Atbalsta jauna tilta pār Daugavu būvniecību Jēkabpilī 12

 
26.februāris 2008 12:24

Izvērtējot visus argumentus „par” vai „pret” jauna tilta būvniecībai vai esošā tilta rekonstrukcijai, Satiksmes ministrija un Jēkabpils pašvaldības vadība nolēma, ka Jēkabpilī jābūvē jauns tilts pār Daugavu - tā piektdien, pēc vizītes Jēkabpilī notikušajā preses konferencē, medijiem sacīja Satiksmes ministrs Ainārs Šlesers.

Ministrs sacīja, ka: „Esošā tilta rekonstrukcija neatrisinātu visas problēmas, bet otrs risinājums- jauna tilta būvniecība, dod iespēju veidot apvedceļu un nozīmīgu ceļu pieslēgumus. Ceļi ir visnozīmīgākā infrastruktūra, kas ir nepieciešams, lai radītu komercobjektus un ekonomisko aktivitāti.”

Satiksmes ministrijas amatpersonām uzdots uzsākt ciešu sadarbību ar pilsētas domi, lai projektu virzītu tālākai realizācijai. Satiksmes ministrija un Jēkabpils pilsētas dome veidos kopīgu darba grupu, kurā tiks paredzēti arī turpmākie soļi projekta virzībai. Šlesers atzina, ka jauns tilts Jēkabpilī varētu būt uzbūvēts līdz 2013.-2015. gadam.

Jēkabpils pilsētas domes priekšsēdētājs Leonīds Salcevičs informēja, ka pašvaldība ir gatava no ES Urban projekta finansējuma 10 miljonus paredzēt kā līdzfinansējumu tilta būvniecībai. Domes priekšsēdētājs pateicās ministram par izpratni un atbalstu pilsētai vitāli svarīgu objektu būvniecībā, savukārt Satiksmes ministrs norādīja, ka tilta būvniecība Jēkabpilī ir valsts nozīmes objekts.

Atbildot uz jautājumu par iespējamo tilta būvniecību Bebru ielas mikrorajonā un to, ka tilta izbūves gadījumā mikrorajonā palielinātos transporta noslogojums,  Satiksmes ministrs atbildēja : „Bet ko lai saka tie cilvēki, kuri dzīvo pilsētas centrā un ik dienas redz, ka ielās brauc arvien vairāk un vairāk automašīnu. Ir jādomā, vai mēs gribam dzīvot klusā vietā vai ekonomiski attīstītā pilsētā. Jāizvērtē, vai vairāk cilvēki būs apmierināti vai nē. Jēkabpils vēlas būs nozīmīgs transporta mezgls un domāju, ka ar jauna tilta uzbūvēšanu pilsēta par 80-90% būs ieguvēja.”

Ministrs arī informēja, ka Satiksmes ministrija ir ieinteresēta ceļa infrastruktūras attīstībā šī reģiona virzienā un tuvāko gadu laikā plānots izbūvēt Kokneses maģistrāli, kas tālāk, līdz aptuveni 2015. gadam, tiks izbūvēta arī līdz Jēkabpilij. Šī maģistrāle vēl vairāk nostiprinās Jēkabpili un Jēkabpils rajonu kā nozīmīgu tranzīta krustpunktu un stratēģisku loģistikas centru. Vizītes laikā Satiksmes ministrs ar pašvaldības vadību un speciālistiem pārrunāja jautājumus, kā labāk attīstīt pilsētas infrastruktūru, ministrs apskatīja arī jaunā tilta iespējamo atrašanās vietu, iecerēto viaduktu izbūves vietas un citus objektus, kā arī iepazinās ar Ledus ielas projektu. Kopā ar Satiksmes ministru vizītē Jēkabpilī viesojās Satiksmes ministra padomnieks tranzīta un loģistikas jautājumos Georgs Lancmanis, valsts sekretāra vietnieks Andulis Židkovs un “Latvijas Valsts ceļi” valdes priekšsēdētājs Tālis Straume.
 
Visi komentāri
 
253045. viesis 26.februāris 2008 14:03
0 0 Atbildēt

Manuprāt svarīgi ir arī rekonsturēt Ķeguma HES, lai arī 40t auto tiktu pāri.

253047. viesis 26.februāris 2008 14:30
0 0 Atbildēt

Jihā! Salcevič, bet lai jēkabpiliešiem būtu dārgāks tilts par Dienvidu! Ieiesim pasaulē ar plašu vērienu, pietiks gan augsti godājam A. Šlesera k-am, gan Leonīdam (khe, varēs atkal aparātus parumbāt, vai ne? :))

253052. viesis 26.februāris 2008 15:04
0 0 Atbildēt

300.000.000 ka es jums saku !!! :D

253061. viesis 26.februāris 2008 16:22
0 0 Atbildēt

Uh sarosās būvnieki un domnieki - NAUDA NĀK :)

253069. viesis 26.februāris 2008 17:18
0 0 Atbildēt

gan jau koka tiltu būves par 500 000 000.... :D :D :D :D :D

253074. viesis 26.februāris 2008 18:10
0 0 Atbildēt

Tiltu būvniecība tagad modē, laikam atrasta shēma kā foršu naudu no valsts izzagt.

253076. viesis 26.februāris 2008 18:41
0 0 Atbildēt

Kad liepājā sadomās vēl kādu tiltu uzcirst? :) Tur tak ar diviem + dzelzceļa ir pr maz :D :D

253086. viesis 26.februāris 2008 19:49
0 0 Atbildēt

vieteejie janitas un shtrami - sanjemas ! jums ir visas iespejas :D

253087. viesis 26.februāris 2008 20:19
0 0 Atbildēt

Vietējais štrams un janita - vienā personā BUKA

253089. viesis 26.februāris 2008 21:00
0 0 Atbildēt

Bils,ja uzbūvēs(kā ir plānots un jau nolemts) labu ceļu Rīgas HES-Jēkabpils un vēl arī jaunu tiltu Jēkabpilī,kas pārvada pāri Daugavai šo plūsmu,tad Ķeguma nozīme mazinātos.

253092. viesis 26.februāris 2008 21:27
0 0 Atbildēt

Vēl varētu būvēt vienu tiltu no Kolkas uz Ainažiem... Kā atbrīvotos ceļi no tranzīt auto!!!!! Varētu vēl pārsimts miljonus kāds nāsīs iesūkt...

P.S. Bet tiltu abos galos uzrakstīt - brauciet lēnāk pār tiltu draugi.... :))

253148. viesis 27.februāris 2008 17:11
0 0 Atbildēt

Vai tik Jēkabpilī tajā vietā, kur tilts jābūvē, nebija applūstošās teritorijas ar varbūtību 1 % ? Tad jau no tilta būvēšanas nekas nesanāks ...

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti