Līdz 100 km ar elektrību - prezentēts Mercedes-AMG E 53 Hybrid 4Matic+ sedans un universāls (+ FOTO) - iAuto

Līdz 100 km ar elektrību - prezentēts Mercedes-AMG E 53 Hybrid 4Matic+ sedans un universāls (+ FOTO) 5

 

Foto: Mercedes-AMG

iAuto | 12.marts 2024 4:35

Mercedes-AMG laidis klajā E-klases AMG modifikāciju, kas piedāvā sedanu un universālu ar uzlādējamo hibrīdiekārtu, kas līdz pat 100 km ļauj veikt tikai ar elektrību.

Mercedes-AMG E 53 Hybrid 4Matic+ sedana un universāla motortelpā iebūvēts sešcilindru 3,0 litru benzīna motors ar 449 Zs jaudu (560 Nm) apvienojumā ar AMG Speedshift TCT 9G automātiskajā pārnesumkārbā iebūvēto elektromotoru (163 ZS, 480 Nm). Kopumā šādas hibrīdsistēmas jauda sasniedz 585 zirgspēkus un 750 Nm griezes momentu, taču izmantojot ātrā starta funkciju Race Start, kas iekļauta papildmaksas AMG Dynamic Plus paketē, pieejami pat 612 Zs. Saskaņā ar ražotāja datiem sedans 100 km/h sasniedz 4,0 sekundēs, universāls – 4,1, bet izmantojot Race Start, ieskrējiena laiks sarūk par 0,2 sekundēm. Zināms, ka ar AMG Dynamic Plus paketi aprīkotā sedana maksimālais ātrums ir 280 km/h, bet braucot ar elektrību iespējami maksimāli 140 km/h. 

Jauno Mercedes-AMG E 53 HYBRID 4MATIC+ degvielas patēriņš ir 26,7-24,1 kWh/100 km plus 1,1 līdz 0,8 litri uz 100 kilometriem, kad 28,6 kWh akumulators iztukšots -  9,5-8,6 l/100 km. Pie ātrās uzlādes iekārtas akumulatoru no 10 līdz 80 procentiem var uzlādēt 20 minūtēs.

AMG modifikācijas no parastās E-klases automašīnām atšķiras ar paaugstinātu virsbūves stingrību, platākām riteņu arkām, specifiskiem dizaina elementiem.

Jau sērijveidā abi modeļi iegūst pilnpiedziņu, modernizētu AMG Ride Control adaptīvo balstiekārtu, piestūrējošos aizmugures riteņus, augstas veiktspējas kompozītmateriālu bremžu iekārtu, vairākus braukšanas režīmus un divus braukšanas režīmus speciāli hibrīdiekārtas efektīvākai izmantošanai.

 

 

 
5 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
Jo 12.marts 2024 10:18
2 2 Atbildēt

Bagāto izklaide zem ekojūsmas smīna?

Kas īsti te tiek staipīts līdzi? 3.0 V6 vai arī "spring" izmēra aķis ar e-motora kluci piedevām?

WALA 12.marts 2024 10:22
1 1 Atbildēt

Galvenais ka labi pērk un var pielikt pie cenas par papildu motoru un vadības elektroniku ... bet nu ne jau ekonomijai šādus auto pērk ...

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

88 gados nebijis notikums: Volkswagen slēdz Drēzdenes rūpnīcu 24

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen šonedēļ pārtrauks darbu vienā no savām rūpnīcām. Lasīt vairāk

 

Pāris, kas nav pāris. Kas kopīgs Lynk & Co modeļiem 02 un 08? (+ VIDEO)

Šoreiz TV Autoziņās salīdzinām divus it kā nesalīdzināmus Lynk & Co modeļus - elektromobili 02 un lādējāmā hibrīda 08. 02 kļuva par pirmo Lynk elektromobili Eiropas tirgū, un tas simboliski sekoja hibrīdautomobilim 01. Lynk & Co 08 turpretim ir tehniski identisks Volvo XC40. Lasīt vairāk

 

Vai Cupra sportiskais gars joprojām ir dzīvs? Atbildi meklē Jānis Vanks (+ VIDEO) 1

Cupra zīmols savulaik bija SEAT automašīnu sporta divīzija. Kopš tas kļuvis neatkarīgs, nebūt ne visas Cupra automašīnas aprīkotas ar 300 zirgspēku motoriem, un ražošanas apjomi tikko pārsnieguši miljonu. Vai tikai Cupra nav pārāk iegājusi "meinstrīmā"? Lai to noskaidrotu, paņemsim jaunāko Formentor VZ ar nu jau 333 ZS, un noskaidrosim, vai Cupra joprojām ir ātri un vienlaikus droši? Lasīt vairāk

 

351 211 eiro: Porsche gatavo kolekciju modeli par godu Ferdinandam Aleksandram Porše (+ FOTO) 2

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs Porsche paziņojis par jaunu īpašo modeli, kas tiks saražots 90 vienībās un piedāvāts kolekcionāriem par nedaudz vairāk kā 350 000 eiro. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti