Risselheima. Ar Meriva konceptu starptautiskajā autoizstādē Ženēvā (2008.g. 6.-16.marts) Opel prezentēs jaunu, nākošo līmeni automašīnas salona transformēšanā un pielāgošanā.
Meriva koncepts uzrunā Opel jaunā dizaina valodā. Automašīnas sānu profils dižojas ar atšķirīgu āķveida izliekuma līniju, kas savulaik bija raksturīgs dizaina jaunums GTC Coupe un Flextreme konceptos. Uzmanību piesaista plašums loga līmenī pie vidusbalstiem, kas aizmugurējiem pasažieriem nodrošina sevišķi labu pārredzamību.
Jaunās Meriva aizmugurējās daļas elementi, it īpaši aizmugures gaismas lukturi, atgādina Insignia, Opel jauno vidējās klases automašīnu, kas startēs šoruden. Jumta līnija virzienā uz aizmuguri pazeminās pakāpeniski, akcentējot vienapjoma automašīnas dinamisko raksturu.
Opel mazo vienapjoma auto nākotnes vīzija nav vienkārši jauna dizaina pieteikums segmentā, kur Meriva ir līderis kopš savas ienākšanas tirgū. „Mēs parādam innovatīvu risinājumu - Opel minivenu, kas vēl vairāk pielāgojams braucēju vajadzībām,” pirms koncepta debijas saka Alain Visser, GM Europe mārketinga vadītājs. „Savulaik ar Zafira Flex7 sēdvietu sistēmu un Meriva FlexSpace konceptu mēs uzsākām jaunu ēru automašīnas salona interjera transformēšanā un pielāgošanā un tādējādi neatgriezeniski izmainījām auto pasauli.” Zafira, Meriva un topošā Agila apliecina Opel panākumus vienapjoma auto dizainā. 2007.gadā tika pārdoti ap 335,000 Zafira un Meriva automašīnu. Katrs piektais šodien pārdotais Opel auto ir minivens, kamēr tirgū kopumā minivens ir tikai katrs astotais.
Ja būs kāds mikroskopisks dīzelis, vwfanam notekti patiks :)