Ford laidis klajā jaunu apvidus auto Bronco versiju Everglade, kas nosaukta ar purviem un dumbrājiem bagātā Evergleidas nacionālā parka vārdā.
No standarta Ford Bronco Everglade atšķiras ar kvadrātveida riteņu arkām no Sasquatch paketes, Everglades parka topogrāfisko karti uz priekšējiem spārniem, no versijām Black Diamond un Badlands aizgūtiem sliekšņu un virsbūves apakšas aizsargiem. Everglade versijas aprīkotas ar 35 collu Goodyear Mud-Terrain riepām, Ford Performance pastiprinātiem bamperiem, Warn Zeon 10-S vinču (4500 kg) un snorkeli. Pateicoties šiem uzlabojumiem Everglade varēs pārvarēt līdz 925 mm dziļus ūdens šķēršļus, kamēr parastajam Bronco pa spēkam „vien” 851 mm.
Motortelpā atrodas 2,3 litru EcoBoost agregāts, kas attīsta 304 Zs un 441 Nm, strādā savienojumā ar SelectShift 10-pakāpju automātisko kārbu un pilnpiedziņu.
Bronco Everglades tiks piedāvāts tikai četrdurvju versijā un piecās irsbūves krāsās. Pasūtījumus ražotājs sāks pieņemt martā, bet piegādes sola vasarā.
ASV tirgū Everglades cena sākas no atzīmes 53 000 dolāru, kamēr standarta Bronco var iegādāties jau par nepilniem 29 000 dolāru.
Nu ne tikai tādēļ ka savādāks, jamam ir ļoti daudz labu lietu speciāli amerikāņu bezceļu braucējiem, kur auto ir izdevies labāks par Jeep Wrangler, bet priekšā ir neatkarīgā piekare, kas diemžēl Amerikas apvidū ātri salauž stures mehanismu, precizāk izmauc no paredzetās vietas, un stures stienis var sākt grozities neatkarigi no ratiem.
Ideja par to ka var noņemt durvis, bet spoguļi paliek vietā vien jau ir augstu vērtēta, tad virsbūves paneli ko viegli noņemt/aizvietot gan ja bojāti, gan var noņemt pirms skarbākas akmeņu "rāpošanas", "brīvas" pogas salonā lai var likt gaismas, gaisa pievada bloķus utt.
Nu ļoti izdevies šiem tas aparāts ...