Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Valsts policija: Likumā nav precīzi noteikta distance starp braucošām automašīnām 75

 

Foto: iAuto.lv

Nozare.lv | 28.oktobris 2015 8:24

Likumā nav precīzi noteikta distance starp braucošām automašīnām, taču tai jābūt drošai, aģentūrai LETA skaidroja Valsts policijas (VP) preses pārstāvis Toms Sadovskis.

Autovadītājam pašam ir jāspēj izvērtēt, kāda distance viņam ir nepieciešama, lai viņš spētu nepieciešamības gadījumā apstāties vai izvairīties no šķēršļa. Jāņem vērā, ka drošas distances garums ir atkarīgs gan no autovadītāja pieredzes, gan no automašīnas ātruma, tehniskā stāvokļa un aprīkojuma, gan no ceļa seguma, tādēļ katram autovadītājam šis attālums ir individuāls, norādīja Sadovskis.

Piedaloties ceļu satiksmē, autovadītājam visu laiku ir jāseko līdzi apkārt notiekošajam - jāspēj pastāvīgi analizēt situāciju uz ceļa -, un tieši tas satiksmē ir jāuzlabo - autovadītāju attieksme pret noteikumiem.

 

 
Visi komentāri
 
Palaidniex 28.oktobris 2015 8:29
13 1 Atbildēt

Vernonam šito lasīt bez sircdrapēm - nav ieteicams! :D

Pļurkt 28.oktobris 2015 8:30
0 7 Atbildēt

Aha - un laPs advokāts tieši šito caurumu izmanto, lai kāds tiktu sveikā nesodīts, bet to kas brauca priekšā ietupinātu (teiksim par to ka atļāvās ievērot noteikumus un apstāties pirms gājēju pārejas)!

GB12 28.oktobris 2015 9:47
6 0 Atbildēt

Cik tu tādus gadījumus zini? Lūdzu, ar atsaucēm uz tiesu praksi.

Pļurkt 28.oktobris 2015 21:53
0 10 Atbildēt

Aplūko Džeriņa prāvas!

Desmitiem vismaz.

CRDI 29.oktobris 2015 9:54
10 0 Atbildēt

Nu vismaz vienu par distanci var palūgt.... ;)

k442 28.oktobris 2015 8:56
11 0 Atbildēt

Distances ievērošana ir nesaraujami saistīta ar braukšanas ātruma izvēli atbilstoši CSN 112. punktā noteiktajiem kritērijiem. Principā ir diezgan vienkārši - ja esi uzskrējis virsū tam, kurš brauc pa priekšu tajā pašā joslā, neesi izvēlējies apstākļiem atbilstošu un drošu ātrumu un distanci.

Šī atziņa nav attiecināma uz gadījumiem, kad kāds "aizgriež priekšā" jebkādā veidā, lūdzu to paturēt vērā!

Vernons 28.oktobris 2015 9:10
1 17 Atbildēt

Kustības drošība kardināli uzlabotos, ja pilsētā šādā sadursmē vainotu abus, bet ārpus apdzīvotām vietām, vienmēr priekšā esošo.

Un visam pamatā ir informacijas trūkums brīdinājuma signālu savlaicīgā izskatā.

Distanci var nozagt dažādos veidos, nevajag to pašos pamatos šo zagšanu atbalstīt. Zaglis ir un paliek zaglis.

Palaidniex 28.oktobris 2015 9:27
11 1 Atbildēt

Ja abi brauc ar maksimālo atļauto, tad distance samazinās - A - priekšējam bremzējot - šīs viņā tiesības nav apsriežamas! - Vajag - bremzēt - BREMZĒ! Tev nebūš apspriest - vajadzēja/nevajadzēja, drīkstēja/nedrīkstēja - tās ir viņa tiesības!

Vai otrs gadījums - pa priekšu braucējs ievēro ātrumu, bet tu - nē... Kādi jautājumi - pārkāp ātrumu - pats vainīgs!

Satiksme paliks drošāka tikai tad, kad tu neuzkundzēsies pa priekšu braucējiem un nenorādīsi/neuzspiedīsi kā tiem braukt. Viņi atbild par saviem lēmumiem - tu par saviem. Viņi bremzē -tev arī būs bremzēt! Uztriexcies - tātad distance/ātrums bija nepareizi izvēlēti. Gan vienu gan otru izvēlējies pats, nevis pa priekšu braucējs!

Tāpēc vecais - katram ir jāatbild pašiem par saviem darbiem, nevis sava skriešana un nepareiza distances izvēla jāuzkrauj uz citu pleciem. Nespēj to izdarīt, šādu "ntaisnību" pārdīvot - auto vadīšana un spriedelēšana par satiksmes tēmām - nav priekš tevis!

Miljoniem cilvēku var/spēj, tu nevari... Laikam nav jāmokās un jāaudzē tomāti, jāgana gliemeži, bet uz ceļa nelien un nestāsti kā citiem uz tā noziedzīgi un būštami uzvesties...

GB12 28.oktobris 2015 9:49
10 0 Atbildēt

Ir parādījušies kādi jaunu apstākļi, kas liecina, ka Vernonam tas beidzot varētu pielekt? Domāju, nav jēgas pat tērēt laiku drukāšanai...

Palaidniex 28.oktobris 2015 9:54
9 0 Atbildēt

Vakar uz dažām minūtēm CRDI fiksēja nelielu šķirbiņu aptumsumā...

CRDI 28.oktobris 2015 11:01
8 0 Atbildēt

Bija, bija.... Kas attiecas uz gājēju priekšrocībām.... Bet diezgan strauji aizvērās

GB12 28.oktobris 2015 18:39
4 0 Atbildēt

Nu, tad tik turpiniet. Varbūt nākamreiz šķirbiņa būs lielāka :D

CRDI 28.oktobris 2015 15:21
8 0 Atbildēt

V: Distanci var nozagt dažādos veidos, nevajag to pašos pamatos šo zagšanu atbalstīt. Zaglis ir un paliek zaglis.

Ievēro 119. un pie setras ruļļiem, īpaši tādiem gadījumiem paredzēto, 120. un neviens Tev nezags distanci.

Vernons 28.oktobris 2015 9:05
0 22 Atbildēt

Pļurkt."Atļāvās apstāties pirms gājēju pārejas" (strauji bremzējot, CSN 118.4.)!

Pirms jebkura ātruma samazinajuma ir jāparāda savlaicīgi brīdinājuma signāli, CSN 70.!

Brīdinājuma signālu parādīšana vēl nedod Tev, man vai ikvienam no mums priekšrocību, CSN 77.!

CSN 119. punkts, regulē attiecības starp priekšā, aizmugurē un blakus esošiem!

CSN 113. šķērslis! Radi apstākļus un tevi netaranēs!

CSN 10. katram uz ceļa ir jārīkojas "TĀ", lai kāds tev neiebrauc "pakaļā"!

"Katram, priekšā esošam ceļu satiksmes dalībniekam ar savu rīcību, darbību vai bezdarbību, ir jāgarantē drošība!"

Padomju laikā bija anekdote par mandeļu operēšanu caur anālo atveri, nevajag kultivēt šādu pieeju ceļu satiksmē.

CSN ir spēkā pie noteikta ātruma limita, katrā konkrētā ceļu posmā!

Palaidniex 28.oktobris 2015 9:12
15 1 Atbildēt

Vernoniņ - bremžuguņi deg visiem. Kamēr nebremzē - signāli nedeg - bremzē - signāli iedegas! Nodarbošanās ar blakuslietām nenozīmē, ka šo signālu nav!

119. punkts lieliski nosaka ka jābū tādaii distancei, ka neietrieksies pa priekšu braucējā lai vai kas nenotiktu!

Katram uz ceļa ir jārīkojas tā, lai neietriektos kādam pakaļā! Šo pa priekšu braucējs nunekādi nevar garantēt tam "kurinātākjam", kurš pārkāpis visu uz pasaules, lai pārāk pietuvotos... Pašam, vernoniņm, PAŠAM ir jāatbild par savu rīcību, nevis atbildība jāuzkrauj citiem.

Vernons 28.oktobris 2015 9:14
0 15 Atbildēt

Nu ja katram pašam par savu rīcību ir jaatbild, tad kāpēc Tu to pārliec uz otru?

Palaidniex 28.oktobris 2015 9:21
11 0 Atbildēt

ja kāds uz 70 ietriecas tajā kurš brauc uz 30 - tad vainīgs ir skrējējs!

Vēlreiz izlasi divdaļīgā 119. punkta nosacījums par distanci - ja priekšējais bremzē - tev jāspēj arī nobramzēt.

Vai vēl vienkāršāk - 70-30 =40 km/h tāds ir ātrums ar kādu tu uztriecies stāvošam objektam, nevis stāvošais objekts pēkšņi pārsteidz tevi!

Distancei jābū tādai. lai tu pamanītu cita objekta ātruma samazinājumu un pagūtu uz to adekvāti reaģēt un ARĪ SAMAZINĀT ĀTRUMU! Kas tev te nepielec? Kāpēc mēģini to visu sačakarēt un risināt caur pakaļu? Neesi drošs, samazini ātrumu - palielini distanci - nav pārskatāmības - samazini ātrumu palielini distanci... Priekšā braucējam ir tāds pats pienākums atbilstoši pret tiem šķēršļiem, kas/kuri viņam priekšā! Nevajag operēt mandeles caur pakaļu! Gribi skriet - tā ir tava problēma un draudēt ar lauztiem kakliem tikai tāpēc, ka tev ir nesaturēšana, grafiks, ātruma pārkāpums vai skriešana būtu jārezultē ar bargiem sodiem līz pat kategoriju liegumam uz laiku.

Vernons 28.oktobris 2015 9:47
0 14 Atbildēt

Kā tur bija ar to ātruma starpību un bremzēšanas ceļu garumiem? Ko saka fizika?

Palaidniex 28.oktobris 2015 9:53
15 0 Atbildēt

Tieši to kas tur rakstīts - ieturi tādu distanci līdz pa priekšu braucošajiem atbilstoši tavai spējai pamanīt, tavai spējai reaģēt un tavai spējai sadzēsties/apstāties!

Tas viss ir jārisina pašam!, Nevis jāaizliedz pa priekšu braucējam braukt izvēlētā ātrumā vai to samazināt!

Tā ir TAVA problēma!

CRDI 28.oktobris 2015 9:45
12 1 Atbildēt

Toč māk izlasīt un varbūt saprast tikai teikuma pirmo vārdu. Uztvert teikumā izteikto domu ir stipri lielas problēmas, es pat teiktu nespēja.

Te nu gan var palīdzēt tikai šauri specializējušies medicīnas darbinieki.

Vernons 28.oktobris 2015 9:50
1 12 Atbildēt

Latvija ir viena no visbīstamākajām valstīm pasaulē satiksmes drošībā.

kaspis 28.oktobris 2015 10:55
17 0 Atbildēt

tas ir tāpēc ka uz priekšējā rēķina daudzi cenšās izspraukties caur adatas aci! Tepat tas glupais polis ir vilcis distancē, kas mērojama ar cietās sakabes garumu, sēdējis otras fūres aizvējā - vārdu sakot, braucis uz aklo! Pateiksi ka tā nav?

GB12 28.oktobris 2015 18:42
5 0 Atbildēt

Nu nu... Eiropā varbūt, bet neba jau pasaulē. Paskaties kā brauc, piemēram, Ēģiptē vai tajā pašā Krievijā. No Eiropas valstīm Polija arī ir kudi bīstamāka un, atklāti sakot, Lietuva arī ir zem jautājuma zīmes.

anonimikis 28.oktobris 2015 9:39
9 0 Atbildēt

Google, Ubers, Tesla mūs no tā visa paglābs. Un jau diezgan tuvā nākotnē. Automātiski braucošam auto distances ievērošana nesagādās problēmas. vernoni izmirs.

Vernons 28.oktobris 2015 9:45
1 14 Atbildēt

Smagie un autobusi ar šādu sistēmu jau ir aprīkoti! Ne visi protams, bet ir. Rodas cita problēma, viens ielec no blakus joslas priekšā un auto stājas, strauji bremzējot. Bez savlaicīgiem signāliem.

Palaidniex 28.oktobris 2015 9:55
12 0 Atbildēt

daudzu tempomātu lietošanas instrukcijā ir rakstīts, arī tas kur, kā un kāpēc to nedrīkst lietot.

Pilsētā, intensīvā satiksmē, utt, utjpr...

Palaidniex 28.oktobris 2015 9:56
10 0 Atbildēt

P.S. braucot ar autobusu vācijā pa bāni 1. vai 2. joslā reālā plūsmā tas ģeld. Braucot pa šnēlštrāsi ar intensīvu satiksmi - tempomāts ir jāslēdz ārā!

CRDI 28.oktobris 2015 10:59
18 0 Atbildēt

Kā var apstāties bez savlaicīgi signāliem? Manā saprašanā tikai ja kaut kas nav kārtībā ar elektrību globālā līmenī.

Un ko sāka CSN 120. punkts. Vai tad pēkšņi tas ir atcelts?

:-) 28.oktobris 2015 11:40
3 0 Atbildēt

Iepazīsties ar šis sistēmas darbības principiem un tad ko raksti! Sistēma iejaucas tikai gadījumos, ja vadītājs nereaģē, pietam, tā spēj konstatēt, pieaug attālums no priekšā esoša vai samazinās un attiecīgi, attāluma palielināšanās gadījumā netiek iedarbināta ekstrēma bremzēšana. No 2016. gada visiem, jaunajiem vilcējiem iekš ES, virs 7.5 t, sadursmes novēršanas sistēma ir obligāta prasība. No 2017. gada izmaiņas, iespējams, sagaida arī autobusus virs 16 sēdvietām.

CRDI 28.oktobris 2015 11:03
13 0 Atbildēt

Robotauto nebūs problēmas ar distanci..... Ja vien vernoni netiks pie programmēšanas

ervīns 28.oktobris 2015 9:42
2 1 Atbildēt

Man autoskolā mācija, ka distancei jābūt tādai, ka var redzēt priekšā praucošā auto pakaļējos riteņus

kaspis 28.oktobris 2015 10:16
5 0 Atbildēt

tas der tikai pie pilsētas ātruma limitiem, visos citos gadījumos tas jau ir par maz.

ak 28.oktobris 2015 10:04
8 0 Atbildēt

Ervīniņ, ne līdz galam pateici. Priekšā braucošā riteņus ir jāredz, kad esi apstājies. Tad Tev pašam dod iespēju, ja priekšējais pēkšņi vairs nekust, izgriezt no joslas atpakaļ nedodot. Uz šosejas, braucot ar 90 km/h, tāda distance, ka vairs tikai var redzēt priekšējā riteņus, vairs nav distance. Nemaz. Tie ir kādi 5 metri !!!

CRDI 28.oktobris 2015 11:46
8 1 Atbildēt

"Vernons

Litri: 242, Līmenis: 1

Reģ. datums: 18.02.2014

27.oktobris 2015 17:56

Vernons pildīs CSN 113., 70., 73., 77., 118.4, punktu prasības,..."

Kurš CSN punkts atļauj Vernonam neizpildīt 112.; 114. (115.); 119.; 120. punktu. Ja es pareizi izlasīju CSN 4. punktu, tad piedaloties satiksmē ir jāizpilda VISU CSN punktu prasības....

Brumburbaks 28.oktobris 2015 12:05
6 0 Atbildēt

Vernons - kara kurinātājs, iespējams.Vai vārīšanās veicinātājs.

Vai klikšķu biznesa algotnis.

Vernons 28.oktobris 2015 14:02
3 11 Atbildēt

Uz emociju pamata policija grib noteikt vainu!

Pirmo zīmogu mēs visi saņamam psihoneiroloģiskajā dispanserā, ka esam pieskaitāmi. Bet kad netiek vienā virzienā braucošu auto sadursme, tad atnāk policists, vai Palaidniex un teic: "Tu esi nepieskaitāms"! Tu neesi ievērojis "Distanci"!

CRDI raksta to pašu ko es, -"tad piedaloties satiksmē ir jāizpilda VISU CSN punktu prasības...."

Un tajā pašā laikā kladzina, ka CSN jāpilda katram otram!!!

Tas ir CSN 10. punkta uzstādījums: "Katram"!

Vernons "kara kurinātājs" bāž Jūs maisā, bet Jums vienkārši nav argumentu, lai man pretotos!

Palaidniex 28.oktobris 2015 14:17
12 1 Atbildēt

Kā tieši pa priekšu braucēji neizpilda noteikumus?

Ja tie pārsniedz ātrumu - pietuvoties tev tiem nav legālu izredžu un distance tikai pieaug.

Savukārt samazināt ātrumu nav aizliegts. Pat strauji samazināt, ja to prasa situācija uz ceļa nav aizliegts.

Bremzējot VISIEM deg bremžuguņi, pat tad ja nedeg (vienīgais iespējamais pārkāpums - piedalīšanās satiksmē ar MK 466. noteikum prasībām neatbilstošu auto), sekotājam ieturot 119. CSN atrunāto distanci - tam nevajadzētu būt nepamanāmam pārsteigumam un jābūt laikam droši darīt to pašu.

Kā tieši pa priekšu braucējs ievērojot ātrumu un braucot savā maršrutā, veicot savu manevru var tikt uzskatīts par pārkāpēju, kurš pārāk tuvu tev pa priekšu maisās???

Vernon, no pieredzes padalies, cik maksā fiktīva izziņa par pieskaitāmību?

Kanibaals 28.oktobris 2015 19:30
10 0 Atbildēt

CSN prasa ievērot distanci priekšējam bremzējot neatkarīgi no tā deg vai nedeg lukturi.

CRDI 28.oktobris 2015 19:36
10 0 Atbildēt

Nu tas Tu tā domā ;).... Nu un vēl Palaidniex, es..... Nu un vēl kāds vairākums LV autovadītāju.....

Viņš tā nedomā, viņš uzskata, ja nedeg bremžlukturi, tad Rādītājs Viņu ir pilnvarojis "likumīgi uzbraukt un sasilst"

CRDI 28.oktobris 2015 14:20
11 1 Atbildēt

Argumentu nav Vernonam, jo NEKAD nav spējis, varējis, gribējis pamatot savu viedokli ar KONKRĒTIEM CSN punktiem, nevis vispārīgajiem, kuri nevienam nedod nekādas priekšrocības vai kaut ko atļauj un aizliedz, bet vienkārši izskaidro kā darbojas minētais normatīvais akts.

Vienā virzienā braucošu auto sadursmē vainojams ir aizmugurē braucošais, jo nav ievērojis CSN 112.; 113. 114. (115.); 119; 120. vai pie gājēju pārejas 160. punktu. Ja uzskati, ka vainīgs neesi tad Tev tas jāpierāda ar ticamiem pierādījumiem, videoreģistratora ierakstu utml. 4.; 6.; 10. punkta piesaukšana vien jau liecina par savas vainas neatzīsanau. Un ja arī priekšā braucošais neizpilda kādu CSN prasību vai izpilda to nekorekti, tad CSN 10. punkts paģēr, ka NEDRĪKST braukt tam virsū. Un nav CSN punkta, kurš paredz "likumīgu uzbraukšanu vai sabraukšanu"

Ja doma savādāk, tad velkomēts to argumentēt ar konkrētiem CSN punktiem (4.; 6.; 10. nav argumenti)

Palaidniex 28.oktobris 2015 14:34
10 0 Atbildēt

1. cita pārkāpums nedod tiesības pārkāpt pašam

2. citiem (it īpaši pa priekšu braucējiem) nav jāpārkāpj CSN, lai noslēptu (mīkstinātu) aiz muguras braucēju pārkāpumu (tā sekas)

3. Pa priekšu braucējiem nav jāizbrauc krustojumā vai uz dzelzceļa pārbrauktuves pie sarkanā signāla vai jānotriec gājējs uz gājēju pārejas tikai tāpēc, ka kāds aiz muguras nepagūs apstāties līdz viņam un ir nejauši kaut ko nogulējis, brauc pārāk ātru un/vai pārāk mazā distancē vai apzināti rupji pārkāpis dajebkādus vitus noteikumus!

CRDI 28.oktobris 2015 14:23
10 0 Atbildēt

Un kādēļ Tu paģēri no tā ,līdz šai dienai vēl joprojām mistiskā un nedefinētā, "priekša esošā" lai izpilda 118.4, bet pats nekādi negribi izpildīt, un izliecies, ka nav tādu punktu, 119. un 120.?

lynx85 28.oktobris 2015 15:14
21 0 Atbildēt

Vernon! Speciāli Tev citāts no Delfiem:

"Tāpat Bulgakova pauda viedokli, ka, neskatoties uz to, ka iespējamais likumpārkāpums izraisījis smagas sekas, tas bijis aiz neuzmanības. Līdz ar to Jablonskim būtu iespējams piemērot ar brīvības atņemšanu nesaistītu drošības līdzekli."

Tātad, pieskaitāmi mēs esam, un kad "AIZ NEUZMANĪBAS" notiek šmuce, tad tēlojam baltus un pūkainus? Polis 99,99% vilcis aiz citas fūres ar distanci, kas samērojama ar cietās sakabes garumu, maucis tupa uz aklo, neredzot nekuja sev priekšā, kā tikai citas fūres pakaļu, un tu vēl tādu attaisno? To tu sauc ka "bāztu mūs maisā"? Smiekli nāktu, ja tas nebūtu tik skumji...

CRDI 28.oktobris 2015 15:19
11 0 Atbildēt

Citāts no V.: Pirmo zīmogu mēs visi saņamam psihoneiroloģiskajā dispanserā, ka esam pieskaitāmi.

Ja jau Tev bija jāiet pēc zīmoga uz turieni, tad jau kaut kas riktīgi labi nav, ne ko? ;) Jo parastajiem pietiek ar standarta ārstu komisiju :)

Vernons 28.oktobris 2015 15:25
2 24 Atbildēt

Aiz neuzmanības velosipēdisti nebrauc vienā rindā tuvāk labai malai, kat gan blakus ir josla kur to darīt, ja ļoti vajag.

Aiz neuzmanības pavadošais auto nav aprīkots tā, lai kilometra attālumā būtu redzams.

Aiz neuzmanības tiek aizņemta visa josla lēnai braukšanai.

Aiz neuzmanības tiek bremzēta satiksme.

Aiz neuzmanības bērnu grupu palaiž kopīgā satiksmē.

Un tikai viens vainīgais, kuram netika radīti apstākļi lai visu šo "klaunu" baru savlaicīgi pamanītu.

Vienīgais mierinājums, ka šī nav vienīgā un arī ne pedējā velosipedistu grupa, kurai pari pārbrauc smagais.

Jūs vienkārši alkstiet pēc asinīm. Ar tādu domāšanu noteikti nebūs pēdējais gadījums!

CRDI 28.oktobris 2015 15:33
14 0 Atbildēt

Un tikai viens vainīgais, kuram netika radīti apstākļi lai visu šo "klaunu" baru savlaicīgi pamanītu.

Viņam kāds ar varu spieda pārkāpt braukšanas ātrumu un neievērot 119. un 120. punktu. Ja ja tad lai skaidri tā arī pasaka. Vai tomēr tā bija apzināta rīcība? Ja ta bija apzināta, tad nu tam polim piekarinat "profesionalismu"nevar nekādi.

Un sportisti tur drīkstēja atrasties, saskaņā ar CSN. Un neaizņēma viņi tur visu joslu. Es redzēju to grupu izbraucot no Rīgas.

lynx85 28.oktobris 2015 15:34
17 0 Atbildēt

kāda šķirba, velosipēdisti tie, ekskavators, vai varbūt vispār kāds apstājies ar tehnisku ķibeli - nu kā var NEREDZĒT? Dienas vidū, skaidrā laikā, 70kmh ierobežojumu zonā, ar divām joslām braukšanas virzienā, nu KĀ? Man vienīgais izskaidrojums - fūres brauca tandēmā, aizmugurējai (polim) braucot uz aklo! Visi citi nez kāpēc šo "klaunu baru" spēja pamanīt un apbraukt...

Palaidniex 28.oktobris 2015 16:18
13 0 Atbildēt

Zini, pat žēl ka nebija kāds universālais ekskavators...

Kurinātājam izdotos pagaršot kā tieši garšo lekšana ūdenī uz galvas nezināmā vietā...

Gadiem tam kurinātājam veicies... Bet ne šoreiz. Visbaisākie negadījumi notiek kā reizi ar "profesionāļiem" kurus šķietamā pieredze iemidzina...

Un Jā - nu sāksim nevis ierobežot/sodīt patiesos vaininiekus, bet vākt nost no ceļa mazāk aizsargātos, kuri pārējiem neprofesionāļiem un amatieriem nemaz netraucē un ir gana pamanāmi...

Kā var nepamanīt oranžu bākuguni??? KĀ - Kā var nepamanīt dienas laikā riteņbraucējus? KĀ Ja vien nebrauc īpārāk īsā distancē paļaujoties uz to, ka pa priekšu braucējs kotur garantēs... Vernon - pēs šī stāsta, ja ticē, ka sēdēja astē citai frai - tā fūra neradīja apstākļus aklai sekošanai. Tad ko to fūru uz madrača, vai tomēr katram pašam jāatbild par savu rīcību?

Un te jau biju reiz licis austrāļu satiksmes organizatoru pēdējo cerību kā likt "kurinātājiem" ievērot augstuma ierobežojuma zīmi pirms iebraukšanas tunelī... A vernons tādus aizstāv...tādus, kas pat ceļazīmes nejēdz saskatīt...

Brumburbaks 28.oktobris 2015 15:44
6 0 Atbildēt

Paliekam stipri savās pārliecības. Sīki (nu, var būt mēreni (fui!)) "izbraucot no CSN",dodamies mājup.Rīt ar jaunu sparu...

Picis 28.oktobris 2015 16:17
2 1 Atbildēt

God.Vernona iespaidā sadomājos atsvaidzināties ar CSN. Bet!Palīgā,glābiet!! Esošie stājās spēkā: 01.07.2004.,

zaudē spēku: 01.01.2016.Nav vērts,nepaspēšu.To punktu,un to zīmju mums ir daudz par daudz.

Tusis 28.oktobris 2015 17:19
8 0 Atbildēt

Atjautības uzdevums speciāli VERNONAM:

Priekšā braucošais kravas buss pārvietojas ar ātrumu 80 - 90 km/h. Aiz tā apm. 15 m attālumā sēž tautā iemīļota a/m un spītīgi neatkāpjas. Ir vakars, ceļš labs, nekas neliecina par tuvojošos problēmu. Pretkustība uz šī divjoslu ceļa ir intensīva, apdzīšanas iespēju praktiski nekādu. Te pēkšņi, no busam priekšā braucošās kravas a/m izkrīt slikti nostiprināta krava (Vernonam vieta brīvai iztēlei - dīvāns, alus kaste, loģiskās domāšanas mācību grāmatas u.t.t.). Ņemot vērā apstākli, ka pie busa stūres nesēž Vernons (viņš atrodas otrajā mašīnā), un līdz ar to busa šoferītis ņemot vērā visus (nu gandrīz visus) apstākļus ir ievērojis distanci, tad strauji bremzējot viņam izdodas apturēt savu busiņu tieši pirms izkritušās ķieģeļu paletes. Busiņa šoferītim priks un atelpa, kas atri vien beidzas, jo aizmugurē ielido Vernons un sāk bļaut kaut ko, par garantēšanu rādīšanu, nodrošināšanu u.t.t.. Jāpiezīmē, ka buss pirms tam bija tehniskā kārtībā un STOP signāli iedegā laicīgi. Ak jā, vienīgais, ko busiņa šoferis nepaguva izdarīt, izbāst roku pa logu ārā un ziņot Vernonam, ka tūlīt strauji bremzēs.

Jautājums:

Kurš vainīgs šajā avārijā?

Vernons 28.oktobris 2015 17:51
0 14 Atbildēt

Dīvāna vedējs!

CRDI 28.oktobris 2015 17:55
10 0 Atbildēt

Un kāpēc ne vernons, kurš neizpilda 119. punktā noteikto?

Vernons 28.oktobris 2015 18:02
0 11 Atbildēt

Tu minēji vēl 120.! Kur tas nomira?

CRDI 28.oktobris 2015 18:57
13 0 Atbildēt

Un kur ir CSN punkts, kurš "atļauj likumīgo uzbraukšanu"?

Tusis 28.oktobris 2015 18:52
8 0 Atbildēt

Lai Vernonam būtu saprotamāk, pamainīsim uzdevuma nosacījumus. Busam plīst riepa, izskrien meža zvērs utt.

Atbilde?

lynx85 28.oktobris 2015 17:36
16 0 Atbildēt

90kmh=25m/s. Pat ja pakaļā sēdošā šofera reakcijas ātrums ir kā trenētam autosportistam tā ziedu laikos, tad apmēram 15m distance ir ļoti daudz par maz lai būtu kautkāda rezerve kādam manevram pa labi/kreisi, jo bremzēšanas ceļam vietas fiziski nav. Vernons var mēģināt pierādīt pretējo...

Bet paturpinot par to poļu kurinātāju, 70kmh=20m/s, ja fūres ir vilkušas viena otrai pakaļā tā ka pat vieglais starpā netiek, tad tie nudien ir max 10-15 metri - kurš apgalvos ka tāda būtu droša distance? Man kaut kā roka neceļās.

Bet nešaubos ka konkrētam personāžam jau uz mēles trinās leģendārā frāze "fūre juridiski nevainīga"...

CRDI 28.oktobris 2015 17:54
11 0 Atbildēt

15m sēž Bušam astē V. Buss ievēro distanci ar dīvāna vedēju

Vernons 28.oktobris 2015 17:59
0 16 Atbildēt

Tu sāc savu pastāstu ar CSN 10. punktu. Un tad palūkosim, kurā vietā radīsies Tev šaubas!

Manu drošo distanci vienmēr iemanās divi nozagt! Vai Tu nevarētu būt viens no viņiem? Kāpēc man vēl regulāri jālabo citu kļūdas? Cik ilgi?

Tikai tiesa notiec vainīgs vai nevainīgs!

lynx85 28.oktobris 2015 18:06
11 0 Atbildēt

Cik ilgi jālabo citu kļūdas? Cik ilgi vēlies sēdēt pie stūres un braukt, tik ilgi Tavs pienākums ir labot citu kļūdas - ja tev tas sāk "apnikt" un Tu izmanto situācijas lai sarīkotu "legālas avārijas" tad varbūt tiešām ir laiks nodot vadītāja apliecību CSDD?

CRDI 28.oktobris 2015 18:13
16 0 Atbildēt

Ievēro to, kas prasīts 119. un 120. un neviens Tev distanci nezags

CRDI 28.oktobris 2015 18:15
10 0 Atbildēt

Un pats sevi esi iecēlis par nez kādu kļūdu labotāju. Kaut spriežot pēc izteikumiem pats vien esi kļūda vai tās radītājs

CRDI 28.oktobris 2015 18:12
10 0 Atbildēt
CRDI 28.oktobris 2015 18:16
12 0 Atbildēt

Par mūsu sexperta izteikumiem ar rakstīts ;)

stavbremze 28.oktobris 2015 18:34
12 1 Atbildēt

Situācija no pieredzes. Braucu kā pasažieris. Vadītājs tur nedaudz virs max atļautā ārpus apdzīvotā vietā bez ierobežojumiem, panākam starppilsētu autobusu un, protams, busa aizmugure mūs velk klāt kā magnēta pretpoli viens otru. Te, nu, es nenoturējos, jo sajutos līdzatbildīgs, un mēģināju radīt autovadītājam emocionālu pārdzīvojumu, uzburot šādu ainu:

- Tu saproti, ka priekšā braucošam bremzējot, es toč būšu beigts, bet tu sev nodarīsi smagus miesas bojājumus, līdz ar ko radīsi ilgstošus veselības traucējumus, jo šķembainie augšstilbu lūzumi sadzīs gada laikā, bet kaula locītavas galviņas izspiešanās caur locītavas bedri, iespējams, radīs 3. jostas skriemeļa sprādzienveida lūzumu ar muguras kanāla stenozi un paliksi paralizēts. Turklāt, darbības kvalificējas pēc Krimināllikuma 260. panta otrās daļas un plus apdrošinātāju regress...

Distance pieauga, braucām kādus 5km klusējot. Tad autovadītājs man vaicā - apdzīt drīkst? Līdz galamērķim aptuveni 6km. Saku - ko tu gribi iegūt, apdzenot? Parēķini, autobuss brauc ar 72kmh, tas ir 1km/50sekundēs. Ja apdzīsi un turpināsi ar max atļauto 90kmh, tad tu 1km nobrauksi 40sekundēs. Starpība 10sek/km, tālāk rēķini pats: līdz galamērķim 6km reiz 10sek/km rezultātā 60sekundes. Ko ar tām 60 sekundēm darīsi?!

p.s. Tajos 6km ceļa posma nav pietiekošs redzamības attālums, lai varētu veikt drošu apdzīšanu ar 20kmh ātrumu starpību.

Un vēl ieteikums - izsūtot draugiem, radiem, kolēģiem Ziemassvētku apsveikumus, dāvanā braukšanas ātruma - kilometra - sekunžu izdruku.

Domājam perspektīvā!

Palaidniex 29.oktobris 2015 9:14
10 0 Atbildēt

Sen ko tik labu nebiju lasījis!

Pļurkt 29.oktobris 2015 9:31
5 0 Atbildēt

VAI ADMINS NEVAR KAUT KUR ĻOTI LABI REDZAMĀ VIETĀ IELIKT ŠO TEKSTU, BET TĀ LAI IKREIZ ATVEROT PORTĀLU TAS BŪTU NU ĻOTI LABI SASKATĀMS!!??

Riko 28.oktobris 2015 21:47
0 15 Atbildēt

Kas notiek ja ievero to distanci; desmit apsaldetie jau bus ielidusi starpa.

lynx85 28.oktobris 2015 22:55
15 0 Atbildēt

tas var notikt tikai uz ce;liem ar vairākām joslām vienā braukšanas virzienā. Ja tu brauc pa parastu 1+1 ceļu, intensīvas satiksmes apstākļos, tad ieturi distanci un varbūt retu reizi kāds apdzinējs tur iebāzīsies, kas arī ir tikai apsveicami, nevis lai uz riska robežas zāģētu garām visiem tādiem pipšiem, kas principiāli laiza priekšējā bamperi un osta izplūdes gāzes... Tā ka nevajag raudāt par desmit apsaldētajiem, ja pats esi vienpadsmitais...

imzz 28.oktobris 2015 22:55
8 0 Atbildēt

Bet kāds iemesls kravas auto braukt ar tik mazu distanci vienam aiz otra? Degvielas taupīšana uz gaisa pretestības samazināšanās rēķina ?

lynx85 28.oktobris 2015 22:57
9 0 Atbildēt

tikai un vienīgi. neba nu aiz vieglas dzīves bet gan lai maiņas beigās divas kannas varētu pa kreisi notirgot...

Palaidniex 29.oktobris 2015 9:16
0 0 Atbildēt

Vai tiešām tiem fūristiem tik maz maksā, lai maņas beigās iegūstamie 40 EUR būtu riska vērti?

Varbūt tomēr drošāk visiem pārējiem, lai pārkvalificējas par plauktu kārtotāju, galdnieku, metinātāju, dārznieku...?

Pļurkt 29.oktobris 2015 9:33
0 11 Atbildēt

Tiem pēdējiem maksā vēl mazāk, ja neaizbrauc uz rietumu pusi!

Palaidniex 29.oktobris 2015 10:03
9 0 Atbildēt

Varbūt tad tomēr jāmaina darbs uz ko ienesīgāku un mazāk bīstamu pārējiem un sev?

Brumburbaks 29.oktobris 2015 9:59
0 0 Atbildēt

Jau 10:00, un nav jaunas tēmas ko cepties. Labi atbraucām.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Jaunie Leopard 2PL tanki uzlabos NATO daudznacionālās brigādes Latvijā kaujas spējas (+ FOTO)

2024. gada 28. novembrī NATO daudznacionālā brigāde Latvijā saņēma jauno Polijas kontingenta tanku Leopard 2PL sūtījumu, lai aizstātu pašreizējos Polijas eskadrona tankus PT-91. Lasīt vairāk

 

Manabalss iesniegta iniciatīva autoceļu A9 (Liepājas šoseja) pārbūvēt par četru joslu ceļu 26

Vēlos drošu braukšanu pa intensīvo Liepājas šoseju, pa kuru ik dienu pārvietojas liels skaits gan smago, gan vieglo transportlīdzekļu, gan traktoru. Lasīt vairāk

 

Darvina balva 2024 - uzvarētājs zināms (+ VIDEO) 4

Šis auto vadītājs ir pelnījis, lai iegūtu Darvina balvu, taču atšķirībā no daudziem, kas tādu izaicinājumu nepārdzīvo, viņam būs iespēju to atkārtot arī citu reiz. Lasīt vairāk

 

150 - 23 800 eiro: jauna Brabus apģērbu kolekcija (+ FOTO) 4

Vācu tūninga uzņēmums Brabus, kas pazīstams pārsvarā ar augstas veiktspējas automobiļu pārbūvi, prezentējis savu jauno apģērbu kolekciju Masterpiece. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti