Audi uzbūvē pagarināto A8 ar sešām durvīm (+ foto) 8

Foto: Publicitātes attēls

Audi Latvia Lithuania | 13.aprīlis 2016 7:11

• Pēc īpaša klienta pasūtījuma premium zīmols izstrādā un uzbūvē 6,36 metrus garu sedanu • Unikālais eksemplārs atbilst tiem pašiem standartiem kā sērijveida modelis • Ērts un gana plašs līdz pat sešām personām

Uzņēmumā Audi klients vienmēr ir pirmajā vietā, lai arī cik neparastas būtu tā vēlmes. Tam par pierādījumu kalpo Audi A8* – pēc kāda Eiropas klienta pieprasījuma premium zīmols ir uzbūvējis pirmo unikālo šī sedana īpaši liela izmēra versiju. A8 L extended*, kura garums ir 6,36 metri un riteņu garenbāze 4,22 metri, piedāvā augstākās klases komfortu visiem pasažieriem visās sešās sēdvietās. Šāda attieksme piesaista klientus – Audi jau ir saņēmis citus personalizētu produktu pasūtījumus.

Eksperti pavadīja gandrīz gadu, projektējot un būvējot šo īpaši garo luksus sedanu. Rezultāts ir ekskluzīvs un unikāls eksemplārs, kas ikvienā aspektā atbilst tiem pašiem augstajiem standartiem kā sērijveida modelis. Lielākie izaicinājumi bija saistīti ar īpaši lielās virsbūves drošību un izturību, kā arī silueta veidošanu.

Modelī Audi A8 L extended izmantota sērijveida modeļa mazsvara virsbūve, kurā pielietots  Audi Space Frame dizains un kas veidota gandrīz pilnībā tikai no alumīnija. Pēc pasūtījuma būvētajai versijai inženieri pagarināja sānu apakšdaļas un centrālo tuneli, izmantojot presēta alumīnija posmus. Centrālajā tunelī šie posmi palīdz arī labāk novadīt gaisu. Pasažieru nodalījumu no bagāžas nodalījuma atdala dubulta aizmugurējā starpsiena, jumtā iestrādātas papildu profilētas alumīnija caurules un šķērssavienojumi. Tas viss ļāva sasniegt gandrīz tādu pašu vērpes pretestību un lieces izturību kā modelim A8 L*.

Unikālais lielizmēra sedans maigā Moonlight Blue krāsā ar metālisku spīdumu piedāvā par 1,09 metriem lielāku riteņu garenbāzes un kopējo garumu nekā modelim Audi A8. Lai saglabātu harmonisku jumta līniju, tika pārstrādāta visa virsbūve, sākot no A balsta aizmugurējās daļas.

Jumtā tika ievietots 2,40 metrus garš stikla panelis, lai vairotu plašuma sajūtu.

Saules aizsargi – viens katrai sēdekļu rindai – novērš salona pārkaršanu, atrodoties tiešos saules staros. Priekšējos un aizmugurējos lukturos ir iestrādāti mazi gabarītlukturi, kā to šāda garuma automobiļiem paredz likumi.

Modelī Audi A8 L extended visi pasažieri sēž braukšanas virzienā. Visi seši sēdekļi ir apdarīti ar īpaši mīksto Valcona ādu Velvet Beige krāsā. Otrās un trešās rindas sēdekļi ir katrs atsevišķi elektriski regulējami. Trešajā sēdekļu rindā ir vienlaidu viduskonsole, aizmugurējo sēdekļu izklaides sistēmas ekrāns un aukstumkaste.

Unikālo A8 versiju darbina 3,0 l TFSI dzinējs ar 228 kW (310 ZS) jaudu un līdz pat 440 Nm griezes momentu. Tas šim sedanam ļauj uzņemt ātrumu no 0 līdz 100 km/h vien 7,1 sekundē, bet tā maksimālais ātrums tiek elektroniski ierobežots pie 250 km/h. Dzinēja jaudu uz quattro pastāvīgo visu riteņu piedziņu nogādā astoņpakāpju tiptronic transmisija. 19 collu diski ar 15 spieķu dizainu apslēpj Audi S8* bremžu sistēmu, kas vairāk nekā sešus metrus garajam luksus sedanam, kura svars bez kravas ir 2418 kilogrami, nodrošina izcilas ātruma samazināšanas spējas.

Minēto modeļu degvielas patēriņš:

Audi A8:

Degvielas patēriņš kombinētajā ciklā, l/100 km: 11,2 - 5,7**;

CO2 izmešu daudzums kombinētajā ciklā, g/km: 259 - 146**

Audi A8 L:

Degvielas patēriņš kombinētajā ciklā, l/100 km: 11,2 - 5,8**;

CO2 izmešu daudzums kombinētajā ciklā, g/km: 259 - 148**

Audi S8:

Degvielas patēriņš kombinētajā ciklā, l/100 km: 10,0 - 9,4**;

CO2 izmešu daudzums kombinētajā ciklā, g/km: 231 - 216**

 **Degvielas patēriņa un CO2 izmešu daudzuma rādītājus, kā arī piešķirto efektivitātes klasi ietekmē izmantotās riepas/diski.

 ----------------------------------------------------------------------------------------------

 A8 L extended:

Modelim A8 L extended ir piešķirts tipa apstiprinājums, tas ir akceptēts saskaņā ar EK Individuālo transportlīdzekļu apstiprinājumu shēmu (Direktīvas 2007/46/EK 24. pants).

 

 
8 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
R(8) 13.aprīlis 2016 11:33
8 3 Atbildēt

Ta ekologija ir tik acu aizmalesan publiski zurnalistu un kameras prieksa , bet tai pasa bridi tie uznemeji savas rupnicas ir aizvakusi uz Kinu , Indiju , Taizemi , Pakistanu , Krieviju un ziemelAfriku vai uz kadu no latinamerikas valsti , kur ekologija un KYOTO ir pie vienas vietas , ta pati ekologiska eiropa savus radiaktivos meslus aizved uz kadu no tresam pasaules valstim un tur vienkarsi izsviez meslaine un tev nevajag aizmirst , ka ar auto kuru tu brauc , 99% tas komponenti nak no valstim kur ekologija ir pedeja vieta

R(8) 13.aprīlis 2016 11:01
7 4 Atbildēt

Tie cilveki , kas perk sadu braucamo tie CO2 un degvielas paterins , ka ari ekologija , dzivnieku aiztavji un grimpis viniem ir pie vienas vietas

jaaanis 13.aprīlis 2016 8:53
6 2 Atbildēt

Rakstā norādītais degvielas patēriņš izraisa smīnu :D. Šādu auto klienti noteikti ļoti lielu vērību pievērš degvielas patēŗiņam :)

 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Briest jauns rekords - Tesla Model S acīmredzot 20 sekundes ātrāks par Porsche Taycan (+ VIDEO) 1

Tesla Model S gatavojas atņemt Porsche Taycan nesen uzstādīto Nirburgringas apļa rekordu. Pašlaik modernizētais Model S trenējas minētajā trasē, taču vācu jau mediji ziņo, ka amerikāņu elektromobilis esot ievērojami ātrāks. Lasīt vairāk

 

Kampaņā “Pamēģini sabiedrisko!” autovadītājus aicinās pārsēsties sabiedriskajā transportā 10

Pirmdien, 2019. gada 16. septembrī, VSIA Autotransporta direkcija” sadarbībā ar AS “Pasažieru vilciens” uzsāk informatīvu kampaņu “Pamēģini sabiedrisko!”, lai motivētu Latvijas iedzīvotājus pārsēsties no privātā automobiļa sabiedriskajā transportā, tādējādi ne vien mazinot satiksmes sastrēgumus, bet arī ietaupot resursus un saudzējot vidi. Lasīt vairāk

 

600 km gaitas rezerve un 4 līmeņa autopilots – Ķīnas Hongqi krosovera koncepts (+ FOTO) 6

Ķīnas marka Hongqi Frankfurtes autoizstādē demonstrē ne tikai 1400 Zs jaudīgo superhibrīdu S9, bet arī krosovera E115 konceptu, kas aprīkots ar ceturtā līmeņa autopilotu un spēj nobraukt 600 km bez papildu uzlādes. Lasīt vairāk

 

Baumanis māju posmu noslēdz pusfinālā (+ VIDEO) 1

Pamatīgi slapjos apstākļos CSDD Biķernieku trasē noslēdzies Neste World RX of Latvia posms, kurā STARD komandas pilots Jānis Baumanis izcīnīja vietu pusfinālā, tomēr nedaudz pietrūka ātruma un veiksmes lai sasniegtu finālbraucienu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti