Toyota nodemonstrēja jaunu modeli Yaris Cross – B segmenta krosoveru. Mazais apvidus auto tirgus ir straujāk augošais segments Eiropā
Toyota ir plašs krosoveru jeb apvidus auto sortiments, kā varam redzēt zamāk attēlā, mazākais no tiem ir Toyota Yaris Cross.
Toyota Yaris Cross salīdzinājums ar konkurentiem.
CO2 izmešu salīdzinājums ar konkurentiem
Jauno Toyota modeli Yaris Cross būtu kļūda salīdzināt ar mazo Yaris. Tie ir atšķīrīgi modeļi. iAuto fotogrāfijas tīri vizuāli var redzēt, ka tas nav Yaris, bet ir pavisam cits un jauns modelis.
Toyota Yaris Cross
Ražotājs, kā galvenās Yaris Cross priekšrocības uzsver:
Toyota Yaris Cross izmēri ļauj autovadītājam justies ļoti ērti, taču jāapzināt, ka otrajai pasažieru rindu gan paliek mazāk vietas.
No tehnoloģiju viedokļa ir daudz jaunu noderīgu iespēju.
Turklāt tehnoloģija nodrošina drošāku braukšanu.
Yaris Cross dzinējspēks ir hibrīdiekārta ar 115 Zs jaudu, kur 1,5 litru benzīna motors strādā apvienojumā ar elektromotoru, variatoru un inteliģento pilnpiedziņas sistēmu, kas automātiski ieslēdzas atkarībā no ceļa seguma. Ražotājs norādījis, ka atkarībā no versijas Yaris Cross patērē vidēji 4,5 – 5,0 litrus degvielas uz 100 kilometriem.
Turklāt, lai uzkrātu elektroenerģiju tiek izmantot litija jonu baterija.
Uzlabotā piedziņas sistēma ļauj labāk uzsākt braukšanu slidenos apstākļos, nogāzēs.
Sākumā klientiem tiks piedāvāta bagātīgi nokomplektētā Premiere Edition ar ādas sēdekļiem, 10 collu projekcijas displeju un elektriski paceļamām bagāžnieka durvīm.
Toyota Yaris Cross
Toyota Smart Connect System ar „mākoņa” navigāciju un viedtālruņa integrāciju.
Toyota Yaris Cross ir pat ļoti ietilpīgs auto. Baģāžas nodalījums ir 400 litri.
Latvijā Toyota Yaris Cross jau ir pieejams pasūtījumiem, cena no 17 400 EUR.
Pēc atslēgas vārda ''apvidus auto'' pārējam ,kas rakstīts zūd ticamība. Apvidus nav bruģis vai ceļš , apvidus nav mākslīgi veidots segums.Ko Toyota piedāvā pie mums ir tikai divi modeļi ,kas varētu saukties,kā apvidus, un tie ir landcruiser un hilux, tiešām raksta autors šos liek vienā klasē. Nu nav viņam ko darīt. Jeb varbūt noorganizēsiet testus viņam kādā purvainā mežā, vai laukā? Citreiz lūgums izvēlēties precīzākus nosaukumus nevis maldināt cilvēkus. Bet tā mazais auto ,kā auto, jacer,ka būs konfortablāks par iepriekšējiem yarīšiem
Man atkal ir aicinājums nejaukt apvidus auto ar bezceļu auto. Termini apvidus auto attiecinām uz krosovera tulkojumu. Un krosovera vienīgā tehniskā atšķirība savukārt ir palicis klīrens, kā to tulkot!?
bezceļa auto jeb tas saucamais off-road ,ir daudz nopietnaki auto, tie parsvaraa militaraa tehnika, jeb pieminetais cruisers stipri parbuveets, ,bet standartaa noteikti tas nav bezceļu auto. Tūļkot krossoveru var dažādi , bet nosaucot yari pare apvidus auto noteikti tā ir cilvēku maldināšanu, varbūt tad pareizāk saukt par auto ar kuru var aizbraukt sēnēs, pie nosacījuma ja meža ceļš nav stipri izdangāts, Ir dzirdēts arī termiņš ka pilsētas apvidus auto ,kas ir vēl aplamāks ,jo pilsētā pa apvidu pārvietoties aizliegts.
Kā nosaukt Qashqai vienas ass piedziņas segmentu? Tas ir pilsētas apvidus auto, vārds apvidus šinī gadījumā ir vietā, lai arī mazajm Fiat Panda, protams, ir daudz labākas caurgājamības spējas ;) Tāpēc ir svarīgi tomēr nošķirt terminus bezceļš un apvidus. Militāro tehniku te nav pamata jaukt iekšā. Bezceļu sērijveida (ne Sherp) auto mums ir daudz.
Tā arī nedzirdēju mazo krosoveru segmenta terminu, kas būtu labāks par vārdu "apvidus", kurā likt VW T-cross, Kia Xceed, Peugeot 2008, Ford Puma utt Pēc klasifikatora tas ir B, C segments, bet piepacelts tāpēc prekšā ir J (Auto asociācijas klasifikators)
Es saprotu, ka īsti nav tāda jēdzīga termina, bet nu realitātē tie ir tādi bucīgāki hečbeki un viss. Tiem pašiem t-cross un t-roc - cik tad viņiem tas klīrenss klāt? KKādi 1-3 cm max salīdzinot ar polo, golf utml? Nu tas pats hečbeks vien ir, nekas vairāk.
Btw - pirms nāca modē šitie "pilsētas džipi", vai tad tieši offroad automašīnas bieži vien nesauca par apvidniekiem?
neapvaino pandu, pārdevēji uz kioskiem vezuva virsotnē brauc ar vecajām 4x4 pandām - principā ņivas analogs. taka smilšaina/akmeņaina un serpentīniem, ko vienā ņēmienā nevar izgriezt - jādod atpakaļ. Pārliecināts, ka tur neizbrauktu 90+% kukurūzeru un disco/rangerover ikdienas pilotu
Tas, ka Panda izbrauks ir skaidrs, tas tak bezceļu auto!
"mazo krosoveru segmenta" termins ir "polo klases hačbeks" - pieņemot ka tās mazās kastītes mēdz apzīmēt tāpat kā "golfa klases hečbeku" - jā, iegaumē, Māri, Tu-Roc ir golfa klases hečbeks, un nevis "apvidus auto" vai "krosovers".
Tava problēma ir tāda ka tu skaties tikai uz priekšu, un neatceries kas ir palicis aizmugurē, tāpēc arī tu pavelcies uz visādiem pekstiņiem. Skaties, reku bilde ar mašīnu, 30 gadus vecu - pēc tās tavas auto asociācijas klasifikācijas tā ir gan "apvidus auto", gan "krosovers" jo tas ir gan "piepacelts", gan reku pastmasas uzlikas arī ir arkām, tātad riktīgs "apvidus auto". Es labprāt būtu ielicis sava golfa bildi, bet tam nav to uzliku, tāpēc par visiem 100% "krosovera" definīcijai neatbilst.
Un tagad tu redzi kādā sūdā visa tā klasifikācija ir aizgājusi, ja parasta golfa klases mašīna jau jāsauc par "krosoveru" un "apvidus auto". Un vēl vairāk - tevis nosauktie mēsli pilnīgi noteikti NAV arī "pilsētas apvidus auto" - gandrīz visi tie ir aprīkoti ar lieliem zirga ratu riteņu cienīgiem diskiem, kas tos padara nepiemērotus arī tam pilsētas "apvidum" - ne par velti es tādus mēdzu uz tramvaja sliedēm ar savu "krosoveru" kost nost.
Tas, ka nav viegli klasificēt ir skaidrs, bet kaut kur tas auto it jāliek!
Kā jau teicu - polo klases hečbeki - gluži tāpat kā Tu-Roc ir nevis kaut kāds "apvidus auto", bet gan mk2 vai mk3 golfa idejiskais pēctecis, tātad - golfa klases hečbeks. Elementāri. Priekš tevis vienīgi sūdīgāk, jo noteikti visādi rakstu pasūtītāji sagaida ka tu rakstīsi viņu basņas...
Nekad nevajag ticēt tam kurš vienreiz jau ir piedi...,viņš to izdarīs arī otro un trešo reizi.Ja toijota nav cinkota,tad atā.
Jā, un jāsalīdzina ar Toyota Tundra!