Runājot par autobūves nozari, parasti domā Dienvidkoreju vai Koreju un visiem ir skaidrs par ko ir runa. Tomēr arī Ziemeļkorejas ielās ir automobiļi, daļa cilvēku ar kaut ko pārvietojas un tie nav koka velosipēdi.
Ziņas par Ziemeļkorejas autobūvi ir retums, lai neteiktu, ka to nav nemaz, tomēr pēdējās dienās medijos ir parādījusies informācija par ziemeļkorejiešu elektromobii, kas ar pilnu uzlādi varot veikt līdz 720 km – ļoti cienījams rādītājs.
Saprotams, ka tas izraisīja interesi, vēl jo vairāk tādēļ, ka Ķīnas mikroblogošanas vietnē Weibo parādījās īss video ar šo modeli. Žurnālisti gan ātri noskaidroja, ka tas ir ķīniešu BYD Han, ko Kima Čenuna valstī nedaudz izmainītā izskatā pasniedz kā Madusan EV.
Ņemot vērā Ķīnas un Ziemeļkorejas ciešās politiskās un tirdzniecības attiecības, nav nekas pārsteidzošs, ka ķīniešu autobūves produkcija nonāk Ziemeļkorejā, taču rodas jautājums, kādēļ šo auto modeli nepārdod ar oriģinālo nosaukumu. Atbilde, iespējams, ir tāda pati kā gadījumā ar krievu Moskvič, kas atdzima kā fēnikss no pelniem, vienā rāvienā spējot piedāvāt vairākus jaunus auto modeļus, tajā skaitā elektroautomobiļus. Tas tika pasniegts kā milzīgs krievu autobūves panākums, taču mīklas atminējums bija gaužām vienkāršs – Ķīnas JAC automobiļi, kam Moskvič rūpnīcā pārlīmēja uzrakstus.
Ziemeļkoreja labākajā gadijumā ir kaut ko nospērusi vai rebrendojusi, viņiem neviens nedod nekādas tehnoloģijas, arī ne precīzus darbgaldus, tā ka šis vis ir tukša "reklāma" kurai apakša nav nekāda seguma. Kādēl tādi saskribelēti mēsli vispār tiek pasaulē tiražēti ?!?!?