Vidējā klase izmirst – aiziet arī Opel Insignia 39

 

Foto: Opel

iAuto | 21.jūlijs 2022 5:33

Opel paziņojis, ka jau šogad pārtrauks vidējās klases modeļa Insignia ražošanu, kas agrāk bija plānota tikai 2024.gadā.

Divus gadus ātrāk nekā iepriekš bija plānots, Opel pārtrauks modeļa Insignia ražošanu, papildinot Eiropas tirgus vidējās klases ”aizgājēju” sarakstu, kur pēdējā laikā ierakstīti tādi savulaik bieži dzirdēti vārdi kā Renault Talisman, Toyota Camry un Ford Mondeo.

Opel Insignia savā pašreizējā formā startēja 2017.gadā, kļūstot par pēdējo kopā ar General Motors izstrādāto modeli Opel piedāvājumā. 2020.gadā sekoja modernizācija, taču lielas izmaiņas noieta skaitļos tas neizpaudās – 2021.gadā Vācijā tika pārdoti vien 12 700 eksemplāri.

Insignia dvīņubrālis – Buick Regal – no konveijera atvadījās jau 2020.gadā. Vēl ir Insignia Ķīnas modifikācija, taču tā tiek ražota Ķīnā un dzīvo tur savu dzīvi.

Opel jau paziņojis, ka atbrīvotās jaudas Riselsheimas rūpnīcā tiks novirzītas Astra un tās līdzinieka DS4 ražošanai.

Insignia tiešais mantinieks netiek plānots. Agrāk tika minēts, ka 2024.gadā to nomainīs līdzīga formāta krosovers, taču tagad redzam, ka Opel savus plānus mainījis.

Līdz ar to Eiropas tirgū paliek tikai divi vidējās klases modeļi, kas 2023.gadā sagaidīs paaudžu maiņu. Tie ir Škoda Superb un Volkswagen Passat, tiesa – pēdējais būs pieejams vien universāla modifikācijā.  

 

 

 
Visi komentāri
 
MMX 21.jūlijs 2022 8:38
6 3 Atbildēt

Nezinu cik nu vidējā klase izmirst, vienkārši Opelis kā vācu ražotājs ir beidzis savu pastāvēšanu. Jau apspriežot jauno Astru tepat komentāros tika spriests, par to, ka tas vairs nav tas, tāda franču piegarša, un tagad šis virziens turpinās.

Francūzis 21.jūlijs 2022 9:10
9 3 Atbildēt

Francūži gada laikā panāca, ka Opel strādā ar peļņu, pretstatā GM ērai, kad Opelis nesa zaudējumus. Vēl gads, vai divi un bez Francūžiem, Opelis būtu aizgājis pa SAAB taku, jo pa lielam pēdējais SAAB 9- bija Insignia brālēns.

MMX 21.jūlijs 2022 9:58
3 1 Atbildēt

Nu šeit jāņem vērā, ka GM darbība Eiropā vispār bija muļķošanās, līdz ar to jebkuram Eiropas ražotājam pārņemot Opel rezultāts būtu līdzīgs. Attiecīgi es nejūtu Opel peļņā kaut kādu milzīgu franču nopelnu. Šobrīd viņi vienkārši apcērp tos modeļus, kas uzreiz nenes naudu un/vai traucē citu grupas auto pārdošanu. Pēc šī lēmuma Opel modeļu rindā paliek krosoveri un mazo klašu auto (Astra, Corsa), līdz ar to modeļu rinda izskatās tāpat kā pārējais PSA.

Šeit gan jāpiezīmē, ka Insignia daļēji nogalināja arī normāla, vidējai klasei atbilstoša dzinēja trūkums. Ja Insignia bija markas flagmanis, tad arī tehnikai vajadzēja būt nopietnākai par 2.0 benzīnu. Likt kaut ko tādu pret to pašu Audi RS4 2.9 V6 dzinēju un runāt par konkurenci ar vācu lielo trio ir samērā nenopietni.

Francūzis 21.jūlijs 2022 10:39
2 0 Atbildēt

Un kā tad ar 2,8 V6 turbo motoru? OPC versijām tak šitais motors bija standartā.

Vispopulārākais gan izrādījās 2,0 dīzelis, kurš neizcēlās ir baigo performanci vai ekonomiju.

MMX 21.jūlijs 2022 10:58
3 1 Atbildēt

Jaunajā modelī, jau franču pārvaldībā, lielais dzinējs tika piegriezts kopā ar OPC zīmolu, palika tikai 2.0 ar jauno GSi zīmolu. Principā Insignia tika no markas flagmaņa reducēta līdz lielākas Astras pozīcijai un tur jau tautai vairs nebija intereses.

Stāsts līdzīgs kā SEAT Exeo, kas bija Audi A4 iepriekšējo paaudžu tehnika ar SEAT zīmi un mazajiem motoriem. Nomira tikpat ātri kā parādījās, kaut gan tehnoloģiski nebija tas sliktākais auto.

Kontekstam Peugeot savam flagmanim 508 PSE iekrāmējuši to pašu 2.0 benzīnu, bet jau ar hibrīdiekārtu, kopā ģenerējot 360Zs. Jā, reti kurš šo auto pirks, bet tā uzreiz ir cita markas prezentācija.

msh 21.jūlijs 2022 17:51
1 1 Atbildēt

Opeļa lejupslīde ilgst jau kādus 50 gadus. Padomā tikai, pirms 50 gadiem varēja nopirkt opeli ar V8 motoru un vēl deviņdesmitajos opelis mēģināja konkurēt ar BMW lēto galu...

es 21.jūlijs 2022 17:56
1 1 Atbildēt

Cik atceros, tad labākais motors opelim bija tieši no BMW. Savādāk jau arī nevarēja būt.

Maksims Ter-Oganesovs 21.jūlijs 2022 13:14
0 0 Atbildēt

tieši tā

kontradmiral 21.jūlijs 2022 10:03
1 0 Atbildēt

Mollerā stāstīja, ka passatus arī galīgi švaki pērk. Liela daļa labāk par līdzīgu naudu ņem Tiguanu

Opis 21.jūlijs 2022 10:43
1 1 Atbildēt

Gan Passat, gan Tiguan Allspace maksā vienādi. Ja man būtu jāizvēlas starp passat, kurā neērti iekāpt un izkāpt, jo jāsēž uz grīdas, vai septiņvietīgu Tiguan Allspace, ar ērtu iekāpšanu un augstu sēdpozīciju, es laikam mājās brauktu ar Tiguan.

X 21.jūlijs 2022 19:59
4 0 Atbildēt

Nemot vērā Bāņu izskaušanu un to neesamibu, varu tikai piekrist.

Visādi citādi braucot pa šoseju un tālus gabalus, paugstinātas virbūves auto būs nogurdinošāki utt.

Moeller 21.jūlijs 2022 10:44
1 2 Atbildēt

Kolhoznieki noveco, tāpēc arī pērk auto ar augstāku sēdpozīciju. Dārza veltes arī vadā mazāk, netrako jau pa dārzu kā pirms 20 gadiem.

Opis 21.jūlijs 2022 12:31
0 1 Atbildēt

Nu nepatīk man ar dibenu sajust kā uz grantenes akmeņi sitās pa grīdu, vai zāle švīkājas pa apakšu!

Braukšanai uz dārzu vēl Passat Alltrack derētu, bet visādi citādi negribu zemu auto.

MMX 21.jūlijs 2022 12:41
3 0 Atbildēt

Kolhoznieki tad kolhoznieki, bet principā daļa patiesības ir faktā, ka jaunu auto pircēju vidējais vecums pastāvīgi pieaug. Publika, kas gadus 20 atpakaļ vizinājās ar golf GTi un visādiem sedaniem, šobrīd jau ir palikusi vecāka, nekur vairs nav jāsteidzās, sedanā arī grūti iekāpt, līdz ar to parketnieks ir pamatota izvēle. Tā kā jaunā paaudze vai nu nevar atļauties jaunu auto, vai nav tajā ieinteresēti, tad auto tirgus pielāgojas tuvākajam maksājošajam klientam.

kontradmiral 21.jūlijs 2022 13:12
3 1 Atbildēt

Tā varētu būt + iespējams pirktspējīgā jaunā paaudze uzskata passatveidīgos par nūģīgiem auto. es kādu mēnesi pabraukāju ar CC passātu, reāli nepatika. Es ar visu savu komaktklases augumu pāris reizes ar galvu ievilku pa mašīnas griestiem kāpjot iekšā/ārā un tā zemā sēdēšana un uztraukšanās par apmalēm. Es ar ņemtu tiguanu.

Ome 21.jūlijs 2022 13:57
1 0 Atbildēt

Man opis regulāri dod pa mizu. Kā aizbraucu uz Maximu pēc pārtikas, vienmēr atspiežu Bamperi pret apmali un ir kārtrējais KASKo gadījums. Vēlk arī Rīga plaza vispār var noraut bmperi, kad tas aizķeras pret to stāvvietas metāla atduri. Tagad uz veikalu braucu tikai ar Opja džipiņu un neko nevar saskādēt, jo bamperis ir virs apmales, vai tās metāla atdures.

Rr19 22.jūlijs 2022 10:11
1 0 Atbildēt

Autoskolā nemācīja atmuguriski iebraukt stāvvietā? 🤣

MMX 21.jūlijs 2022 16:36
0 0 Atbildēt

Nu pie Pasāta cenas es paņemtu Škodu Superb (kā lētāku variantu) vai Audi A4 (kā sportiskāku variantu). Kautkur arī nesen bija ziņa par to, ka pasāta ražošana pamazām tiks samazināta, kas arī saprotams, jo viņu pašu sistēmā divi brendi piedāvā labākus variantus. Ok, var piesieties pie tā, ka pasātam labāks apšuvums kā škodai, bet pirmajam lietotājam tādas problēmas ir pilnīgi pie kājas.

msh 21.jūlijs 2022 17:58
0 1 Atbildēt

Ražotāji vienkārši ir gudri - tā kā jaunu tačku pircēji ir tādi ķebļos pirdēji kā šeit redzamie, tad viņi ir sapisuši normālās mašīnas, padarot tās nelietojamas, un piedāvā pseidodžipus kuri piedāvā 5 cm klīrensa par 2 pakām. Viss kas reāli ir nepieciešams - tam passātam pēc nopirkšanas samainīt atsperes un amartus lai dabūtu tos nepieciešamos 5 centimetrus.

es 21.jūlijs 2022 18:02
1 0 Atbildēt

Var jau velospiēdam pielikt motorzāģi un saukt to par moci!

msh 22.jūlijs 2022 0:31
0 1 Atbildēt

Sauc kā gribi - bet starp golfu un tu roc atšķirība ir tieši tik - plus vēl neglīts, smagnējs dizains priekš tu roc.

rt 21.jūlijs 2022 14:24
1 0 Atbildēt

Nevis švaki pērk, bet viņi paši nespēj normāli pārdot! Piegādes termiņi kosmiski, cenas mainās katru dienu. Un par Pasat cenu var dabūt Superb daudz labākā komplektācijā.

Viktors 21.jūlijs 2022 15:29
1 5 Atbildēt

Tak beidzot VW sapratis, ka sedana virsbūve ir pagātne. Kur vēl nepraktiskāku auto. Virsbūve liela, bet iekraut var sevi, pasažierus un dažus lielveikala tīkliņus.

es 21.jūlijs 2022 17:28
7 3 Atbildēt

Sedans ir labākais virsbūves tips. Ne velti RU tirgū neviens nopietnais ražotājs universāļus netirgoja. Tur ir princips, braukšanai sedans, pārvietošanai Gazeļ.

GB12 21.jūlijs 2022 20:23
0 0 Atbildēt

Jā, RU jau nu ir tas etalons, pēc kā jāskatās, kas ir labākais.

core 22.jūlijs 2022 1:17
0 0 Atbildēt

RU visvairāk brauc ar ladām, tātad labākā mašīna

msh 21.jūlijs 2022 17:56
5 0 Atbildēt

Un ko tu vēl gribēji iekraut?

Nevajag aizmirst ka sedans ir virsbūve ar vislabāko aerodinamiku. Un pateicoties tam ka tagad arī no hečbekiem un universāļiem cenšas izmocīt labāku aerodinamiku, tad sedanam vismaz paliek iespējams tikt pie normāla aizmugures stikla, nevis kā hečbekiem un universāļiem, kam nu tur jau ir kaut kas šaujamlūkai līdzīgs...

MMX 22.jūlijs 2022 10:31
2 0 Atbildēt

Sedani parasti ir labāki arī braukšanas komforta un vadāmības ziņā (daļēji dēļ tās pašas aerodinamikas), kā arī troksnis salonā ir mazāks kā tiem pašiem univerāļiem (mazāk gaisa tiek vadāts līdzi, un bagažniekā grabošās mantas nedzird salonā). Parketniekus principā msh pareizi noraksturoja - paņemam golfu, pieliekam lielākas atsperes un ripuļus, un par to dižo darbu noplēšam no loh.., atvainojos, klienta vēl pāris tūkstošus.

Kriss 21.jūlijs 2022 20:04
4 0 Atbildēt

Nu ja godigi man sedani patīk vislabāk, nebūtu man gimenes pieaugums til liels nebūtu 5to sedanu mainījis uz 5to unīti

Latvietis 21.jūlijs 2022 15:32
2 2 Atbildēt

Kas tas par mēslu, Opel!

B 22.jūlijs 2022 22:06
1 0 Atbildēt

Vauxhall tev labāk skan!

LMT 21.jūlijs 2022 20:05
1 2 Atbildēt

Visas iepriekšējās jau sarūsējušas...

Braucam 22.jūlijs 2022 11:25
1 0 Atbildēt

Vislabākais no šīs visas klases bija Mondeo.

Par labu cenu superīgs komforts. Un nevajag te .irst par kaut kadiem audi ar kosmiskām cenām par tādu pašu kvalitāti bet dargajiem remontiem. VW vispār pedējie sūdi palikuši, rūsē kā tantes spaiņi, un ļoti neparedzami auto. Pirmais ko būtu ņēmis Mondeo, peugeot 508 vai Skoda SuperB. Bet ir tā, ka cilvēki izvēlas brendu labs vai sūds, tas ir visur.

X 22.jūlijs 2022 11:44
3 0 Atbildēt

Vislabākais kādā ziņā?

Tas, ka audi a6, bmw 5serija un mb e klasei ir vairāk kam "nobrujts" un ka tie ir dārgāki tas ir viennozīmīgi, savukārt komforta zinā gakvas tiesu pārāki par jebkuru fordu! Nu nav tāds fords "piedzimis" nekur uz pasaules! Visās tās vinu sūdainās plastmasa pogas un paneļi ir vnk darba kabluku līmenī" neatgarīgi no tā, vai tas ir fiesta, vai f150, viss tur ir pēc sūda uztaisīts. Bet kā takši un parvietošanās līdzeklis ir ok, par to nav šaubu, bet nevajag salīdzināt...

Raims 22.jūlijs 2022 18:44
0 0 Atbildēt

Vēl taču paliek Lexus ES300

B 22.jūlijs 2022 21:56
0 0 Atbildēt

Universālis ir viss praktiskāks mašīna.Es ar 2001.gada Volvo V40 2.0T ar 4 cilvēkiem salonā atvedu vēl 600 kg briketes(Bez piejabes).

atrabotka 24.jūlijs 2022 14:35
1 0 Atbildēt

Normāli cilvēki savestu vai nu ar busu vai piekabi vairumā un aizmirstu par šo uz kādu laiku. Nesaprotu tos, kuri attaisno universāļa iegādi tikai ar to, ka pāris reizes gadā vajag ko lielāku atvest, bet tajā pat laikā brauc ar auto, kurš ir skaļāks, ar sliktāku aerodinamiku, lielāku svaru un no tā izrietošu degvielas patēriņu. Es nonoliedzu, ka universāļi ir praktiskāki, bet lielīties ar to, cik daudz kurināmo var salādēt salonā, ir pāķisms

B 22.jūlijs 2022 22:12
0 1 Atbildēt

Opelis(Vauxhall 2003) un Škoda Octavia(2000) nesūda nav sliktākas par BMW 3 sēriju, Audi A4,Wv Passat tāda paša izlaiduma gada.Tieši otrādāk ir izturīgākas.

kasinsh79 23.jūlijs 2022 16:10
0 0 Atbildēt

Glupā pasaule. Man, piemēram, SUV pilnīgi neinteresē.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

200 000 eiro: Mercedes parāda elektrisko G-klasi (+ FOTO)

Mercedes – Benz pastāsta par G-580 EQ, elektrisko apvidnieku, kas iepazīšanās versijā Edition One maksās aptuveni 200 000 eiro. Lasīt vairāk

 

Pa ceļam uz Marbelja 95 benzīns 1.799 un dīzelis 1.649 EUR. Paskaties iAuto iepriekšējo video no LV (+ VIDEO) 15

Attēlos un video var redzēt, kādas šobrīd ir degvielas cenas Spānijā, Latvijā un Lietuvā. Lasīt vairāk

 

X stundai nav gatavi: Aizsardzības industrijas pārstāvji pārmet valstij nepietiekamo finansējumu inovācijām un pasūtījumu trūkumu 2

Aizsardzības industrijas pārstāvji šodien Saeimas Inovācijas ekosistēmas attīstības apakškomisijas sēdē pauda kritisku nostāju par nepietiekamo valsts finansējumu jomas inovācijām, atbilstošu pasūtījumu trūkumu un birokrātiskiem novecojuša normatīvā regulējuma radītajiem šķēršļiem. Lasīt vairāk

 

800 Zs mustangs - Shelby izlaiž Mustang Super Snake (+ FOTO) 3

Shelby American parādījis savu pirmo projektu, kas radīts uz jaunās S650 Mustang platformas. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti