Austrijas Ural motociklu dīleris radījis īpašo versiju Ural Transsib, kas būs pieejama 20 eksemplāru lielā skaitā.
Īpašās versijas autori atklāj, ka iedvesmu tie smēlušies, noraugoties Transsibīrijas maģistrāles vilcienos. Tieši tādēļ motociklam izvēlēta tumšzaļa krāsa ar dzeltenām svītrām, kam jārada asociācijas ar vilciena vagonu, bet sēdekļi un uzstādītie aksesuāri ir brūni – gluži kā sēdekļi ekspreša kupejā. Motociklam iebūvēta Marzocchi teleskopiskā dakša, bet aprīkojums papildināts ar ādas somām sīklietām un stilizētu degvielas kannu, kurā patiesībā noglabāta degvīna pudele un četras glāzītes. Ural Transsib komplektācijā iekļauts pārvalks, kas pasargā no lietus un vēja, alpīnistu vilnas guļammaiss un cimdi ar elektroapsildi.
Transsib versijas pamatā ir bāzes modelis CT, kam ir nedaudz vienkāršāka konstrukcija. Dzinēji abām versijām vienādi – 745 kubikmetru agregāts, kas attīsta 41 Zs jaudu un 57 Nm griezes momentu.
Vodka gan kautkāda kreisā. Prasījās bāzes modelī "Stolichnaya", papildaprīkojumā "Russkij Standart".
krieviem tikai kreisās arī ir. Pēc oficialās statistikas vairak kā 60 procentiem alkohola krievijā ( pat veikalos pērkamie) ir viltoti. Labāk iedzert "finlandia" vai "gray goose" ( somu un franču). Ja nav, tad "Absolut" ( zviedru). Ja nav šo, tad pat nezinu. Pārējās visas ir mēsli.
Laba ir amerikāņu vodka - "Rain". Tai praktiski nav piegaršas. Bet pie mums tādu neredzēju.
Pagaršo "Beluga".
Ne diez ko daudz Latvija arī neatpaliek!
Regulāri kreisais šnabis un vīns "uzrodas" veikalos un vairumtirdzniecības bāzēs.
Kas Latvījā nav kreisais? Ja tā uz to visu skatās, tad teju viss ir! Veļaspulveri, eļļas 90% pārtikas produkti utt, pat automašīnas ir kkādas kriesās pol'jā vei kur tur saliktas, tas pašas motoreļļas utt. Bet metēji jau protams satrauksies par šņabuku...
metēji nesatrauksies.
Tie nepērk dārgā gala dzērienus.