"DPD Latvija" par 400 000 eiro dubultos savu elektroauto parku 8

 

Foto: Publicitātes attēls

Nozare.lv | 11.augusts 2021 12:55

Sūtījumu piegādes uzņēmums "DPD Latvija" ieguldījis vairāk kā 400 000 eiro elektroauto uzlādes infrastruktūras izveidē un desmit jaunu pilnībā ar elektrību darbināmu elektrotransporta auto iegādei kurjeru sūtījumu piegādēm, tādējādi dubultojot uzņēmuma kopējo elektroauto parka apjomu, aģentūru LETA informēja uzņēmuma pārstāvji.

Plānots, ka līdz gada beigām "DPD Latvija" elektroauto parku veidos 22 "Volkswagen e-Crafter" elektriskie transporta auto, nodrošinot videi draudzīgas sūtījumu piegādes visā Latvijā.

Uzņēmumā skaidroja, ka "DPD Latvija" vides ilgtspējas attīstības politika paredz līdz 2025.gadam iegādāties vairāk nekā 40 videi draudzīgus spēkratus, izveidojot videi draudzīgāko sūtījumu pārvadātāja autoparku Latvijā un nodrošinot 100% emisiju neitrālu sūtījumu piegādi Rīgā un Pierīgā.

"DPD Latvija" valdes priekšsēdētājs Jānis Grants norādīja, ka, pieaugot sūtījumu piegādes apjomam, "DPD Latvija" arvien vairāk domā par videi draudzīgu risinājumu ieviešanu un ilgtspējīgu resursu izmantošanu, lai samazinātu oglekļa dioksīda (CO2) emisiju apjomu un nodrošinātu apkārtējai videi maksimāli draudzīgu sūtījumu piegādi, vienlaikus mazinot sūtījumu piegādes procesā radīto gaisa piesārņojumu.

"Rūpes par vides ilgtspēju ir katra mūsdienīga un progresīva uzņēmuma nākotnes attīstības pamatā. Man patiess prieks un gandarījums, ka arvien vairāk Latvijas uzņēmumu īsteno "zaļā kursa" politiku, ieviešot videi draudzīgus risinājumus, tādejādi mazinot ietekmi uz apkārtējo vidi un cīnoties ar klimata pārmaiņu sekām," sacīja Grants.

Viņš pauda, ka "DPD Latvija" ir sociāli atbildīgs uzņēmums un savā pamatdarbībā īsteno videi draudzīgu un energoefektīvu risinājumu ieviešanu ikdienas darbā. Līdz ar elektroauto parka papildināšanu tiks sasniegta vairāk nekā puse no kompānijas plānotā alternatīvo resursu auto parka kopējā apjoma.

Pašlaik viens "DPD Latvija" elektrotransporta auto mēro vidēji 50 kilometru dienā, nodrošinot kurjera sūtījumu piegādi vidēji 70 līdz 90 adresātiem. Pateicoties nulles CO2 izmešu apjomam un "zaļās enerģijas" resursiem uzlādes laikā, "DPD Latvija" jau patlaban spēj nodrošināt emisiju neitrālu sūtījumu piegādi, maksimāli samazinot sūtījumu piegādes procesā radīto gaisa piesārņojumu.

Jau ziņots, ka "DPD Latvija" apgrozījums 2020.gadā bija 23,377 miljoni eiro, kas ir par 17,7% vairāk nekā gadu iepriekš, savukārt kompānijas peļņa palielinājās par 56,5% - līdz 1,66 miljoniem eiro.

Uzņēmums reģistrēts 1998.gadā, un tā pamatkapitāls ir 266 136 eiro. "DPD Latvija" pieder Francijā reģistrētai kompānijai "Geopost".

 
Visi komentāri
 
Krotow 11.augusts 2021 13:54
4 2 Atbildēt

Lai mazāk piekūpinātu pilsētu, labi. Taču kā ziemā būs ar salona apsildi? Būs interesanti paklausīties kurjeru atsauksmes nākamajā pavasarī.

iciks 11.augusts 2021 23:19
1 0 Atbildēt

Tallinas elektriskie takši stāvot kūpēja. Vietējais estiņš smīkņādams teica - dīzeļkrāsniņas, lai taksisti neapsaltu.

Asaris 12.augusts 2021 9:59
2 0 Atbildēt

Ja ir ar normālu jaunās paaudzes siltumsūkni, tad pie mūsu ziemas vajadzētu būt ok. Un ja vidēji 50km dienā nobrauc, tad pie visiem - 30 varēs ik pa 3 dienām lādēt.

didzisk 11.augusts 2021 15:05
4 5 Atbildēt

Jā, jautājums vietā. Ja viņam jāpiesilda ne tikai šofera kabīne, bet arī visi 10 kubikmetri kravas, tad ar siltumu var būt ziepes. Bet visticamāk kabīne no kravas ir atdalīta, tātad jāapkurina mazāka telpa nekā Golfā.

Cik es saprotu, viņam standartā ir siltumpumpis - un mans Leaf, arī ar siltumpumpi, ziemā arī pie -20 grādiem sāk pūst siltu gaisu uzreiz, ne tā kā modernie dīzeļi, kas knapi silti paliek pēc pusstundas. Visam vajadzētu būt kārtībā. Vēl komplektā ir arī apkurināti sēdekļi.

HE 11.augusts 2021 18:24
2 0 Atbildēt

Mans dīzelis pat -30 grādos vienmēr sagaida ar siltu salonu, un uzsildītu motoru..., plus vasaras karstumā varu izmantot ventilācijas iespēju pirms brauciena

Siltums 11.augusts 2021 21:28
5 4 Atbildēt

Modernam dīzelim ir priekšsildītājs lamzak, savukārt leafs ir parodija par auto, cerams tava seja ir glītāka par to kroplo nisanu.

didzisk 12.augusts 2021 10:43
2 0 Atbildēt

"Kroplais" bija pirmais, ko ražoja 2011-2017. Jaunajam dizains daudz neatšķiras no Kaškas.

Bet šeit es runāju tikai par apkuri un mēģināju pateikt, ka elektriskam auto tā nav problēma. Ja DPD dienā nobrauc, kā viņi raksta, 50 km, tad, pat sildīšanai tērējot veselu kilovatu un 8 stundās nokurinot 8 kWh, tāpat braukšanai paliek pietiekoši (ap 25).

Siltums 12.augusts 2021 13:41
1 0 Atbildēt

Ok, ok sorry....

Jā nu problēma jaunajiem elektro auto tā tiešām nav, palielam ar siltumu viss tur ir kārtībā. Es vairāk par tiem dīzeļiem, kur minēji, ka tie silti paliek pēc pusstundas. Lai gan reāli, pat vecs aizvēsturisks dīzelis uzsilst ātrāk, jauniem/jaunākiem auto ar to vispār nav nekādu problēmu.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 8

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

Šajā pavasarī 11 Latvijas pilsētās atgriežas vides akcija "Dod riepām otru dzīvi" 6

Ar pavasara un siltā laika tuvošanos tiek aktualizēti auto īpašnieku jautājumi – kur likt vecās riepas un kas ir videi draudzīgākais veids, kā tās utilizēt? Lasīt vairāk

 

“Eurofighter” iznīcinātāji bāzējas Latvijā (+ VIDEO) 2

Pieci Vācijas “Eirofighter” iznīcinātāji, katrs 100 miljonu eiro vērtībā, un vairāki simti karavīru NATO Baltijas gaisa telpas patrulēšanas misijā līdz šā gada nogalei bāzēsies Latvijas gaisa spēku bāzē Lielvārdē. Lasīt vairāk

 

Jaunā Škoda Octavia stājas uz konveijera

Pagājušajā nedēļā Čehijā tika uzsākta modernizētās Škoda Octavia ražošanu. Modelis būs pieejams ar plašu dzinēju klāstu, ieskaitot elektrificētās mild-hybrid versijas. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti