Vidējā klase izmirst – aiziet arī Opel Insignia 39

Foto: Opel

iAuto | 21.jūlijs 2022 5:33

Opel paziņojis, ka jau šogad pārtrauks vidējās klases modeļa Insignia ražošanu, kas agrāk bija plānota tikai 2024.gadā.

Divus gadus ātrāk nekā iepriekš bija plānots, Opel pārtrauks modeļa Insignia ražošanu, papildinot Eiropas tirgus vidējās klases ”aizgājēju” sarakstu, kur pēdējā laikā ierakstīti tādi savulaik bieži dzirdēti vārdi kā Renault Talisman, Toyota Camry un Ford Mondeo.

Opel Insignia savā pašreizējā formā startēja 2017.gadā, kļūstot par pēdējo kopā ar General Motors izstrādāto modeli Opel piedāvājumā. 2020.gadā sekoja modernizācija, taču lielas izmaiņas noieta skaitļos tas neizpaudās – 2021.gadā Vācijā tika pārdoti vien 12 700 eksemplāri.

Insignia dvīņubrālis – Buick Regal – no konveijera atvadījās jau 2020.gadā. Vēl ir Insignia Ķīnas modifikācija, taču tā tiek ražota Ķīnā un dzīvo tur savu dzīvi.

Opel jau paziņojis, ka atbrīvotās jaudas Riselsheimas rūpnīcā tiks novirzītas Astra un tās līdzinieka DS4 ražošanai.

Insignia tiešais mantinieks netiek plānots. Agrāk tika minēts, ka 2024.gadā to nomainīs līdzīga formāta krosovers, taču tagad redzam, ka Opel savus plānus mainījis.

Līdz ar to Eiropas tirgū paliek tikai divi vidējās klases modeļi, kas 2023.gadā sagaidīs paaudžu maiņu. Tie ir Škoda Superb un Volkswagen Passat, tiesa – pēdējais būs pieejams vien universāla modifikācijā.  

 

 

 
39 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
Francūzis 21.jūlijs 2022 9:10
9 3 Atbildēt

Francūži gada laikā panāca, ka Opel strādā ar peļņu, pretstatā GM ērai, kad Opelis nesa zaudējumus. Vēl gads, vai divi un bez Francūžiem, Opelis būtu aizgājis pa SAAB taku, jo pa lielam pēdējais SAAB 9- bija Insignia brālēns.

es 21.jūlijs 2022 17:28
7 3 Atbildēt

Sedans ir labākais virsbūves tips. Ne velti RU tirgū neviens nopietnais ražotājs universāļus netirgoja. Tur ir princips, braukšanai sedans, pārvietošanai Gazeļ.

MMX 21.jūlijs 2022 8:38
6 3 Atbildēt

Nezinu cik nu vidējā klase izmirst, vienkārši Opelis kā vācu ražotājs ir beidzis savu pastāvēšanu. Jau apspriežot jauno Astru tepat komentāros tika spriests, par to, ka tas vairs nav tas, tāda franču piegarša, un tagad šis virziens turpinās.

 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Neveras durvis - Lamborghini atsauc Huracan

Itālijas varenauto ražotājs Lamborghini atsauc 86 Huracan modeļa automašīnas, lai novērstu defektu durvju atvēršanas mehānismā. Lasīt vairāk

 

Degvielas cenas pēc krituma pasaulē samazinās arī Latvijā un dīzelis maksā 1.774, bet E95 1.834 EUR (+ VIDEO) 6

Sen neredzētas degvielas cenas Latvijā - lai piepildītu, piemēram, Volkswagen Golf degvielas tvertni ar dīzeļdegvielu vairs nav vajadzīgi pat 100 eiro! Lasīt vairāk

 

Lietota elektromobiļa iegāde: galvenais, kas jāņem vērā 1

Daudziem autovadītājiem lietota elektromobiļa iegāde ir kā lēciens nezināmajā. Lai gan pēdējā desmitgadē elektromobiļu popularitāte ir augusi, daudziem nav ne jausmas, kādus lietotā elektromobiļa kritērijus izvērtēt. Šajā carVertical automobiļu ekspertu sagatavotajā ceļvedī uzzināsiet, kā droši iegādāties lietotu elektromobili. Lasīt vairāk

 

Tesla Model Y kļūst par Eiropas visvairāk pārdoto Premium krosoveru 16

Labāku rezultātu 2022.gada pirmajā pusgadā nav izdevies uzrādīt nevienam citam Premium vidējās klases SUV Eiropas tirgū neatkarīgi no tā, vai tas komplektēts ar iekšdedzes motoru vai izmanto elektrisko piedziņu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti