Kilometri bez limita - Volkswagen Golf 7 pret Mercedes A-klasi ilgstošā testā 12

Ilustratīvs attēls Foto: iAuto.lv

iAuto | 11.augusts 2019 9:22

Interesantu materiālu nopublicējis vācu izdevums Autobild, kas ilgstošā testā salīdzinājis divus kompaktklases modeļus: Volkswagen Golf 7 un Mercedes-Benz A-klasi.

Autobild raksta, ka abi automobiļi iegādāti 2013.gadā, Golf Comfortline versijā maksājis 27 000 eiro, bet Mercedes Style versijā – 26 000. Abi aprīkoti ar četru cilindru benzīna motoru, kas attīsta 122 Zs. golfiņam tas kombinēts ar septiņu pakāpju DSG robotizēto pārnesumkārbu, Mercedes – ar manuālo pārnesumkārbu. Nosacījumi abiem vienādi – redakcijas darbinieki izmanto tos saviem braucieniem bez kilometru un laika limita. Lai kilometru skaits saglabātos aptuveni vienāds, abas automašīnas reisā parasti tiek sūtītas reizē.

Golf pirmās nebūšanas sākas jau pie 37 073 km – klimata iekārta sāk zaudēt šķidrumu, kas izeju atrod salonā. Mašīna tiek nogādāta servisā, kur uziet sūci un salabo blīvējumus. Pie nobraukuma 81 000 km sāk raustīties Start-Stop automātika. Golf atkal servisā, kur pie viena nomaina eļļu DSG kārbā, sintētikas vietā ielejot minerāleļļu. Kad pienāk 121 418 km, Golf jānomaina signāltaure, priekšējie amortizatori un piekares svira.

Golf noskrien vēl aptuveni 30 000 km (153 722 km) un “beigas pienāk” DSG kārbai. Servisā to nomaina, taču pie 200 000 km atklājas nepievilcīga aina – visa automobiļa apakša klāta ar eļļu. Vainīgs izrādās kārbas blīvslēgs, kas, acīmredzot, tika sabojāts DSG nomaiņas laikā.

Pie 220 000 km nobraukuma tiek konstatēts, ka Golf pastiprināti patērē motora eļļu. Aiziet jau tiktāl, ka darbinieki tālākā braucienā bez 5 l kanniņas nedodas. Apsteidzot notikumus piebildīsim, ka visa testa laikā Golf iztērēja 70 litrus smērvielas. Par nepatikšanām signalizēja arī grabošie vārsti un nepatīkama turbīnas svilpošana.

Ar laiku nepatīkamie trokšņi pieauga, bet motora jauda samazinājās. Noņemot eļļas vāceli atklājās salauzta virzuļa fragmenti. Detaļa nav izturējusi slodzi, ko var skaidrot ar ražošanā izmantoto pārāk plāno materiālu un arī otram virzulim atklājas plaisas, līdz ar to Golf izstājas no spēles pie atzīmes 287 147 km.

Par A-klasi patiesībā nav daudz ko pastāstīt: automobilis servisu apmeklē tikai tad, kad pienāk plānotās TA laiks. Pēc 200 000 km tiek nomainītas bremzes, saregulēta riteņu savirze, bet vēl pēc aptuveni 50 000 km (251 858 km) tiek nomainīts termostats. Tas arī viss. Ja nu grib piesieties, tad var pieminēt, ka testu dienās darbiniekus kaitina čīkstošā viduskonsole un lēnām savu stingrību zaudējošais vadītāja sēdeklis.

Mercedes A-klase testu turpina vienatnē un pēc sasniegtiem 303 166 km nekas neliecina, ka tam draudētu Golf 7 liktenis.

 
Visi komentāri
 
Pag pag 11.augusts 2019 9:49
7 10 Atbildēt

Sausā 7 pak DSG 153000 km tas ir ļoti labi, parasti mazāk. Par izjukušiem virzuļiem jāpateicas eļļas maiņas intervālam 30000 km. Nu mehāniķu līkās roķeles arī savu dara...

Sestais 11.augusts 2019 9:56
4 2 Atbildēt

Man Golf 6 ar 7dsg, motoreļļu cenšos mainīt pēc 10 tk

hmm 11.augusts 2019 10:24
8 10 Atbildēt

mersedesu ipasnieki zin, ka (ja nav nopirkts kkads nopistenis), tad remonti ir dargi bet toties reti...ja kko nomaini tad var teikt ka vari aizmirst par to mezglu.

viencexperc 11.augusts 2019 16:08
4 8 Atbildēt

varēja vēl klāt pieaicināt BMW. Tas izkristu no ierindas pirmais.

Walacc 11.augusts 2019 22:36
4 1 Atbildēt

BMW ar jebkuru automātu, ja vien servisā kaut ko nesajāj aizbrauks krietni talak veiksmīgāka spēka agtegāta un kārbas dēļ. Bet tas nav vienīgais gana izturīgais auto.

KG 11.augusts 2019 18:22
12 3 Atbildēt

Manam 2014. Gada Sharanam noskrējiens 404 tūkst km. Vēl no spēles nav izstājies... Pēc iepeiekšējās pieredzes varu teikt, ka līdz 600 tūkst daudz maz normāli novilks un tiks pārdots kādam laimīgajam jaunajam īpašniekam Ukrainā..

eX PASĀTISTS 12.augusts 2019 8:42
3 16 Atbildēt

Pilnīgi piekrtītu par VW, man Passat uz 89k km motoram vārsti nolocījās uz līdzenas vietas, ar visām apkopēm pēc grāmatas pie Mollera.

Nekad vairs nepirkšu VW un arī citiem neieteikšu.

Rūdis 12.augusts 2019 9:43
3 0 Atbildēt

Man ford fiesta ecosboost dzinējam, antifrīzu sāka dedzināt pie 28k km nobraukuma, tākā tev vēl ir paveicies

KG 12.augusts 2019 17:26
4 0 Atbildēt

Problēma varētu būt "austrumu tirgum" paredzēta produkcija. Manā karjerā no Vācijas esmu iepircis 14 vw( nobraukums no120 - 269 tūkst) un lietojis līdz 400-500 tūkst.,un nevienam nekas ievērības cienīgs nav noticis . Vienīgi pasātinjam, ko pirku Latvijā ar magiskajiem 195 tūkst.,tūlīt sabruka kārba. Vēlāk izrådījās, ka tā jau ir otrā... un aptuvenais nobraukums ap 600 tūkst. Tomēr arī šim B 5,5 motoru neizdevās nokaut????

Tas labi 12.augusts 2019 21:30
0 2 Atbildēt

Tas labi, tikai, kādēļ gan Autobild.de būtu jāceļ neslava Volkswagen?, un, maz ticams, ka viņi savu Golf nesaņēma Volfsburgā

latvietis bez mogo 13.augusts 2019 11:01
3 0 Atbildēt

tiešām cilvēki tic pasakām un maina eļļu pie 30 000 ???man Golf 3, 1.9D 94.gada mannual nobraukums 700 000 un Ta iet jau kuro gadu ar 1. reizi ja slieksni caurumu aizmetina (nekkādu aizrādījumu par dzinēju)

automāt kārba jāmaina pie katriem 150 000 ??!!! tad auto sākuma cenai bija jābut 1000- 2000 eur

Fāters 14.augusts 2019 10:02
0 1 Atbildēt

Tavs golfs iet, jo ražots vēl pirms 2000 gada.

Nopērc 2019.gada golfu un pamēģini nobraukt kaut pusi no 700k.

Bet, vispār jau nav jālepojas, ka tev nekam labākam par golf3 sakasīt neizdodas.

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Vernons pie vēsturiskā un lepnākā Austrumeiropas autobusa "Ikarus 55 Lux" stūres (+ FOTO) 9

Seno spēkratu salidojumā pie Rīgas Motormuzeja kopā ar citiem vēsturiskajiem automobiļiem bija apskatāms arī savulaik lepnākais Austrumeiropas autobuss – Ungārijā ražotais Ikarus 55 Lux, kas restaurēts Latvijā un tagad ir regulārs šādu pasākumu dalībnieks Lasīt vairāk

 

OCTA pirmajā pusgadā apdrošinātājiem nesusi peļņu gandrīz 6 miljonu eiro apmērā 18

Latvijas apdrošināšanas sabiedrības no transportlīdzekļu īpašnieku obligātās civiltiesiskās atbildības (OCTA) apdrošināšanas šogad pirmajā pusgadā guvušas peļņu 5,966 miljonu eiro apmērā, kas ir par 71,1% vairāk nekā pērn attiecīgajā periodā, aģentūrai LETA pavēstīja Latvijas Transportlīdzekļu apdrošinātāju birojā (LTAB). Lasīt vairāk

 

Busiņš ieskrien automazgātuves sienā (+ VIDEO) 17

Šodien pēcpusdienā kāds šoferis, kurš pie stūres bija sēdies alkohola reibumā, nenovaldīja savu busiņu un ietriecās automazgātuves sienā. Lasīt vairāk

 

McLaren gatavo jaunu spīdsteri savai Ultimate sērijai

Britu supermašīnu ražotājs McLaren gatavo jaunu vaļējā tipa sporta auto, ko iekļaus savā Ultimate Series kolekcijā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti