Japāņu izdevums Nikkei, atsaucoties uz ekspertu veikto pētījumu ziņo, ka Tesla elektronika par sešiem gadiem apsteidz līdzīgas tehnoloģijas, kas ir Volkswagen, BMW vai Toyota rīcībā.
Tesla trumpis ir Hardware 3 – pašu izstrādātā skaitļošanas platforma. Līdz tam Tesla cieši sadarbojās ar pazīstamo elektronikas sistēmu izstrādātāju NVIDIA, taču pēc tam, kad abu uzņēmumu ceļi šķīrās, Hardware 3 tika pabeigta pašu spēkiem.
Rezultātā Tesla rīcībā nonāca jaudīga centrālā vadības iekārta, kas ievāc visu svarīgāko informāciju un veic visus nepieciešamos aprēķinus Autopilot sistēmas sekmīgai darbībai. Divi neatkarīgi procesori pastāvīgi analizē saņemtos datus, gatavojot nepieciešamos manevrus un tikai tad, kad abi datori ir vienisprāt, automobilis izpildīs attiecīgu darbību.
Salīdzinot ar Hardware 2.5, trešā paaudze spēj apstrādāt līdz 21 reižu vairāk kadru sekundē nekā iepriekšējais modelis.
Tesla priekšrocība slēpjas arī tajā apstāklī, ka visas vadības sistēmas apvienotas vienā blokā, bet divi neatkarīgi procesori garantē lielāku drošību un nodrošina labāku savstarpējo sadarbību. Eiropas ražotāji līdz šim uzsvaru likuši uz atsevišķu komponenšu komplektu, kas ir daudz komplicētāk. Saskaņā ar t3n IT izdevuma informāciju, viena Premium klases automobiļa konstrukcijai nepieciešamo vadības bloku skaits var sasniegt pat septiņus desmitus.
Arī Eiropas ražotāji ir aizdomājušies par vienotu vadības sistēmu, taču šāda tehnoloģija viņu rīcībā var nonākt ne ātrāk par 2025.gadu – tas ir pēc 5-6 gadiem.
Volkswagen šo problēmu jau atskārtis, tādēļ programmnodrošinājuma izstrādei piesaistījis 10 000 ekspertu, kam jārada konkurētspējīgs risinājums.
Nu vienīgais labums no šāda centralizeta verķa - ražošanas lētums.
Es tās nianses nesaprotu, bet Tesla no uzņēmuma, kas visu laiku atradās uz bankrota sliekšņa, piepeši pacēlies debesīs, kamēr par, piemēram, Volkswagen pēdējā laikā runā ka ir kaut kādas ķibeles ar elektroniku. Tieši tāpēc aizkavējās Golf 8 un tieši tāpēc aizkavēsies izslavētais ID.3
Teslai visu laiku ir tieši tadas pat problēmas ar ražošanas palaišanu. + tagad vēl visiem ir problēmas ar elektronikas un visa ka piegadi no Ķīnas ...
Tesla veiksme slēpjas veiksmīgākā cilvēku muļķošanā izmantojot izmešu kvotu radītos bonusus. Tas faktiski ir līdzvērtigs pasākums akciju tirgum, kas ekoloģijsi sniedz 0 ieguldījuma !
Tu nu gan vari tukši irst.
Domā, ka diršu? Nopērc kādu kaut pēdējā modeļa Teslu, ja trāpīsi kadu no pirmajām 5000 vispār domāsi ja ķīnīzeri vārtrūmē salikuši no tās kas pie rokas, bet arī tagad var atrast defektus virsbūvē utml.
Un no mīnusiem izlida dēl FCA grupai notirgotām izmešu kvotām, ja doma ja atkal diršu, tad palieto draugu google !
Tesla brought in $21.4 billion in revenue in 2018, with $7.2 billion coming in the final quarter alone, so hundreds of millions of euros will make up a small portion of the overall money the company generates.
Izskatās ja arī finsēs nespēk atšķirt terminus, revenue un profit vai loss ir ļoti atšķirīgas lietas - varbūt šis raksts tev drusku palīdzēs nonākr tuvāk patiesībai, nu vai vismaz sapratnei :
thenextweb.com/hardfork/2020...ll-loses-862m/
Fļe, ja tev ieliek iekopētu tekstu, tad tu uzreiz jau nosaki diagnozi, kas ko 'nespēk finsēs'
Protams, ka Teslai daudz palīdzēja, gan valdības aizdevumi, gan privāto investoru ieguldījumi.
Jāņem vērā, ka viņi visu laiku ieguldīja - un iegulda R&D un būvē jaunas fabrikas.
Bet, ja kāds pasludina, ka tieši to pārsimt miljonu dēļ, ko saņēma no Fiat Chrysler, Tesla ir izķepurojusies - tad tieši tāds taustiņklabinātāja ir tas, kurš finsēs neko nespēk
Tad lūdzu atvaino, ka esmu parpratis tava teksta mērķi. R&D gan man diemžēl izskatās ka nav ieguldījuši sevišķi daudz, citādi būtu daudz mazāk kasjaku pēdējā Tesla model 3. Es ceru ka Elons nav pārņemts ar pasaules dominanci, jo ja ir - ātri nogremdēs kompāniju.
Ļoti labi pārdošanas rādītāji 2019. gadā
Var arī 15 gadus muļķot investorus atliek tik izvalbīt acis un runāt rupjākā balsī - www.tvnet.lv/6907389/no-re...holmsas-stasts
Teslai lielākais + pēdējos gados bija model 3 palaišana. Ļoti populārs modelis, kas būtiski visu pacēlis uz augšu. Redzēs, protams, kā ar visu Corona herņu ies, bet, pirms tā 2020.gads Teslai tika prognozēts, kā pirmais peļņu nesošais gads.
Ansolūti iesprjams, ja nemēģinas sagrabt visu pasauli uzreiz ar saviem, kā nu kuro reizi sanakušajiem produktiem. Kaut kada brīdī fanu pulki beidzas, sviestainas subsīdijas tapat, un tad paliks jautzjums cik beigās labs pats produkts būs. Aizraujotues ar paplašināšanos var arī baigi norauties, un ... cerams ja nebankrotēt... jo lai arī neesmu sajūsmā par EV, atbalatu konkurenci un uo ka vilvekuem ir un būs uzvēle.