Visi komentāri - Ziemeļkorejas elektroauto ar sniedzamību līdz 720 km

Ziemeļkorejas elektroauto ar sniedzamību līdz 720 km 14

 

Foto: Ekrānbilde no Youtube.com

iAuto | 28.jūnijs 2024 9:03

Runājot par autobūves nozari, parasti domā Dienvidkoreju vai Koreju un visiem ir skaidrs par ko ir runa. Tomēr arī Ziemeļkorejas ielās ir automobiļi, daļa cilvēku ar kaut ko pārvietojas un tie nav koka velosipēdi.

Ziņas par Ziemeļkorejas autobūvi ir retums, lai neteiktu, ka to nav nemaz, tomēr pēdējās dienās medijos ir parādījusies informācija par ziemeļkorejiešu elektromobii, kas ar pilnu uzlādi varot veikt līdz 720 km – ļoti cienījams rādītājs.

Saprotams, ka tas izraisīja interesi, vēl jo vairāk tādēļ, ka Ķīnas mikroblogošanas vietnē Weibo parādījās īss video ar šo modeli. Žurnālisti gan ātri noskaidroja, ka tas ir ķīniešu BYD Han, ko Kima Čenuna valstī nedaudz izmainītā izskatā pasniedz kā Madusan EV.

Ņemot vērā Ķīnas un Ziemeļkorejas ciešās politiskās un tirdzniecības attiecības, nav nekas pārsteidzošs, ka ķīniešu autobūves produkcija nonāk Ziemeļkorejā, taču rodas jautājums, kādēļ šo auto modeli nepārdod ar oriģinālo nosaukumu. Atbilde, iespējams, ir tāda pati kā gadījumā ar krievu Moskvič, kas atdzima kā fēnikss no pelniem, vienā rāvienā spējot piedāvāt vairākus jaunus auto modeļus, tajā skaitā elektroautomobiļus. Tas tika pasniegts kā milzīgs krievu autobūves panākums, taču mīklas atminējums bija gaužām vienkāršs – Ķīnas JAC automobiļi, kam Moskvič rūpnīcā pārlīmēja uzrakstus. 

 
Visi komentāri
 
0pis 28.jūnijs 2024 9:18
3 3 Atbildēt

Nu, tas ir tas ražotājs, kam Tesla pasūta savus auto un liek virsū T bļembu. Visi tikai domā, ka Tesla ir maktens ražotājs, bet Lielo Ē Vē Noslēpumu zin ziemeļkorejieši.

ZZZZ 28.jūnijs 2024 9:24
4 8 Atbildēt

Kam tie EV lielie km vajadzīgi? Tad jau labāk šādu ar vienu uzlādi 40000 km. Bet nečurājot!

Viencexpercs 28.jūnijs 2024 12:49
7 2 Atbildēt

lai retāk lādētos

0pis 28.jūnijs 2024 13:02
1 0 Atbildēt

Retāk būtu reizi gadā, a diena vai trīs - nu nekādas starpības.

core 28.jūnijs 2024 18:58
1 0 Atbildēt

Dīkdieņiem un pensionāriem nav starpības, un ar ne vienmēr.

ZZZZ 28.jūnijs 2024 9:25
0 0 Atbildēt
:-) 28.jūnijs 2024 9:40
2 0 Atbildēt

Identisks stats par GEELY un VOLVO. Lai ķīnieši veiksmīgāk pārdotu savus auto eiropā piekarin VOLVO logo un uz priekšu. Kā izrādās pilns ar lētticīgajiem. Ar FORDA darinājumu bija identiski.

GTD2 28.jūnijs 2024 11:30
3 0 Atbildēt

GEELY pieder Volvo, tā ,kā tas ir cits stāsts.  Savs koncerns var likt kādu savu preču zīmi likt savam izstrādājumam. Tikpat labi tad varētu teikt piemēram ar vw un škodas līdzību

WALA 28.jūnijs 2024 9:56
11 4 Atbildēt

Ziemeļkoreja labākajā gadijumā ir kaut ko nospērusi vai rebrendojusi, viņiem neviens nedod nekādas tehnoloģijas, arī ne precīzus darbgaldus, tā ka šis vis ir tukša "reklāma" kurai apakša nav nekāda seguma. Kādēl tādi saskribelēti mēsli vispār tiek pasaulē tiražēti ?!?!?

0pis 28.jūnijs 2024 13:04
2 2 Atbildēt

Nelauz dienu latvijciem, kas jau skrāpē kopā naudu kopā lai pasūtītu Teslas killeri. Viņi tak tic visam ko izlasa internaetā.

andris 28.jūnijs 2024 12:45
1 5 Atbildēt

Nu varbūt ka viņi ir gauži atpalikuši un progress viņiem apstājies pie koka velosipēda-bet mūsu puses pasniegtajās ziņās  arī krievi ir gauži dumji un atpalikuši (ne tā kā mūsējie(nu ne jau latvija) kuri praktiski visu ir nospēruši no vāciem pēc tā kara un padomju valstu sabrukuma -visu izgudroto nočiepa nopērkot pa sviestmaizi )bet dabā ir pavisam cita aina un tie esam mēs (latvija) kuri dzīvo atpalikuši pa gadiem vairāku desmitu,brīnums ka presē pazib maziņa ziņa ar patiesību par mums nedraudzīgām valstīm.

WALA 28.jūnijs 2024 16:35
3 0 Atbildēt

Vispār jau ne, un Latvija nepavisam nav atpalikusi, bet protams tāda vēriena "visādu sūdu ražošanā" kā CCCP laikos, jā tā tiešām vairs nav.

ZZZZ 28.jūnijs 2024 21:36
0 1 Atbildēt

WALA precīzi, visādu sūdu ražošanā jā. Kā reiz varētu ar droniem daudz lietu sakārtot...Bet kas tev muļķiem viņus dos ne? Patreiz kūrortpisētā sezona un atpūtnieku pilns, Bet tiem glābējiem life guard tā arī nav tās ātrās iespējas atrast/sameklēt cilvēciņu nu tur jau zemūdens 0 līmenī. Kā nesen Kauguros tas puika, kad noslīka visu acu priekšā, tik operatīvi sameklēt nespēja...

Viencexpercs 29.jūnijs 2024 23:40
1 0 Atbildēt

Apdiršot korejiešus, kuri ceļ komunismu tieši tāpat kā mēs, jums paskrēja garām fakts, ka ķīnieši saražoja aut ar distanci 720 km.

Vairāk, kā eiropas sūdiem kopā ņemtiem.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

88 gados nebijis notikums: Volkswagen slēdz Drēzdenes rūpnīcu 24

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen šonedēļ pārtrauks darbu vienā no savām rūpnīcām. Lasīt vairāk

 

Pāris, kas nav pāris. Kas kopīgs Lynk & Co modeļiem 02 un 08? (+ VIDEO)

Šoreiz TV Autoziņās salīdzinām divus it kā nesalīdzināmus Lynk & Co modeļus - elektromobili 02 un lādējāmā hibrīda 08. 02 kļuva par pirmo Lynk elektromobili Eiropas tirgū, un tas simboliski sekoja hibrīdautomobilim 01. Lynk & Co 08 turpretim ir tehniski identisks Volvo XC40. Lasīt vairāk

 

Vai Cupra sportiskais gars joprojām ir dzīvs? Atbildi meklē Jānis Vanks (+ VIDEO) 1

Cupra zīmols savulaik bija SEAT automašīnu sporta divīzija. Kopš tas kļuvis neatkarīgs, nebūt ne visas Cupra automašīnas aprīkotas ar 300 zirgspēku motoriem, un ražošanas apjomi tikko pārsnieguši miljonu. Vai tikai Cupra nav pārāk iegājusi "meinstrīmā"? Lai to noskaidrotu, paņemsim jaunāko Formentor VZ ar nu jau 333 ZS, un noskaidrosim, vai Cupra joprojām ir ātri un vienlaikus droši? Lasīt vairāk

 

351 211 eiro: Porsche gatavo kolekciju modeli par godu Ferdinandam Aleksandram Porše (+ FOTO) 2

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs Porsche paziņojis par jaunu īpašo modeli, kas tiks saražots 90 vienībās un piedāvāts kolekcionāriem par nedaudz vairāk kā 350 000 eiro. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti