Latvijas Motosporta federācijas jaunā vadība tiks noskaidrota piektdien 3

 

Foto: Ekrānšāviņš

LaMSF | 22.marts 2017 14:39

Jau 24.martā, piektdien, Latvijas Motosporta federācijas (LaMSF) kongresā tiks ievēlēta jaunā vadība – prezidents un viceprezidents, kā arī visi komisiju vadītāji.

Vēlēšanas norisinās ik pēc četriem gadiem un vadību izraugās paši LaMSF biedri, tādā veidā lemjot, kam uztic stratēģisko mērķu sasniegšanu, motosporta attīstību nākamos gadus.

Latvijas Motosporta federācijai tiks ievēlēts prezidents, viceprezidents un Motokrosa, Enduro, Skijoringa, Treka, Tūrisma, Motošosejas, Triāla komisiju vadītāji, Vēstures un veterānu komisijas locekļi, kā arī Disciplinārās un arbitrāžas (DAK) komisijas locekļi.

Kaspars Kuļikovs, Latvijas Motosporta federācijas ģenerālsekretārs: “Šobrīd LaMSF ir gandrīz 100 biedri, esam viena no lielākajām federācijām Latvijā. Vēlēšanas vienmēr ir kā atskaites punkts, kad paskatāmies uz sasniegto un padarīto, kaldinām nākotnes plānus. Vadītājiem ir jābūt ar skaidru vīziju par mērķiem, un arī jābūt plānam kā tos iespējams realizēt. Vissīvākā cīņa starp kandidātiem ir lielākajā no komisijām – Motokrosa.”

Kandidāti:
• Prezidenta amatam: Mārtiņš Lazdovskis;
• Viceprezidenta amatam: Agris Lungevičs;
• Motokrosa komisijas vadītājs: Ilmārs Justs, Kristers Serģis, Fīlips Kempelis, Varis Ķūrēns, Arvis Sanders;
• Enduro komisijas vadītājs: Kaspars Ērkulis, Lauris Ermanis;
• Skijoringa komisijas vadītājs: Artis Rasmanis, Toms Vilciņš;
• Treka komisijas vadītājs: Vladimirs Ribņikovs;
• Tūrisma komisijas vadītājs: Nils Freivalds;
• Motošosejas komisijas vadītājs: Andrejs Kuzņecovs, Tāls Meļķis, Bruno Rožkalns;
• Triāla komisijas vadītājs: Artūrs Grīnfelds, Egils Agarskis;
• Vēstures un veterānu komisijas locekļi: Juris Cīrulis, Ludmila Kozlova, Inta Treilone;
• DAK locekļi: Arnis Ļeļs, Edgars Džeriņš, Miķelis Melzobs, Mairis Levans, Jānis Vilders

Ja kāda no organizācijām ir iesniegusi priekšlikumus, piemēram, statūtu maiņai vai kādām izmaiņām, tad arī par šīm LaMSF biedri balsos kongresā.

LaMSF biedri tiek gaidīti 24.martā (piektdiena), plkst. 15:00, reģistrācija no 14:00, Koksnes Ķīmijas institūta aktu zālē (4.stāvā), Dzērbenes ielā 27, Rīgā. Savukārt, ja kāds no kluba pārstāvjiem nespēj personīgi ierasties uz kongresu, var pilnvarot personu, kam atļauts pārstāvēt organizāciju. Personai reģistrācijā jāuzrāda organizācijas izsniegta pilnvara un personu apliecinošs dokuments. Vēlēšanās var piedalīties tikai tie LaMSF biedri, kam ir nokārtotas finansiālās saistības.

 

 
Visi komentāri
 
viencexperc 22.marts 2017 16:00
0 0 Atbildēt

Man var pieteikties? Es arī gribu pasēdēt siltā vietiņā.

Jānis 22.marts 2017 18:57
0 0 Atbildēt

Tu jau nekad nevari nociesties... un kaut ko nebūt neiepļūtīt

viencexperc 22.marts 2017 19:16
0 0 Atbildēt

Jā.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Mazda 6 pēctecis: Mazda ar diviem jaunumiem Auto China 2024 izstādē (+ FOTO)

Pekinas autoizstādē Japānas autobūves uzņēmums Mazda nodemonstrējis divus jaunumus: sedanu EZ-6 un krosoveru Arata. Lasīt vairāk

 

"Zaļais" vēl negarantē, ka viss būs labi (+ VIDEO) 22

Video autors iebrauc krustojumā pie luksofora zaļā signāla un saduras ar Volvo, kura vadītājs aizšķērso ceļu, griežoties pa kreisi. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 35

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 17

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti