Volkswagen ID.Buzz ar garo riteņu bāzi tirgū no 2024.gada pavasara (+ FOTO) 6

 

Foto: Volkswagen

iAuto | 2.jūnijs 2023 14:07

Elektriskais Volkswagen ID.Buzz drīzumā būs pieejams arī versijā ar garo riteņu bāzi un trim sēdekļu rindām.

Elektriskais busiņš un titula „German Car of the Year 2023“ ieguvējs turpina savu plānoto evolūciju papildinot saimi ar pagarinātās bāzes modeli, kas tirgū kļūs pieejams no nākamā gada pavasara.

Šāds modelis ir par 25 centimetriem garāks, turklāt apveltīts ar trešo sēdekļu rindu un lielāku bagāžas nodalījumu, kura tilpums sniedzas līdz 2649 litriem. Priekšējā rindā ir divi atsevišķi sēdekļi (komerctransporta Cargo versijai trīsvietīgs sols), otrā sēdekļu rinda ir veidota kā trīsvietīgs sols vai ar diviem atsevišķiem sēdekļiem, kuri nebūs izņemami jau standartā iebūvētās sēdekļu apsildes dēļ, savukārt trešo sēdekļu rindu, kas Eiropā ir pircēja izvēle un kas nākotnē būs pieejama arī īsajam ID.Buzz, tāpat kā otro rindu var izmontēt vai nolocīt, tādējādi iegūstot pilnīgi līdzenu bagāžas grīdu.

Garais ID Buzz tiek piedāvāts ar 77 kWh vai 85 kWh akumulatoriem, bet dzinējspēks ir pilnīgi jaunais APP 550 motors ar 210 kW (286 ZS), nodrošinot ieskrējienu no 0 līdz 100 km/h 7,9 sekunžu laikā un maksimālo ātrumu 160 km/h. Salīdzinājumam: ID.Buzz standarta modelis ar 150 kW (204 Zs) motoru sprinta distanci veic 10,2 sekundēs, bet maksimālais ātrums ir 145 km/h.  

Garajam ID.Buzz būs pilnībā jauns centrālais ekrāns un tehnoloģija, kas ļauj izmantot Head-up projekcijas displeja priekšrocības, liela izmēra panorāmas jumtu varēs pārslēgt no caurspīdīga uz necaurspīdīgu, bet lielo, vidējo sānu logu varēs pasūtīt atveramu.

Zināms, ka Volkswagen gatavo arī citus ID.Buzz modeļus: ID Buzz Cargo 125 kW (170 ZS) ar  nelielo 63 kWh akumulatoru un GTX modifikāciju ar 250 kW (339 ZS) motoru, kas no 0 līdz 100 km/h paātrināsies 6,4 sekundēs.

 
6 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
srt 2.jūnijs 2023 15:58
1 0 Atbildēt

Izskatās bēdīgi. Golfs izaudzis līdz Pasratam, bet visi busi samazinās.

didzisk 2.jūnijs 2023 20:41
1 1 Atbildēt

Nē, šitais tieši ir domāts Sharan vietā! Multivan joprojām tiek ražots, nesen iznāca jaunā paaudze, hibrīds, tikpat liels kā agrāk.

Un tagad ir viss, ko Sharan lietotājiem/lielģimenēm vajag (7 vietas un vēl vieta bagāžai), tikai no Sharan uzlabojums, ka griesti augstāki un sēdekļus var izņemt, tā ka 4 cilvēku ģimene var paņemt līdzi vēl arī 4 divriteņus.

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti