Daļa iedzīvotāju Jūrmalas domei prasa pārskatīt plānoto satiksmes organizāciju Rēzeknes Pulka ielā 16

 

Satiksmes organizācijas brīnumi Viestura ielā. Foto: Aculiecenieka foto

iAuto.lv | 9.marts 2021 18:28

Jūrmalā Viestura ielas iedzīvotāji ir neapmierināti ar plānoto satiksmes organizāciju Rēzeknes Pulka un Viestura ielu krustojumā un rosina Jūrmalas domi to pārskatīt. Iedzīvotāji uzskata, ka pārbūves projektā paredzētie risinājumi būs neērti gājējiem, kā arī sagādās grūtības vietējiem iedzīvotājiem.

Šobrīd Jūrmalā notiek Rēzeknes Pulka pārbūves darbi posmā no Aizputes ielai līdz Siguldas ielai. Pamatīgas pārmaiņas sagaida Rēzeknes Pulka ielas krustojumā ar Viestura un Siguldas ielām, kur paredzēts izbūvēt atdalošo saliņu, tādējādi izveidojot vienvirziena nobrauktuvi Siguldas ielas virzienā. (sk. attēlā)

Satiksmes organizācijas plāns Rēzeknes Pulka, Viestura un Siguldas ielu krustojumā pēc rekonstrukcijas saskaņā ar SIA JLD izstrādāto projektu.

Projekta paskaidrojuma rakstā minēts, ka saliņa paredzēta apgriešanās manevra nodrošināšanai - visticamāk vecākiem, kuri ved bērnus uz blakus esošo bērnudārzu “Saulīte”. Šī saliņa no Rēzeknes Pulka ielas atdalīs arī Viestura ielu (virzienā no Bulduriem), tādējādi padarot sarežģītāku transportlīdzekļu izbraukšanu uz Rēzeknes Pulka ielu. Viestura ielas vienvirziena posma galā ir ļauts braukt tikai pa labi līdz Siguldas ielai, no kuras tad tālāk var izbraukt uz Rēzeknes Pulka ielu. Vietējie iedzīvotāji vērš uzmanību uz to, ka jau šobrīd daļa autovadītāju izvēlas apbraukt šo saliņu neatļautā virzienā. Iedzīvotāji arī uztraucas, vai no jauna izveidotās brauktuves platums būs pietiekošs, lai no Viestura ielas varētu izgriezties, piemēram, kāds garāks automobilis vai transportlīdzeklis ar piekabi. Projekta plānā gan norādīts, ka attiecīgā brauktuve būs 3.5 metrus plata.

No jauna izveidota vienvirziena brauktuve Siguldas ielas virzienā. Foto: Aculiecenieka foto

Autovadītāji izvēlas apbraukt saliņu pārkāpjot noteikumus. Foto: Aculiecenieka foto

Pārbūves gaitā tiek likvidēta arī gājēju pāreja pie Rēzeknes Pulka un Viestura ielu krustojumā. Tā vietā gājējiem iela būs jāšķērso 30 metrus Bulduru virzienā - pa gājēju pāreju pie bērnudārza. Iedzīvotāji stāsta, ka jau tagad redzams, ka Rēzeknes Pulka ielu gājēji izvēlas šķērsot neatļautā vietā – pāri atdalošajai saliņai, jo tā ir ērtāk un ātrāk.

Iesniegumā Jūrmalas domei iedzīvotāji arī uzsver to, ka 20 gadu laikā, bez drošības saliņas vidū, tajā vietā nekad nenotika avārijas, un gājēji nāca pa Viestura ielu no Lielupes stacijas taisnā līnijā pa marķētu gājēju pāreju. Autovadītāji šo pāreju ievēroja, jo tā atradās 30 km/st. ātruma zonā. “Ar diviem guļošajiem policistiem izveidotā 30 km/h zona pie bērnudārza strādāja lieliski, un papildus izbūve drošības uzlabošanai nebija nepieciešama. Apsverot minētos faktus, Viestura ielas iedzīvotāju ierosinājums ir pārskatīt krustojuma plānojumu un, kamēr nav uzklāts asfalts, izdarīt tajā labojumus, kas atrisinātu minētās nepilnības,” minēts iedzīvotāju iesniegumā.

Rēzeknes Pulka, Viestura un Siguldas ielu krustojums pirms pārbūves Foto: Ekrānšāviņš

Rēzeknes Pulka, Viestura un Siguldas ielu krustojumā izveidota atdaloša saliņa. Foto: Aculiecenieka foto

Gājējiem iespēja šķērsot Rēzeknes Pulka ielu paredzēta 30 metru attālumā no krustojuma ar Viestura ielu. Foto: Aculiecenieka foto

 
Visi komentāri
 
Dīvāna komentāri 10.marts 2021 8:47
1 1 Atbildēt

Gājēji ir slinki, tas ar viss

iAuto 10.marts 2021 10:27
0 2 Atbildēt

Būs jāaizbrauc uz turieni apskatīties. Jūrmalā lielākā problēma nav tāmes lielums, bet gan tas, ka pats projekts ir nepareizs un tad gandrīz visu ieguldījumu infrastruktūrā ir jānoraksta, jāpārplāno un jātaisa pa jaunam! 

Agris 10.marts 2021 12:19
3 0 Atbildēt

Māri lūdzu studijā kuri tieši infrastrukrūras posmi Jūrmalā tika pārbūvēti pēc tadm, kad tika pabeigta to būvniecība?

Starp citu neesmu redzējis Jūs kā dalībnieku Attīstības programmas 2023.-2029.gadam izstrādes sanāksmēs...Varbūt ir vērts tur peidalīties un nākt ar ierosinājumiem par uzlabojumiem?

iAuto 10.marts 2021 14:05
1 0 Atbildēt

Piemēram, Dubultu kultūras kvartāla jaunizbūvētā autostāvvieta - to būvēja jau 2 reizes un prasās pēc trešās. Zinot to, ka tur būs vēlāk arī mūzikas skola, auto stāvvieta jaunā vietā tika uzbūvēta neatbilstoši maza. Kad uzbūvēja mūzikas skolu, nācās jaunizbūvētu stāvvietu daļēji noārdīt un būvēt jaunu lielāku, tas bija dažu gadu jautājums.

To sauc par neprofesionālu plānošanu, kurai būtu vismaz 10 gadi (minimums) uz priekšu jāparedz vajadzības!

Šādi 2 x būvēt ir daudz dārgāk, kā 10,20 % tāmes sadārdzinājums.

iAuto 10.marts 2021 14:08
0 0 Atbildēt

Piemēram šeit viss labi aprakstīts: iAuto.lv: Jūrmalā skolniekus un gājējus paliek zem automobiļu sitiena (+ VIDEO) iauto.lv/pie-stures/ce...-sitiena-video

Jaunie luksofori bija nepareizi izplānoti un attiecīgi realizēti, tos pēc mūsu iesnieguma apturēja un 5 mēnešu laikā sataisīja pareizi, šādas kļūdas ne tikai sadārdzina nekontrolēti objektu, bet arī rada būtisku kaitējumu satiksmes dalībniekiem gan materiālo, gan veselībai.

PS: Tā raksta beigās ir tēmas turpinājums.

iAuto 10.marts 2021 14:25
0 0 Atbildēt

Te tēmas turpinājums 2. daļa: Kas notiek ar bīstamo krustojumu Jūrmalā 2.daļa - iAuto.lv (+ VIDEO) iauto.lv/pie-stures/ce...iauto-lv-video via @iAutolv

iAuto 10.marts 2021 14:11
0 0 Atbildēt

Piemēram šeit: Jūrmalas dome apstiprinājusi apšaubāmu Dubultu prospekta pārbūves projektu iauto.lv/zinas/latvija...buves-projektu

Te mēs vēl daudz problēmu redzēsim un būs dārga uzturēšana, jo neatbilstošo segumu vajadzēs remontēt un remontēt

iAuto 10.marts 2021 14:14
0 0 Atbildēt

Piemēru ir pārāk daudz, lai tos neredzētu un vēlreiz atgādinu, ka šeit mūsuprāt lielākā problēma ir tieši attiecīgo darbinieku nekompetencē, vienkārši neorientējas tēma.

Sekas diemžēl ir smagas

iAuto 10.marts 2021 14:15
0 0 Atbildēt

PAPILDINĀTS 18.10 ar Jūrmalas domes atbildi; Jūrmalā uz neregulētas gājēju pārejas pār 4 joslām sabrauc bērnu iauto.lv/pie-stures/sa...-sabrauc-bernu via @iAutolv

iAuto 10.marts 2021 14:17
0 0 Atbildēt

Arī šāda, it kā, sīkums var veicināt ceļu satiksmes negadījumu: Jūrmalas dome ar jaunajām Ziemassvētku gaismu dekorācijām apdraud satiksmes drošību (+ VIDEO) iauto.lv/pie-stures/sa...-drosibu-video

Agris 10.marts 2021 14:17
1 0 Atbildēt

Paldies Māri,

Tagad redzu, ka Jūsu apgalvojums - un tad gandrīz visu ieguldījumu infrastruktūrā ir jānoraksta, jāpārplāno un jātaisa pa jaunam - neatbilst patiesībai. Abos šajos projektos ir nācies tikai daļu pārbūvēt.

Bet jebkurā gadījumā paldies par iesaisti pašvadlības projektos, tikai žēl, ka parasti ar kavēšanos. Jums vajadzētu kautkā iesaistīties pirms tiek projekts apstiprināts. Tāpēc šobrīd notiekošajās darba grupu sanāksmēs rosinam, ka projektu apspriešana ir jāveido pārskatāmāka, pieejamāka un vienmēr ar sabiedrības iesaisti.

iAuto 10.marts 2021 14:22
0 1 Atbildēt

"ir nācies tikai daļu pārbūvēt" nopietni? Tā ir pareizā prakse būvējot autostāvvietu jauna vietā, pēc dažiem gadiem to "daļēji" noārdīt? Kā tad ar zaļo zonu izbūvi starp auto, kas notika arī sākumdaļā. Varbūt ielieciet šeit tāmes?

Tā ir pareizā prakse, ka tikai pēc iedzīvotāju sūdzībām tiek likvidēta bīstama situācija dēl nepareizi izbūvēta luksofora pie sākumskolas?? Turklāt arī tagad tur ir būtiskas nepilnības, tikai pietrūkst motivācijas par to uzrakstīt - uzfilmēt!

iAuto 10.marts 2021 14:24
0 0 Atbildēt

Tā kā ir ļoti daudz piemēru un es ļoti ceru, ka šie "profesionāļi" nestrādās pie Lielupes tilta projekta Jaundubultos. Labāk tad to ir nedarīt vispār, jo tas būs pārāk dārgi!

iAuto 10.marts 2021 14:30
0 0 Atbildēt

Vienkārši atsūtiet informāciju uz iAuto @ iAuto.lv Jums taču ir sabiedrisko attiecību pārvalde ar vismaz 2 darbiniekiem!?

Bet vēl labāk ir pieņemt darbā profesionāļus, vai vismaz piesaistīt viņus kā konsultantus. Mums Rīgā tādi ir

iAuto 10.marts 2021 15:21
0 0 Atbildēt

Citāts: "Jums vajadzētu kaut kā iesaistīties pirms tiek projekts apstiprināts. Tāpēc šobrīd notiekošajās darba grupu sanāksmēs rosinām, ka projektu apspriešana ir jāveido pārskatāmāka, pieejamāka un vienmēr ar sabiedrības iesaisti."

Vispār jau plānošana ir attiecīgā departamentā darbs, vajag vienkārši profesionāli darīt savu darbu - par to taču tiek maksāta alga no nodokļu maksātājiem!

Turklāt mūsu un citos portālos ir daudz labo paraugu, ko un kā vajag darīt. Lūdzu dariet savu darbu profesionāli!

Agris 10.marts 2021 21:58
0 0 Atbildēt

Labvakar Māri, es neesmu pašvaldības darbinieks un tāpēc saprotu Jūsu sāpi. Esmu Jūrmalnieks, kas iesaistās pasākumos kur ir iespēja paust priekšlikumus un aicinu to darīt arī Jums.

Arī es maksāju pašvaldības budžetā ievērojamus IIN nodokļus(iespējams pat vairāk nekā Jūs), tāpēc arī mani rūp to pareiza izlietošana, bet skaļau bļaustīšanās nav pareizā pieeja tad, kad projektu jau īsteno, to vajag darīt ātrāk, un izskatās, ka pašvaldība to ņems vērā, jo darba grupās par to ir norādījuši vairāki dalībnieki.

Lai veicas!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 12

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti