Opel paziņojis, ka jau šogad pārtrauks vidējās klases modeļa Insignia ražošanu, kas agrāk bija plānota tikai 2024.gadā.
Divus gadus ātrāk nekā iepriekš bija plānots, Opel pārtrauks modeļa Insignia ražošanu, papildinot Eiropas tirgus vidējās klases ”aizgājēju” sarakstu, kur pēdējā laikā ierakstīti tādi savulaik bieži dzirdēti vārdi kā Renault Talisman, Toyota Camry un Ford Mondeo.
Opel Insignia savā pašreizējā formā startēja 2017.gadā, kļūstot par pēdējo kopā ar General Motors izstrādāto modeli Opel piedāvājumā. 2020.gadā sekoja modernizācija, taču lielas izmaiņas noieta skaitļos tas neizpaudās – 2021.gadā Vācijā tika pārdoti vien 12 700 eksemplāri.
Insignia dvīņubrālis – Buick Regal – no konveijera atvadījās jau 2020.gadā. Vēl ir Insignia Ķīnas modifikācija, taču tā tiek ražota Ķīnā un dzīvo tur savu dzīvi.
Opel jau paziņojis, ka atbrīvotās jaudas Riselsheimas rūpnīcā tiks novirzītas Astra un tās līdzinieka DS4 ražošanai.
Insignia tiešais mantinieks netiek plānots. Agrāk tika minēts, ka 2024.gadā to nomainīs līdzīga formāta krosovers, taču tagad redzam, ka Opel savus plānus mainījis.
Līdz ar to Eiropas tirgū paliek tikai divi vidējās klases modeļi, kas 2023.gadā sagaidīs paaudžu maiņu. Tie ir Škoda Superb un Volkswagen Passat, tiesa – pēdējais būs pieejams vien universāla modifikācijā.
Francūži gada laikā panāca, ka Opel strādā ar peļņu, pretstatā GM ērai, kad Opelis nesa zaudējumus. Vēl gads, vai divi un bez Francūžiem, Opelis būtu aizgājis pa SAAB taku, jo pa lielam pēdējais SAAB 9- bija Insignia brālēns.