Goodyear degvielas patēriņa ziņā rentablā sērijveida riepu tehnoloģija FuelMax, kas palīdz samazināt kravas automašīnu autoparku ekspluatācijas izmaksas, ir saņēmusi prestižu godalgu kā labākais jaunais izstrādājums.
Populārais Amerikas žurnāls Heavy Duty Trucking pasludināja Goodyear par savas Nifty Fifty godalgas ieguvēju 2007. gadā. Līdztekus notiekošie zinātniskie pētījumi liecina, ka aptuveni 30 % kravas automašīnu ekspluatācijas izmaksu ir tieša saistīti ar degvielu – salīdzinājumā, par riepām tiek izdots tikai 1,5 %, Ieguldot degvielas patēriņa ziņā rentablās riepās, visiem autoparku operatoriem ļauj strauji paaugstinātu peļņu.Respektablais žurnāls Heavy Duty Trucking, kuram ir vairāk nekā 120 000 abonentu, ir piešķīris Goodyear FuelMax tehnoloģijai Nifty Fifty godalgu, pamatojoties uz šīs tehnoloģijas noderību kravas automašīnu parku operatoriem jauninājumu, apkalpes iespēju un veiktspējas ziņā. Jaunajā, degvielu gudri tērējošajā tehnoloģijā galvenā uzmanība ir vērsta uz vispārēju kravas automašīnu parka ekspluatācijas izmaksu samazinājumu.
Seržs Daleidens /Serge Daleiden/, Goodyear komercdirektors, lepojas ar panākumiem:
"Ārkārtīgi patīkami, ka kravas automašīnu ražotāji un autoparki izprot FuelMax tehnoloģijas vērtību. Mēs esam pieredzējuši, ka arvien pieaugošās degvielas izmaksas ir spēcīgs dzinulis ikvienam, lai meklētu veidus, kā uzlabot lineāru reisu kravas automašīnas degvielas ekonomiju. Degvielas patēriņa ziņā rentablas riepas ir ļoti efektīvs veids, kā šīs izmaksas samazināt.”
FuelMax tehnoloģija ir radīta ilga nobraukuma riepām un ir pārdomātas konstrukcijas un materiālu īpašību apvienojums. Tas uzlabo degvielas patēriņu un pazemina izmešu līmeni, vienlaikus nodrošinot labāku nobraukumu un bremzēšanas veiktspēju slapjos ceļa apstākļos. Tehnoloģijā ir izmantoti novatoriski protektori līdz ar moderniem savienojumiem un ražošanas metodēm, kas palīdz optimizēt degvielas ekonomiju, vienlaikus uzturot zemas izmaksas uz kilometru autoparkiem un īpašniekiem-operatoriem. Analizējot sānsveres pretestības faktorus, Goodyear zinātnieki un inženieri ir atklājuši, ka protektori (raksts, gropju dziļums un savienojums) nosaka vairāk nekā pusi no kravas automašīnas riepas sānsveres pretestības. Tādēļ protektoru uzlabojums jaunajā tehnoloģijā ir ļoti svarīgs uzlabojums.
Iekšējie Goodyear pētījumi atklāj, ka no visām izmaksām, kas saistītas ar kravas automašīnu darbības ekonomiju, tikai viena pati degviela veido 30 %. Tajā pašā laikā uz riepām attiecināmais patēriņš nav lielāks par 1,5 %. Ieguldījums degvielas patēriņa ziņā rentablajās Goodyear riepās, kuru ražošanā izmantota Fuel Max tehnoloģija, atmaksāsies nekavējoties kā samazinātas degvielas izmaksas un paaugstināta peļņa visam autoparkam.