ASV elektroautomobiļu ražotājs Tesla šī gada trešo ceturksni noslēdzis ar lieliskiem pārdošanas rezultātiem.
Šā gada trešajā ceturksnī Tesla pārdeva 241 300 transportlīdzekļus, kas ir par 102 000 vairāk nekā šajā laika periodā pērn un vienlaicīgi jauns labākais viena ceturkšņa rezultāts.
Jāpiebilst, ka pasaules mēroga elektronisko komponentu trūkums, kas lika lielākajiem automobiļu ražotājiem slēgt rūpnīcas un pārskatīt ražošanas plānus, tikpat kā neietekmēja Tesla tempu, ļaujot pēdējo trīs mēnešu laikā no uzņēmuma montāžas līnijām noripot 237 823 jauniem elektromobiļiem.
Tesla kļuva par vienīgo lielo automobiļu kompāniju, kas palielināja piegādes, kamēr citi ražotāji nespēja kompensēt elektronisko komponentu trūkuma ietekmi. Piemēram, visi General Motors zīmoli kopā trešajā ceturksnī pārdeva 446 997 transportlīdzekļus, kas ir par 33 procentiem mazāk nekā tajā pašā laika periodā 2020. gadā.
Mikroshēmu trūkums ir atstājis pēdas praktiski visu pasaules lielāko autoražotāju darbībā, turklāt eksperti uzskata, ka situācija ar komponenšu piegādēm varētu normalizēties tikai 2022.gada otrajā pusē.
Tā iet kad katram mazākajam sūdam klāt ir elektronika, lai tikai par savu kļūdaino stāvokli spētu nobrēktiez uz palielāka izmēra planšetes, kaut pilnīgi pietiktu ar to ka motora stāvoklis tiktu atainots uz Check engine, vēl kāda daļa uz otras signālllampas (teiksim par bremžu defektiem), un visu logu un citu sūdu kļūdas nevienu nahren pat neinteresē ... tātad vajadzība pēc elektronikas ir labākajā gadījumā 10% no auto moduļiem ...