Sevi pieteicis jauns spēlētājs elektrisko motociklu tirgū – itāļu kompānija „Armotia”, kas nule kā prezentējusi vienlaikus uzreiz divus projektus.
Lai jūs nemulsina modeļu nosaukumi – „Due R” (supermoto) un „Due X” (enduro). Pareizi sapratāt, „due” itāļu valodā nozīmē divi. Ar to ražotājs nepārprotami ir gribējis norādīt, ka viņa elektrocikliem ir (paredzēta) divu riteņu piedziņa.
Informācija par „Armotia” topošajiem modeļiem ir visai skopa, taču ražotāja pārstāvji atklājuši, ka abu konceptu aprīkojumā ir vienādi elektromotori – ar 12 kW jaudu – ar gaisa dzesēšanu. Strāvas rezervi dzinējam nodrošina kompakts litija-jonu akumulators, kura kapacitāte ir 5,1 kWh.
Kā redzams attēlos, „Due” dvīņu dizains ir izdevies visnotaļ pievilcīgs. Tā nu tradicionāli ir itāļu motorbūves stiprā puse. Starp citu, mocīšiem nav oriģināla mērinstrumentu bloka. Paredzēts, ka tā funkcijas brauciena laikā pildīs uz stūres nostiprināts viedtelefons.
Zināms, ka „Due R” un „Due X” masa ir 125 kg, bet maksimālais ātrums – 80 km/h. Tas arī īsumā viss. Nekas netiek ziņots ne par sērijveida ražošanas sākumu, ne par prognozējamo cenu. Gaidīsim!
Kamēr nav asinhronā motora, ponta nekāda. Tādu jau Piaggio Vespa apbižos.