Audi uzbūvē pagarināto A8 ar sešām durvīm (+ foto) 8

Foto: Publicitātes attēls

Audi Latvia Lithuania | 13.aprīlis 2016 7:11

• Pēc īpaša klienta pasūtījuma premium zīmols izstrādā un uzbūvē 6,36 metrus garu sedanu • Unikālais eksemplārs atbilst tiem pašiem standartiem kā sērijveida modelis • Ērts un gana plašs līdz pat sešām personām

Uzņēmumā Audi klients vienmēr ir pirmajā vietā, lai arī cik neparastas būtu tā vēlmes. Tam par pierādījumu kalpo Audi A8* – pēc kāda Eiropas klienta pieprasījuma premium zīmols ir uzbūvējis pirmo unikālo šī sedana īpaši liela izmēra versiju. A8 L extended*, kura garums ir 6,36 metri un riteņu garenbāze 4,22 metri, piedāvā augstākās klases komfortu visiem pasažieriem visās sešās sēdvietās. Šāda attieksme piesaista klientus – Audi jau ir saņēmis citus personalizētu produktu pasūtījumus.

Eksperti pavadīja gandrīz gadu, projektējot un būvējot šo īpaši garo luksus sedanu. Rezultāts ir ekskluzīvs un unikāls eksemplārs, kas ikvienā aspektā atbilst tiem pašiem augstajiem standartiem kā sērijveida modelis. Lielākie izaicinājumi bija saistīti ar īpaši lielās virsbūves drošību un izturību, kā arī silueta veidošanu.

Modelī Audi A8 L extended izmantota sērijveida modeļa mazsvara virsbūve, kurā pielietots  Audi Space Frame dizains un kas veidota gandrīz pilnībā tikai no alumīnija. Pēc pasūtījuma būvētajai versijai inženieri pagarināja sānu apakšdaļas un centrālo tuneli, izmantojot presēta alumīnija posmus. Centrālajā tunelī šie posmi palīdz arī labāk novadīt gaisu. Pasažieru nodalījumu no bagāžas nodalījuma atdala dubulta aizmugurējā starpsiena, jumtā iestrādātas papildu profilētas alumīnija caurules un šķērssavienojumi. Tas viss ļāva sasniegt gandrīz tādu pašu vērpes pretestību un lieces izturību kā modelim A8 L*.

Unikālais lielizmēra sedans maigā Moonlight Blue krāsā ar metālisku spīdumu piedāvā par 1,09 metriem lielāku riteņu garenbāzes un kopējo garumu nekā modelim Audi A8. Lai saglabātu harmonisku jumta līniju, tika pārstrādāta visa virsbūve, sākot no A balsta aizmugurējās daļas.

Jumtā tika ievietots 2,40 metrus garš stikla panelis, lai vairotu plašuma sajūtu.

Saules aizsargi – viens katrai sēdekļu rindai – novērš salona pārkaršanu, atrodoties tiešos saules staros. Priekšējos un aizmugurējos lukturos ir iestrādāti mazi gabarītlukturi, kā to šāda garuma automobiļiem paredz likumi.

Modelī Audi A8 L extended visi pasažieri sēž braukšanas virzienā. Visi seši sēdekļi ir apdarīti ar īpaši mīksto Valcona ādu Velvet Beige krāsā. Otrās un trešās rindas sēdekļi ir katrs atsevišķi elektriski regulējami. Trešajā sēdekļu rindā ir vienlaidu viduskonsole, aizmugurējo sēdekļu izklaides sistēmas ekrāns un aukstumkaste.

Unikālo A8 versiju darbina 3,0 l TFSI dzinējs ar 228 kW (310 ZS) jaudu un līdz pat 440 Nm griezes momentu. Tas šim sedanam ļauj uzņemt ātrumu no 0 līdz 100 km/h vien 7,1 sekundē, bet tā maksimālais ātrums tiek elektroniski ierobežots pie 250 km/h. Dzinēja jaudu uz quattro pastāvīgo visu riteņu piedziņu nogādā astoņpakāpju tiptronic transmisija. 19 collu diski ar 15 spieķu dizainu apslēpj Audi S8* bremžu sistēmu, kas vairāk nekā sešus metrus garajam luksus sedanam, kura svars bez kravas ir 2418 kilogrami, nodrošina izcilas ātruma samazināšanas spējas.

Minēto modeļu degvielas patēriņš:

Audi A8:

Degvielas patēriņš kombinētajā ciklā, l/100 km: 11,2 - 5,7**;

CO2 izmešu daudzums kombinētajā ciklā, g/km: 259 - 146**

Audi A8 L:

Degvielas patēriņš kombinētajā ciklā, l/100 km: 11,2 - 5,8**;

CO2 izmešu daudzums kombinētajā ciklā, g/km: 259 - 148**

Audi S8:

Degvielas patēriņš kombinētajā ciklā, l/100 km: 10,0 - 9,4**;

CO2 izmešu daudzums kombinētajā ciklā, g/km: 231 - 216**

 **Degvielas patēriņa un CO2 izmešu daudzuma rādītājus, kā arī piešķirto efektivitātes klasi ietekmē izmantotās riepas/diski.

 ----------------------------------------------------------------------------------------------

 A8 L extended:

Modelim A8 L extended ir piešķirts tipa apstiprinājums, tas ir akceptēts saskaņā ar EK Individuālo transportlīdzekļu apstiprinājumu shēmu (Direktīvas 2007/46/EK 24. pants).

 

 
Visi komentāri
 
jaaanis 13.aprīlis 2016 8:53
6 2 Atbildēt

Rakstā norādītais degvielas patēriņš izraisa smīnu :D. Šādu auto klienti noteikti ļoti lielu vērību pievērš degvielas patēŗiņam :)

Es 13.aprīlis 2016 10:35
1 0 Atbildēt

Noteikti ieliktu mazāka tilpuma dzinēju, lai tik daudz nerij degvielu! :)

Bio 13.aprīlis 2016 10:40
1 0 Atbildēt

un ar ko šis būtu labāks par Mercedes Maybach? - ar mazāko degvielas patēriņu vai?

R(8) 13.aprīlis 2016 11:01
7 4 Atbildēt

Tie cilveki , kas perk sadu braucamo tie CO2 un degvielas paterins , ka ari ekologija , dzivnieku aiztavji un grimpis viniem ir pie vienas vietas

anonimikis 13.aprīlis 2016 11:13
3 3 Atbildēt

Vispār jau tas ir tāds mazattīstīta austrumeiropieša viedoklis. Lielai daļai gudru un bagātu cilvēku Rietumos ekoloģija rūp pat ļoti. Katrā ziņā daudz vairāk par savu krānu pagarināšanu.

kaspis 13.aprīlis 2016 11:28
3 1 Atbildēt

kā reiz lielākā daļa pseidozaļo un visvisādu vegānu ir tupa krāna staipīšana ar ko nodarbojas labi situēti pilsētnieki, jo citu hobiju vienkārši neprot izdomāt...

R(8) 13.aprīlis 2016 11:33
8 3 Atbildēt

Ta ekologija ir tik acu aizmalesan publiski zurnalistu un kameras prieksa , bet tai pasa bridi tie uznemeji savas rupnicas ir aizvakusi uz Kinu , Indiju , Taizemi , Pakistanu , Krieviju un ziemelAfriku vai uz kadu no latinamerikas valsti , kur ekologija un KYOTO ir pie vienas vietas , ta pati ekologiska eiropa savus radiaktivos meslus aizved uz kadu no tresam pasaules valstim un tur vienkarsi izsviez meslaine un tev nevajag aizmirst , ka ar auto kuru tu brauc , 99% tas komponenti nak no valstim kur ekologija ir pedeja vieta

MaDDeX93 13.aprīlis 2016 11:51
1 1 Atbildēt

Reāli tikai dēļ vienas papildus vietas, tiek taisīta šitāda ķīmija :D

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Haoss ar piegādēm - 1 miljons konteineru iestrēguši ASV ostās (+ VIDEO) 5

ASV jūras ostas šobrīd saskaras ar milzīgām problēmām, nespējot tikt galā ar konteinerkuģu izkraušanu. Tiek lēsts, ka tikai Losandželosas ostā vien izkraušanu gaida gandrīz pusmiljons konteineru ar 12 miljoniem preču. Lasīt vairāk

 

Ko viņa darīja? - autobraucēja pazaudē kontroli (+ VIDEO) 6

Braucot šķietami netraucēti, autovadītāja piepeši zaudē kontroli pār savu spēkratu un ietriecas barjerās. Lasīt vairāk

 

Sadarbībā ar Hesburger, Neste ražos atjaunojamo dīzeļdegvielu no izlietotas cepamās eļļas, kas savākta no vairāk nekā 300 restorāniem 6

Neste un Baltijā un Somijā lielākā ātrās apkalpošanas restorānu ķēde Hesburger uzsāks nozīmīgu aprites ekonomikas sadarbību. Izlietota cepamā eļļa no vairāk nekā 300 Hesburger restorāniem Latvijā, Lietuvā, Igaunijā un Somijā tiks pārstrādāta, lai ražotu Neste My atjaunojamo dīzeļdegvielu. Lasīt vairāk

 

Atbildes no Jūrmalas domes, Latvijas Valsts ceļiem un Satiksmes ministrijas par nolaidību attiecībā uz drošību Dubultu satiksmes mezgla būvniecībā (+ VIDEO) 9

Vai tiešām iedzīvotājiem ar tādām lietām būtu vispār jāsaskaras, kur nu vēl jānodarbojas. Pareizi būtu, ka ceļu satiksmes dalībnieki varētu paļauties uz zīmēm, vadstatņiem utt. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti