Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

BMW neatteiksies no iekšdedzes motoriem 50

 

Foto: BMW

iAuto | 16.janvāris 2022 8:45

BMW attīstības padomes loceklis Frenks Vēbers sniedzis interviju, kurā apgalvo, ka uzņēmums arī turpmāk piedāvās automašīnas ar iekšdedzes dzinējiem.

Viens no vadošajiem BMW speciālistiem intervijā vācu izdevumam Auto-Motor-Und-Sport atklājis, ka neredz tuvāko nākotni bez ICE motoriem, tieši pretēji – šādi dzinēji būs nepieciešami vēl ilgi cilvēces pārejā uz elektropiedziņu.  "Viena lieta ir droša: mums joprojām ir nepieciešams vismodernākais iekšdedzes dzinējs vēl dažus gadus, lai efektīvi samazinātu CO2 emisijas vieglo automobiļu nozarē visā pasaulē". Tāpēc BMW strādā pie jaunas paaudzes dzinējiem: benzīna, dīzeļa, sešu un astoņu cilindru agregātiem, kas būs tehnoloģiski sagatavoti gaidāmajiem izmešu standartiem.

Vēbers uzskata, ka nav jēgas noteikt beigu datumu iekšdedzes dzinējiem. Pirmkārt, ir jāizveido alternatīvā infrastruktūra. "Protams, nākotne ir elektriska, taču ja mēs klientu piespiežam pārsēsties uz e-auto, bet viņš ceļā uz savu atvaļinājuma galapunktu iestrēgs rindā pie uzlādes stacijas, tad nekas netiks iegūts," brīdina Vēbers. "Šī pāreja nebeigsies ne pēc pieciem, ne pēc desmit gadiem."

Vēbers uzskata, ka pārejas fāzē svarīga loma ir uzlādējamiem hibrīdiem ar pieaugošu elektrisko diapazonu. “PHEV, kas var nobraukt 80 līdz 100 km tīri elektriski, vairums klientu arī darbinās tikai elektriski. Tam ir patiešām svarīga loma pārejā.”

Turklāt ne visi pasaules tirgi ir gatavi elektromobilitātei. "Pat 2025. gadā joprojām būs daudz cilvēku, kuri nevarēs braukt ar elektromobili, jo viņiem nav vajadzīgās infrastruktūras".

Attiecībā uz elektromobiļiem, attīstības padome saskata tajos tik lielu efektivitātes potenciālu, ka nākotnē tie nestu peļņu arī bez valsts dotācijām. Vēbers uzskata, ka tas būs iespējams ar otrās paaudzes BEV, tāpat kā akumulatoru attīstības jomā, kur nākamās paaudzes ražojumiem uzstādīts mērķis samazināt izmaksas par 30 procentiem.

 
Visi komentāri
 
Nelabojams 16.janvāris 2022 11:07
28 3 Atbildēt

Kādam vēl arī ir smadzenes šai apdauzītajā pasaulē. Elektroauto patiešām pieder nākotne, bet piespiesta un visos aspektos nesagatavota, šī pāreja nodarīs vairāk ļauna, nekā laba.

Fricis 17.janvāris 2022 17:17
2 1 Atbildēt

Būsim reālisti visi vācu autoražotāji pelna milzu piķi ar iekšdedzes dzinēju biznesu.

Un viņi visai pasaulei ari citiem ražotājiem tirgo savu dzinējus.

Bet te viņiem no ķīniešiem jāpērkt baterijas.

Rezultātā elektro mašīna jātirgo vel dārgāk jo pazūd bizness no ieksdedzes dzinējiem.

Tapec noteikti ražotāji lobēs ka ūdeņraža iekšdedzes dzinējs ir tikpat tīrs kā elektroauto, lai saglabātu biznesa daļu.

BMW 17.janvāris 2022 23:04
0 0 Atbildēt

Californija peteica, ka BMW Hydrogen7, kas izmantoja ūdeņraža iekšdedzes dzinēju, nav tīrs, jo izmanto motoreļļu un tā var sadeg cilindrā radot sīkus izmešus.

www.bmwblog.com/2016/08/17/bm...rogen-7-model/

Un tā sākās Tesla uzvaras gājies.

Fizika 16.janvāris 2022 11:14
18 5 Atbildēt

Jau 2009.gadā bembis bija panācis ka ūdeņraža iekšdedzes dzinējs bija sasniedzis 42% efektivitāti, kas ir līdzvērtīga degvielas šūnu efektivitātei 50%.

Cena iekšdedzes dzinējam 2000€

Degvielas šūnai - 100 000€

Kapēc apstājās ūdeņraža iekšdedzes dzinēja projekts?

Lai visi pirktu elektroauto, kurš ir stipri dārgāks un pēc 2 gadiem ir metams mēslainē kā jebkurš Smārtfons.

Vietne

www.greencarcongress.com/2009/03/high-pressure-d.html

Nano 16.janvāris 2022 11:31
2 2 Atbildēt

Toyota tomēr nolēma iet ceļu ar iekšdedzes ūdeņraža dzinējiem, t.i. darīt to ko bembis gribeja darīt 2009.gadā

newsroom.toyota.eu/toyota-showca...ered-gr-yaris/

Kanibaals 17.janvāris 2022 23:19
1 1 Atbildēt

Ūdeņradis noārda ozona slāni un tiks aizliegts. Pilnīgi nejēdzīga tehnoloģija ar lieliem zudumiem.

Nopērc normālu smārtphonu un nebūs misenē jāmet, nepērc Apple vai Hujavei sūdus un turēs tev baterija. Atskaitot kameru skaitu nekas tur diži labāks nav. Vienīgais ko var samazināt telefona ēdelību, bet elektroauto tur nu nekas radikāls bez citas akumulatoru tehnoloģijas nespīd.

BP 18.janvāris 2022 14:58
1 0 Atbildēt

Ko tad tirgos lielie naftas un gāzes ražotāji.

Rozetes?

Vai tomēr naftas un gāzes vietā tiegos ūdeņradi?!

Eon 18.janvāris 2022 15:03
1 0 Atbildēt

Patērētājs lielākoties izvēlas pēc cenas.

Tapec visus sūdus tagad ražo ķīnā.

Jo tā var savu produkciju padarit lētāku. Un pateretajs izvelas to.

Lielie gāzinieki un naftinieki sola ūdeņradi tirgot uz 2030.gadu par 4€ par 1 kg, tas pietiek lai nobraukt 100km.

Un elektroauto uzlādes cena par 100 km no majas rozetes arī izmaksā tikpat, bet ātrā uzlāde izmaksā vizmaz 6 Eur.

Tad redzēs ko tauta izvēlēsies.

Ja aizliegs ūdeņradi, tad jaaizliedz ari atmosfēra un kosmoss jo tur tā ūdeņraža ir dah.

Kanibaals 18.janvāris 2022 19:11
0 1 Atbildēt

Ūdeņradis ir netieša siltumnīcas efekta gāze, nāksies aizliegt.

Siltumnīca 18.janvāris 2022 21:10
0 0 Atbildēt

Eiropa dekarbonizēsies ar ūdeņradi, tāpat kā Japāna, Koreja, Austrālija utt

Eu ūdeņradi uzskata par galveno dekarbonizācijas stradtēģiju

www.europarl.europa.eu/thinktank/en/...RI(2021)689332

Kanibaals 18.janvāris 2022 23:43
0 0 Atbildēt

Nu un ka dekarbinizēsies, ja tā vietā pēc laika būs jādehidrogenējas dēļ piedirstas atmosfēras. Eiropa jau dekvēldiegojās un kas nāca vietā, ne jau lobētās ekonomiskās spuldzes, bet vēl ekonomiskākās LED. Tā kā ne vienmēr viss pēc plāna notiek.

Atļauja 19.janvāris 2022 11:34
1 0 Atbildēt

Citāts no vita iauto raksta

iauto.lv/zinas/pasaule...ibas-mehanismu

Igaunijas

Premjere uzsvēra, ka ūdeņradis ir enerģētikas nākotne, tādēļ vairāk jāpievēršās tā sniegtajām iespējām.

Pļurkt 19.janvāris 2022 10:13
0 0 Atbildēt

Kanibaals

18.janvāris 2022 19:11

Ūdeņradis ir netieša siltumnīcas efekta gāze, nāksies aizliegt.

==============

Xa xa xa.... glups kas glups!

Siltumnīcefekta gāzes ir 3 un vairāk atomu molekulas!

Ja aizliedz ūdeņradi, kas veido ūdens tvaiku (kas ir siltumnīcefekta gāze), tad jāaizliedz skābeklis, kas veido CO2!!!

S 18.janvāris 2022 20:03
1 0 Atbildēt

Bet vel stulbāk ir būt stulbam kanibālam kurš iedomājies, ka ja viņš iegādājas kādu noteiktu smartfounu, tad tas ir labākais, bet citi ir sūdi..

Šī domāšanas dēļ diemžēļ tu ari esi bomārs hondists.

Kanibaals 18.janvāris 2022 23:49
0 0 Atbildēt

Tas jau neattiecas tikai uz telefoniem, visur kur ķīnieši paši ražo un paši pārbauda savu ražojumu tā akumulatoru kvalitāte ir nekāda. Nu redz draiskuli, ja telefons ir jāmet pec 2 gadi āra tad tas ir sūds, vai ari pats tizls un zemē to nometi, viens no diviem.

GB12 16.janvāris 2022 12:06
3 7 Atbildēt

Bmw neatteiksies no ICE.

Es neatteikšos no siltas rakveres aiz vaiga.

Onsis 16.janvāris 2022 13:39
4 0 Atbildēt

Tikai loģiski, kad beizsies elektrība ar bembi varēs braukt mājās, na gulēt mežmalā!

Behinskis 16.janvāris 2022 14:50
17 0 Atbildēt

Bmw ir bmw, nevis tur visi šitie sūda dirsālīdēji kuri nosaka el termiņus, no otras puses lielākā daļa autoražotāju kuri paziņo par ICE dzinēja ražošanas pārtraukšanu, tie ICE dzinēji tāpat bija mēsli, gluži tā pat, kā paši auto...

Vernons 16.janvāris 2022 15:55
0 0 Atbildēt
Vernons 16.janvāris 2022 16:01
0 7 Atbildēt

Un ir jau arī Kušuļa motors. Kur viens virzulis strādā kā kompresors un sasniedz augšējo maiņas punktu ar 22⁰-24⁰ nobīdi! Starp cilindriem ir sprauga un svaiga gaisa porcija izraisa pilnīgu sadegšanu! Degvielas patēriņš samazinās par 25%, bet jauda palielinās par 25%.

Kanibaals 16.janvāris 2022 16:58
1 3 Atbildēt

Nokia ari neatteicās no Symbian OS par labu Android.

Kangars 17.janvāris 2022 8:46
3 0 Atbildēt

Nu varēji jau nepataisīt sevi par laohu, lai gan pieļauju, ka tu tads esi iz dzīves!

Bmw ražos arī tīru EV un plug in hibrīdus plus iekšdedzes dzinējus, atšķirībā no citiem!

Kanibaals 17.janvāris 2022 15:43
2 2 Atbildēt

Dīzeli? Priekš hibrīda?

Nē, BMW čurās biksēs, lai kādu laiku būtu silti.

Vnk realitāte 17.janvāris 2022 0:36
8 3 Atbildēt

1,6 TD patērē 5 l dīzeli max. Jaunākie 1,6 turbo benzīna, ap 9 litri. Kas vairāk piesārņo?

tiešām? 17.janvāris 2022 11:21
3 7 Atbildēt

Tavā gadījumā beigtais benzīna motors.

Man 2.0 turbo benzīns tērē ap 8.5 litri (50/50 pilsēta), kamēr 1.6tdi tērē ap 7 (vairāk pa šoseju). Tīri pa šoseju braucot abi tērē ap 5-6. Līdzvērtīgas (ne-)jaudas benzīns, cik braukts, tērē tikpat, cik dīzelis.

Tad 17.janvāris 2022 11:58
7 3 Atbildēt

tad tavs 1.6 tdi ir beigts. Normāls 1.6 dīzelis vairāk par 5l nepatērē.

Bet pilnīgi jauns sportage ar 1.6 turbo benzīns tērē ap 9l. Skat. Autobild un Autozinu testu

Pļurkt 17.janvāris 2022 16:01
2 2 Atbildēt

Normāls 1,8 benzīnnieks ar tiešo iesmidzi iekļaujas 5 - 6 litri uz 100!

Kanibaals 17.janvāris 2022 23:11
1 3 Atbildēt

Pirmos 30tk kilometrus, pēc tam patēriņš aiziet raznosā. Ā nu ka sēņo uz 70kmh un no kalna tad jā iekļaujas.

Pļurkt 18.janvāris 2022 9:14
1 2 Atbildēt

Jēzus kāds glups!!!

Sliktus sapnīšus redzēji?

Jeb bez diršanas nespēj ne dienu izdzīvot!

Kanibaals 18.janvāris 2022 10:48
1 2 Atbildēt

Šos ciparus bukletā izlasīji?

Pļurkt 18.janvāris 2022 13:29
0 1 Atbildēt

Kanibaals

18.janvāris 2022 10:48

Šos ciparus bukletā izlasīji?

========================================

Nu pilnīgs pizdeC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

DZER MAZĀK STULBENI, tad iespējams spēsi izlasīt par ko rakstīju!!!!

Latvietis 17.janvāris 2022 10:53
1 4 Atbildēt

Pierādijums ka Elektromēsls nebūs noteicošais!!!

Latvietis 17.janvāris 2022 10:57
3 14 Atbildēt

Ar Dīzeli vari iet dirst. Smirdìga un netīra degviela! Lupatlaši tikai braukā ar dīzeli!!!

650 17.janvāris 2022 15:53
2 2 Atbildēt

Lupatu Laši drīz ies kājām.Ierastajā virzienā, uz/vispārzināmo vietu.Kolonna būs dikti gaŗa.Jā.

Labi, ka vēl ir dota beidzamā iespēja vienam otru apkākāt- iespējams tālaJā patiesībass ceļā būs siltāk.

Domājams, ka dedzīgāko koamentoāru autori brauc ar to pašu vidēji statistisko 13gv eurohlamu.Vai nu ir uzķērušies uz melīgo dīleru un/vai jūsmīgo apskakatnieku un tml pirkstuspagaisu vicinātāju solījumiem jūtupā.

Kanibaals 17.janvāris 2022 23:14
0 5 Atbildēt

Ar savu EURO hlamu esi pabijis atpakaļ rūpnīcā pārbaudīt vai vēl iekļaujas EURO normās? Tak nē, un smirdinies tik ar tālāk ar savu novecojušo lūzni.

raimondsm 18.janvāris 2022 0:21
0 0 Atbildēt

gribu tavu rakveri savā purkšķī nerātnais draiskuli!

650 18.janvāris 2022 0:28
0 0 Atbildēt

Nu Tev es noteikti ka neprasīšu "atļauju", ar ko man smirdināt. Savukakārt tu turpini vien smirdēt ar savu to attejā uzstādīto neviena normāla ražotāja nekad nekur nesertificēto suuda propāna nabagbalonu.Cerams, ka vismaz salonā sēdošie tev zandales neapvems.Turpināsim vien tālāk šo publisko apkakāšanos.

Jums tiem lielajiem kākātājiem vajadzētu publiskot konkrēti tos hlamus, ar kuriem jūs paši brauciet, vienlaikus te smirdēdami augsto tehnoloģiju un 59k+eur hlamu tēmās.Jādomā ka drīz tas brīdis pienāks, kad "savu" lietoto hlamu nomaiņu varēsiet izveikt tikai ar Tolmeta starpniecību.Vēlams vēl būtu ar dāsnu piemaksu par kaitējumu videi uc "sagādātajām neērtībām".

Kanibaals 18.janvāris 2022 10:55
0 2 Atbildēt

Viss ir sertificēts un verificēts, uzstādīts sertificētā atejā. Auto arī to verificē ar OBD palīdzību, tieši tāpat kā pats neskrien verificēt 200k nobraukušo lūzni vai tas vēl ir kā jauns un vien paļaujies uz TA mērījumiem un to ka kļūdu nemet. Cerams jo drīz šos kvēpošos dīzeļus ar verificēti izgrieztiem DPFiem aizvilks uz Tolmetu plus vēl rēķinu ar vides nodokli.

Pļurkt 18.janvāris 2022 13:32
0 0 Atbildēt

Pirms te dirs noskaidro ko nozīmē verificē!!!

Pagaidām totāla dzērāja murgi sasmērēti!

Kanibaals 18.janvāris 2022 23:36
0 0 Atbildēt

Verifikācija=atbilstības pārbaude.

Pajāt ko un kā tavā nozarē ar to saprot.

Pļurkt 19.janvāris 2022 13:34
0 0 Atbildēt

"Auto arī to verificē"

=============

Jēziņ kāds glupiņš!!!! Tu taču pilnīgi neko šajā jomā nejēdz!!! Vispār neko!!! Ja nu vienīgi guglē iemest un apskatītes pirmo kas patrāpījās!!!

GB12 18.janvāris 2022 15:11
0 0 Atbildēt

Tu nem aizvaiga?

Pļurkt 18.janvāris 2022 15:42
0 0 Atbildēt

Tu spried pēc sevis?

GB12 18.janvāris 2022 16:41
0 0 Atbildēt

Varbūt uzaicināsi mani uz randiņu? Varam aiziet kopa uz kādu gejubāru. Protams ja tev ir sertefikāts.

Pļurkt 18.janvāris 2022 16:59
0 0 Atbildēt

Mani pedarasi - tādi kā tu neinteresē!!!

Tā ka dročī vien pats!!

razpizdajs 18.janvāris 2022 11:24
0 0 Atbildēt

BMW boss jau neko jaunu nepateica. Iet uz to pašu kursu kā pārējie. Kamēr nav sasniegts, būs vēl iekšdedži. Kuri būs visiem.

Kanibaals 18.janvāris 2022 14:35
0 0 Atbildēt

Gribu tevi izdarbināt purkšķī Līvanu bomār.

Kanibaals 18.janvāris 2022 23:39
0 0 Atbildēt

Šīr velti centies, niku piesavināšanās strāda tikai uz bomāriem, kam nav epasta adreses vai vecuma demencē paroli aizmirsis un nākas vien bakstīt kodu.

Īstais Shiirs 19.janvāris 2022 10:50
0 0 Atbildēt

Tev atkal kaut kāds demences saasinājums, vajāšanas mānija? Tak aizej pie daktera beidzot.

GB12 18.janvāris 2022 17:03
0 0 Atbildēt

Tiešām? Man stāstīja ko citu. Visi Līvāni tak zina!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Mercedes paziņo par drastisku taupības plānu 2

Pēc ievērojama aprozījuma un ienākumu krituma Vācijas autobūves uzņēmums Mercedes-Benz paziņojis, ka nākamajos gados samazinās izmaksas par vairākiem miljardiem eiro. Lasīt vairāk

 

Jaunais Jaguar būs līdzīgs tankam – pirmie attēli atkal “šokē fanus” 9

Britu autoražotājs Jaguar tikai dažu dienu laikā jau otro reizi nepatīkami pārsteidzis markas entuziastus parādot tā saucamo tīzeri – attēlu, kas tikai daļēji atklāj jaunā modeļa izskatu. Lasīt vairāk

 

LVC aicina arī satiksmes autobusus un kravas automašīnas aprīkot ar ziemas riepām 32

VSIA "Latvijas valsts ceļi" (LVC) aicina aprīkot transportu ar ziemas riepām, tostarp arī satiksmes autobusus un kravas automašīnas. Lasīt vairāk

 

Jaunmārupē uz ielas nogāžas ceļamkrāns, par laimi cietušo nav (+ FOTO) 17

Attēlos tas nav redzams, taču aculiecinieks apgalvo, ka tonnām smagā konstrukcija nogāzusies blakus skolas autobusam. Ja tā, tad esam izvairījušies lielas nelaimes tieši Zolitūdes traģēdijas 11. gadskārtā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti