BMW iepazīstinājis ar jauno Z4 rodsteru (+ FOTO) 9

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 27.augusts 2018 12:56

Peblbīčas elegances konkursā Vācijas autobūves kompānija BMW iepazīstinājusi ar jauno rodsteru Z4, kas tirgū kļūs pieejams no 2019.gada marta.

Kalifornijā prezentēts sērijveida modelis, kas gandrīz pilnībā atkārto Concept Z4 Roadster. Tā ir BMW Z4 M40i First Edition modifikācija ar Frozen Orange Metallic toņa virsbūvi un trīslitru sešcilindru turbo motoru, kas attīsta 387 Zs jaudu un 500 Nm griezes momentu un ļauj divvietīgajam automobilim līdz simtam paātrināties 4,4 sekundēs un sasniegt elektronikas atļautos 250 km/h. Vidējais degvielas patēriņš šai versijai ir 7,1 – 7,4 litri.

Saskaņā ar vācu Autobild.de informāciju Z4 būs vēl divas versijas: Z4 30i un Z4 20i, taču šo modeļu tehniskie dati vēl netiek atklāti. Jaunais Z4 ir 80 mm garāks (4321 mm) par savu priekšteci, 70 mm platāks (1861 mm), bet riteņu bāze saīsināta līdz 2470 mm.  

Jaunajam rodsterim ir zems smaguma centrs un ideāls izsvarojums uz abām asīm (50:50), bet šajā versijā - BMW Z4 M40i First Edition – arī BMW M sporta nodaļā izstrādāta balstiekārta ar elektroniski regulējamiem amortizatoriem, spēcīgākām bremzēm un M sporta diferenciāli aizmugures asī. First Edition rīcībā būs paplašināts ekstru klāsts, ieskaitot adaptīvos LED-matricu priekšējos lukturus, ādas salonu, mīkstā materiāla jumtu ar elektropievadu, Shadow Line dekorus, divkrāsu 19 collu riteņu diskus, divu augstas izšķirtspējas displeju BMW Live Cockpit Professional multimediju kompleksu, Harman Kardon audio sistēmu un projekcijas displeju, kas BMW rodsteriem pieejams pirmoreiz.

 

 
9 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
bumeris 27.augusts 2018 17:27
25 15 Atbildēt

To sauc par dibenu:

A 28.augusts 2018 1:38
22 11 Atbildēt

Bet tu, resnais, neglīteni, domā, ka viegli būt par apsargu?

Tu zini, kā tā nauda krājās? Tu vari sēdēt savā ofisā, pirst krēslā un pirkt kaut kādu dodžu. Bet mēs, apsargi, esam tie, kuri patiesām strādā. Tāpēc arī braucam ar BMW.

A 27.augusts 2018 17:34
15 3 Atbildēt

Protams dibens par, ko gan citu Tu un "viencexperc" ir spējīgi domāt?

Katru dienu viens otram dirsas ar gurķiem urbiniet, tā arī būs, kāmēr nesāksiet tos resnos vēderus "dzīt" nost. Toties, kad nodzīsiet varēsiet viens otru īstā "homīšu" stilā ņemt priekšā.

Redz dillemma, lai nopelnītu naudu priekš bmw ir jāstrādā, tāpat, kā jums abiem ar "viencexperc" ir jāstrādā pie tā, lai nodzītu tos resnos vēderus, un varētu uzsākt pārošanās gaitas savā starpā. Par cik jūs abi esiet garā vāji homoseksuāļi un stulbi, kā zābaki, tad ne jauns bmw, ne pārošanas savā starpā jums nespīd. Brauciet vien ar saviem lūzņiem un turpiniet izmantot tos gurķus...

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti