Ženēvas auto izstādē šī gada 4. martā Kia prezentēs jaunā konceptauto Kia SOUL trīs modeļus. Šis trio ir cieši saistīts ar Kia gaidāmo modeli, kas būs kā izaicinājums automašīnu klasifikācijai un iedrošinās Kia īpašniekus veidot emocionālu saikni ar savu jauno auto.

SOUL konceptauto atklās jaunu iespēju pasauli šī nākotnes auto īpašniekiem aksesuāru, pielāgošanas un personificēšanas ziņā, uzsverot īpašu pieeju – Kia īpašnieks ir sirdī jauns, neraugoties uz gadu skaitu!
Par Kia Motors Europe:
Kia Motors Europe ir Kia Motors Corporation meitas uzņēmums Eiropā, kas nodrošina pārdošanu, mārketingu un servisa pakalpojumus. Tā centrālais birojs atrodas Frankfurtē, Vācijā, un aptver tirgu 29 Eiropas valstīs.
Par Kia Motors Corporation:
Kia Motors Corporation ir vecākais autoražotājs Korejā, kas dibināts 1944. gadā. Pašlaik Kia ir viens no pasaulē straujāk augošajiem automobiļu ražotājiem un kā daļa no Kia – Hyndai grupas, plāno kļūt par vienu no vadošajiem auto zīmoliem pasaulē.
Kia ir 14 ražotnes un montāžas cehi, kas atrodas 8 pasaules valstīs. Tajos gada laikā tiek saražoti vairāk nekā 1,4 miljoni automobiļu, kas ar dīlera tīkla palīdzību tiek izplatīti 165 pasaules valstīs. Pašlaik Kia nodrošina 33 000 darba vietu. Uzņēmuma ieņēmumi gadā sasniedz 17 miljardus ASV dolāru.
Kia ir Austrālijas tenisa turnīra Australian Tennis Open ģenerālsponsors, kā arī Deivisa Kausa izcīņas tenisā sponsors. Kia ir oficiāls FIFA partneris un UEFA Eurotop partneris.
Kia Motors zīmola lozungs – „Spēks pārsteigt” (“The Power to Surprise”) – pauž kompānijas apņemšanos – ar nemitīgiem savu auto uzlabojumiem apsteigt klientu vēlmes.
Būs smuks jāgaida