci nepārdod kuram katram kā Latvijas pasi. Bet cenas līdzīgas.

:D

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti