«Peugeot 207» kļuvis par pašu pārdotāko auto Eiropā 13

 
31.janvāris 2008 13:03

Peugeot 207 kļuvis par pašu pārdotāko auto Eiropā, apsteidzot tradicionālo Eiropas tirgus līderi - Volkswagen Golf. Par to ziņo interneta lapa Totallymotor.

12 mēnešos franču autoražotājs Eiropā pārdevis 437.505 "207." modeļa auto, kas ietver piecas modifikācijas: trīs un piecu durvju hečbeks 207, kupeja-kabriolets 207 CC, ekstremālais 207 GTi un universāls 207 SW.

Volkswagen pēc 2007.gada datiem pārdevis 435.055 Golf modeļus, ierindojoties otrajā vietā, bet trešo ieņem Ford Focus, kas Eiropā realizējis 406.557 vienības.
 
Visi komentāri
 
251193. viesis 31.janvāris 2008 13:49
0 0 Atbildēt

Mūsu apstākļos resurss - vidēji 3 gadi. Interesanti, kur gan palikuši visi tie tūkstoši iepriekšējā 206 modeļa auto, ar kuriem pirms 5 gadiem bija pilna visa Rīga ? Atceros, vēl 1994. gadā viena mana paziņa - advokāte tolaik paņēma pilnīgi jaunu, max. aprīkotu 306 modeli. Priekš tiem laikiem - to tikai retais varēja atļauties. Bet tas auto reali nokalpoja nepilnus 4 gadus - pēc tam tur vairs nebija pat ko remontēt : viens vienīgs šrots.

251195. viesis 31.janvāris 2008 13:55
0 0 Atbildēt

Es neko sliktu negribu teikt par franču autobūves brīnumiem, bet, mūsu ceļiem, tiem pieklibo izturība.

251196. viesis 31.janvāris 2008 14:02
0 0 Atbildēt

Pa mūsu ceļiem visiem pieklibo izturība! Pajautājiet "lielā trijnieka" marku īpašniekiem, cik reizes gadā jāveic piekares remonti viņu 100k eiro dārgajiem spēkratiem? ;)

251203. viesis 31.janvāris 2008 15:03
0 0 Atbildēt

251196 - jāpiekrīt, bet nu šie mūdži pārspēj to 3nieku!

251204. viesis 31.janvāris 2008 15:12
0 0 Atbildēt

Interesanti, tomēr ne jau tikai izturības dēļ pērk auto

Tad amerikā visizturīgākais būtu Honda Accord, savukārt Eiropā - tas pats 207 un golfs, savukārt Francijā franču auto būtu izturīgāki par tem pašiem auto vācijā, un otrādi

neko sliktu nevaru teikt par franču auto izturību, ir bijuši 3 gab lietošanā, no kuriem viens arī šobrīd, 2002. gada Citroen Xsara, ar 250000 km, ir godam jau gandrīz sešus gadus nokalpojusi.

251205. viesis 31.janvāris 2008 15:49
0 0 Atbildēt

saprotu ka bildes var arii googlee paskatiities un ka mees visi zinam kaads izskataas tas 207, 206 vai hvz kursh tas tur briinums ir, bet nu pie raksta prasiijaas kaads uzskates materiaals, kaada bildiite...

251206. viesis 31.janvāris 2008 15:54
0 0 Atbildēt

IkdienasViesis [?] 31.01.2008 13:49

gudrs tu neizklausies un tava pazinja ar, ja bija spejiga 4 gados nogalinat auto :D

251208. viesis 31.janvāris 2008 16:24
0 0 Atbildēt

to 251206. Bet vienu jautājumu ikdienas viesis pajautāja pareizi- kur ir palikuši tie 206!

251218. viesis 31.janvāris 2008 23:59
0 0 Atbildēt

kur, kur palikuši.

beidzās op.līzings un tad tos kādā valstī iztirgoja lietotus, un tur tie tagad arī braukā.

251220. viesis 1.februāris 2008 8:15
0 0 Atbildēt

Arī es esmu pārliecināts, ka šrotu galveno metāllūžņu pārsvaru nesastāda četrgadīgi 206 un 306.

251221. viesis 1.februāris 2008 8:21
0 0 Atbildēt

251220. viesis 01.02.2008 08:15

sekla tev tā pārliecība :D

bet ko var gribēt no cilvēka ar 8 klašu izglītību un mēneša ienākumiem zem 400 latiem ? :D sekla viduvējība, ja neteiktu skarbāk :D

251222. viesis 1.februāris 2008 9:55
0 0 Atbildēt

Es teiksu ta viri.. esmu braucis ar 206, ar 207 un ar 307.

Par auto izturibu, gruti ko komentet, tacu nebusim akli un skatisimies patiesi. Ka daudz kas atkarigs no brauksanas stila, ja spole un dedzina sajugu.. nevar taku gribet lai auto klapo muzigi. Ari Hondas plist, ari VWageni, ari Hundai...koroce plist visss

207, salidzinajuma ar 206 ir vienkarsi luksus vagjis. Teiksu, ta labs auto, piemerots pilsetai un ari, ja vajag aizskriet kaut kur talak no piletas (bet ne parak biezi). Nju tip... ja daudz jabrauka pa strasem ir verts skatities uz 307 tagad jau 308 un 407

Vel jo vairak man pazina panema sev 207 ar Sporta paku...1.6 dzineja, bet var izcelt pat 2.0 bemku :)))

Koreoce reumejums.... norlans vagjis.. normala kvaliate.. normala cena un vel tagad, ja nemaldos 3 gadu pilna garantija

251250. viesis 1.februāris 2008 13:59
0 0 Atbildēt

251221. viesis 01.02.2008 08:21

Tu laikam esi šrota īpašnieks, pelni virs 400 un zini, kas Tev pagalmā sadzīts, ka Tev tik pamatota pārliecība...? ;)

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti