Veidojas Polijas autopārvadājumu atļauju deficīts

 
24.septembris 2002 8:54

Latvijas Republikas satiksmes ministra izveidotā Kravu starptautisko autopārvadājumu atļauju izmantošanas konsultatīvā padome (KP) piektdien, 2002.gada 20.septembrī, pieņēmusi lēmumu par Polijas vienreizējām kravu autopārvadājumu atļaujām.

2002.gada 8.maijā, tiekoties Polijas Republikas un Latvijas Republikas līgumā noteiktajai Divpusējai Komisijai, izdevās panākt vienošanos par papildus atļauju kvotu 2002.gadam 9500 vienreizējo atļauju apjomā, tomēr autopārvadājumu intensitātes pieaugums uz Eiropas valstīm radījis neproporcionālu vienreizējo atļauju deficītu jau septembrī. Izvērtējot radušos situāciju un konstatējot, ka Polijas 35 500 divpusējo un tranzīta vienreizējo kravu autopārvadājumu atļaujas joprojām nesedz pieaugošo pieprasījumu, KP noteikusi, ka tiek apstiprināta BOV SIA „Autotransporta direkcija” (AD) izstrādātā atļauju sadales shēma ar zināmu iedalāmo atļauju skaitu konkrētam uzņēmumam. Lēmums pieņemts, lai gada beigās pārvadājumi Polijā ar vienreizējām atļaujām netiktu pārtraukti pilnībā. Sadales principi ir līdzīgi Krievijas vienreizējo atļauju izsniegšanas kritērijiem. Pārvadātājiem, saskaņā ar sarakstu, tiks izsniegtas 2800 “zaļo” un 500 vienreizējo atļauju parastajiem automobiļiem. Viens no deficīta izveidošanās iemesliem ir vienreizējo atļauju nepietiekams skaits 2001.gada decembrī, kad, vienojoties ar Polijas kompetentajām institūcijām, tika priekšlaicīgi uzsākta 2002.gada atļauju izmantošana. Praktiski izveidojusies situācija, kad gada kvota tiek izmantota trīspadsmit mēnešu periodam. Saskaņā ar AD datiem, autopārvadātāji vēl nav izmantojuši visas jau izsniegtās vienreizējās divpusējo un tranzīta pārvadājumu Polijas atļaujas, jo 5000 atļaujas nav atgrieztas atpakaļ AD Starptautisko pārvadājumu daļā. Izziņa 2002.gadā saņemtas 14 500 divpusējās un tranzīta, 20 000 divpusējās un tranzīta “zaļās”, 1000 divpusējo un tranzīta “zaļāko un drošāko” vienreizējo atļauju un 100 divpusējās un tranzīta “zaļās” gada atļaujas pārvadājumiem Polijā. 2001.gads - 16 700 divpusējās un tranzīta atļaujas, 15 800 divpusējās un tranzīta “zaļās” atļaujas, 1000 divpusējo un tranzīta “zaļāko un drošāko” vienreizējo atļauju un 100 divpusējo un tranzīta “zaļo” gada atļauju pārvadājumiem Polijā. 2000.gads - 13 500 divpusējās un tranzīta, 7500 divpusējās un 11 000 divpusējās un tranzīta “zaļās” vienreizējās atļaujas pārvadājumiem Polijā. Gints Gīlis, preses sekretārs Tālrunis - 7282620
 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti1111

Skaties tiešraidi plkst.19.00; Šovakar paziņos “Latvijas Gada auto 2024” laureātus. Zināmi papildus nomināciju Top 3 auto (+ VIDEO) 4

Šovakar apbalvošanas ceremonijā kļūs zināms, kurš auto iegūs titula “Latvijas Gada auto 2024” ieguvēju, kā arī apbalvoti laureāti papildus nominācijās. Nominācijas ir atkarīgas no katrā konkursa gadā pieteikto auto modeļu skaita un to īpašībām. Zināms, ka šogad tiks piešķirtas 10 balvas papildus nominācijās. Lasīt vairāk

 

Nepilnības negabarīta kravas pārvešanā, iespējams, izraisa traģisku avāriju (+ VIDEO) 33

Oficiālie avoti liecina, ka ceturtdien, 30. novembrī, plkst. 23.12 Valsts policijā saņemta informācija, ka Dienvidkurzemes novada Durbes pagastā uz autoceļa A9 noticis ceļu satiksmes negadījums starp pasažieru autobusu un kravas automašīnu Volvo, kā rezultātā bojā gājusi sieviete. Lasīt vairāk

 

Reģionālajam sabiedriskajam transportam, iedzīvotāju ilgtspējīgas mobilitātes veicināšanai -kam paredzēti 30% Satiksmes ministrijas 2024.gada budžetā 1

Satiksmes ministrijas (SM) 2024.gada budžetā 235,8 milj. eiro jeb 30% no kopējā ministrijas finansējuma paredzēti reģionālajam sabiedriskajam transportam iedzīvotāju ilgtspējīgas mobilitātes veicināšanai, stiprinot dzelzceļu kā sabiedriskā transporta mugurkaulu. Lasīt vairāk

 

Par 90 miljoniem dārgāk: jaunā stacija top, izmaksas palielinās (+ VIDEO) 4

Pagājuši nedaudz vairāk nekā trīs gadi kopš sākta Rail Baltica Rīgas Centrālā mezgla izbūve. Pa visam nesen arī Rīgas ainavā parādījās jaunās stacijas galvenās konstrukcijas. Gan darbu pasūtītājs, gan veicējs neslēpj – projekts ir dārgāks nekā sākotnēji domāts un līdz pabeigšanai izmaksas vēl varētu palielināties. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti