No 43 900 eiro - BMW 3. sērija piedzīvo modernizāciju (+ FOTO) 10

 

Foto: BMW

iAuto | 22.septembris 2022 5:55

BMW publicējis attēlus un informāciju par 3.sērijas modernizēto modeli, kas galvenās pārmaiņas piedzīvojis salonā.

BMW 3.sērija ir svarīgākais bavāriešu modelis. Kopš 1975. gada tas pārdots vairāk nekā 16 miljonu eksemplāru lielā skaitā, veidojot aptuveni 14 procentus no BMW pārdošanas apjoma visā pasaulē, turklāt pašreizējā septītā paaudze kopš ieviešanas 2019.gadā ir pieprasīta labāk nekā iepriekšējās.

Iespējams, tādēļ automašīnas eksterjeram veiktas visai nebūtiskas korekcijas, kamēr salonā tās ir ļoti labi pamanāmas. Jau iekāpjot modernizētās 3.sērijas kabīnē redzams jaunais izliektās formas priekšējais panelis, kas pirmoreiz tika izmantots elektriskajam krosoveram iX. Tas zem kopēja stikla apvieno 12,3 collu mērinstrumentus un 14,9 collu multivides skārienekrānu, kas darbojas līdzīgi viedtālrunim, atbalstot pieskārienu, vilkšanas un izkliedēšanas žestu funkcijas, kā arī pārvaldi ar balsi, ievērojami samazinot analogo pogu un slēdžu skaitu.

3.sērijas aprīkojumā jau bāzes versijā iekļauta „mākoņos” balstīta navigācijas sistēma BMW Maps, kas sniedz savus aprēķinus, pamatojoties uz īstermiņa reāllaika satiksmes datiem un jau iepriekš ņem vērā satiksmes situāciju visā maršrutā. Plug-in hibrīda modeļos sistēma arī aprēķina uzlādei optimizētu kursu, iekļaujot informāciju par uzlādes stacijām ceļā un galamērķī. Balss vadība uzlabota ar jaunām iespējām un papildus parastajā komandām, piemēram, "Man ir auksti" vai "Esmu izsalcis", var atvērt un aizvērt sānu logus vai darbināt panorāmas stikla jumta mehānismu. Balss komandas saprot arī vadītāja elektroniskie braukšanas palīgi, ieslēdzot vai izslēdzot atsevišķas funkcijas.

Jaunā selektora svira 8 pakāpju Steptronic transmisijai integrēta kā neliels pārslēgšanas slēdzis jaunizveidotajā viduskonsolē visiem trim (sedans/universāls/M modelis) trešās sērijas modeļiem, pie viena apliecinot, ka manuālās kārbas laiks beidzies pat sportiskajam M. Kā alternatīva ikvienam, kurš joprojām vēlas vai uzskata, ka jāiejaucas gandrīz ideāli saskaņotās dubultā sajūga sistēmas pārnesumu pārslēgšanā, tagad jau standarta aprīkojumā būs arī pārslēgšanas lāpstiņas uz stūres.

Plaši pārstāvētajā motoru klāstā trīs plug-in hibrīdmodeļi (Touring pat četri), četri benzīna un dīzeļa dzinēji, aptverot jaudas diapazonu no 150 ZS (110 kW) līdz 374 ZS (275 kW). xDrive pilnpiedziņa ir standarta aprīkojumā jaudīgākajiem modeļiem, kas pēc izvēles ir pieejama kopā ar diviem benzīna dzinējiem un diviem dīzeļdzinējiem, kā arī ar plug-in hibrīda tehnoloģiju. Taupīgākajiem var ieteikt divlitru 190 Zs dīzeļdzinēju, kas patēriņu var noturēt aptuveni 5 litru robežās, bet dinamiskas braukšanas cienītāji skatīsies  M340i xDrive virzienā, kura sešcilindru 374 Zs agregāts ļaus sasniegt 100 km/h 4,4 sekundēs un ar 48V Mild Hybrid tehnoloģijas palīdzību iegrožot patēriņu 7,8-8,5 litru nogrieznī.  

Braukšana ar BMW nekad nav bijusi lēta. Pircējam jārēķinās ar vismaz 43 900 eiro par sedanu, par Touring maksājot 1100 eiro vairāk. 320d dīzeļversijai jāsakrāj 53 200 eiro, bet sešcilindru benzīna topmodelis pircēja maku patukšos par vismaz 71 300 eiro.

 

Foto: BMW

 
10 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
GTD2 22.septembris 2022 11:22
5 2 Atbildēt

Paskaties kurā vietā LV ir jaunu pirktu auto topā, neb'ūt ne augšgalā tapēc ,ka pie mums maz, kas var to atļauties. topa augšgalā bmw ir no ievestiem un nobrauktiem auto, no kuriem vēl mēģinam izspiest otro dzīvi. Protams izvēloties nobrauktu auto loģiski ,ka izvēlās auto kas ir kvalitatīvāki un konfortablāki ,tapēc arī nav populāri. Tapēc esam mēs nabagāki par citiem

Krokodils 22.septembris 2022 14:22
4 1 Atbildēt

Tak paskaties, Latvijā šīs markas norma ir 10+ gv. modeļi, kuriem iepriekš ir bijuši vismaz 3 saimnieki kas ir pirduši tajā krēslā, līdz tas nonāk LV tirgū, notīts, piekrāsots, tikko no vācijas, spīd un laistās un aiziet bez liekām sarunām, nav žel par tādu miskasti lekt pārā no savām biksem un pat ņemt ātro kredītu līzingus...

Jaunākus vienkārši vidējais aritmētiskais atļauties nevar, jo jā 'Braukšana ar BMW nekad nav bijusi lēta.'

Gmg 22.septembris 2022 17:37
2 1 Atbildēt

Nav jau tik traki.

Inschape ir akcijas 59k par bazi x5 + vel var deelu ar inschape uztaisit, lai var panemt uz uzņēmuma dārgāku auto. Un loti daudzi tā arī dara.

Las attiecās uz sīkajiem, tad arī viss kārtībā, tas ka ir tādi kuri riskē ar un apdraud citus ir tikai un vienīgu viņu senču vaina!

Ja neprot izskaidrot un senči tupi, kā zābaki tad šādi notiek.

Es ar čomakiem no kādu 14 gadu vecuma ar auto pa naktīm braukāju, bet bija skaidrs ko drīkst un ko nedrīkst.

P.s

Boomeri ari savulaik i sūdus vārīja i ēzeļus drāza, tā kā nav pata trakot, atrodi sīko vecākus un iedod bietē, kur problēma?

 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Mazs cinītis gāž lielu vezumu (+ VIDEO) 4

Izbraucot uz galvenā ceļa, Volkswagen Golf vadītājs uztriecas "fūrei", kas apgāžas uz sāniem. Lasīt vairāk

 

Konkurēs ar Lamborghini Urus - BMW piesaka 652 Zs jaudīgo hibrīda krosoveru XM (+ FOTO) 4

BMW iepazīstinājis ar krosoveru XM, kas iegūs 652 Zs jaudīgu hibrīdiekārtu un tirgū konkurēs ar Lamborghini Urus. Lasīt vairāk

 

Ikoniskais Citroën BX svin 40 gadu jubileju 1

1982. gada septembrī parīzieši un visa auto nozare piedzīvoju īpašu dienu, jo ekstravagantā prezentācijā zem Eifeļa torņa publikas uzmanībai tika atklāts ikoniskais Citroën BX. Nu slavenais modelis svin savu 40. dzimšanas dienu. Lasīt vairāk

 

Kā notiek remontdarbi uz Vidzemes šosejas starp “Sēnīti” un Siguldu (+ FOTO) 2

Uz Vidzemes šosejas (A2) turpinās remontdarbi posmā no “Sēnītes” līdz Siguldai (39,44.–46,30. km). Darbi notiek labās puses brauktuvē virzienā uz Siguldu, to laikā satiksme organizēta par kreisās puses brauktuvi, kur noteikts ātruma ierobežojums 70 un 50 km/h. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti