Neraugoties uz virsrakstā redzamo cenu, visi 399 eksemplāri, ko McLaren solījies uzbūvēt, jau esot rezervēti.
Pēdējā laikā arvien vairāk autoražotāju sūdzas par savas produkcijas noiet, it īpaši elektroautomobiļu segmentā, taču teiktais nekādā ziņā neattiecas uz britu McLaren, kura jaunākais superauto W1 “no plaukta” pazudis teju zibenīgi.
Informācija par W1 tehniskajiem datiem un attēli tikai nesen nodoti atklātībai, taču tas nav traucējis vairāk zinošiem un, protams, attiecīga biezuma maciņa cilvēkiem, rezervēt šo tehnikas brīnumu savai kolekcijai.
McLaren W1 apvieno 928 ZS (683 kW) V8 ar 255 kW (347 ZS) elektromotoru. Sistēmas kopējā jauda ir 1275 ZS (938 kW) un maksimālais griezes moments 1340 ņūtonmetri, kas atbilst jaudas un svara attiecībai 911 ZS uz tonnu.
Līdz 100 km/h W1 ieskrienas 2,7 sekundēs, 3,1 sekundi vēlāk tas traucas ar ātrumu 200 km/h, bet 300 km/h robeža tiek sasniegta mazāk nekā 13 sekundēs. Maksimālais ātrums ir 350 km/h – elektroniski ierobežots.
1399 kg smagā kupeja aprīkota ar astoņu pakāpju pārnesumkārbu un elektronisko atpakaļgaitas pārnesumu, kā arī jaunas konstrukcijas elektronisko diferenciāli, kas palīdz novadīt jaudu aizmugures riteņiem.
Sēdeklis integrēts Aerocell monokokā, bet pedāļi, stūre un citas galvenās vadības ierīces ir pārbīdāmas, lai vadītājs varētu ieņemt optimālo pozīciju. Komplektu papildina smalki veidoti gaisa kanāli, durvis, kas veidotas formā, lai arī spētu vadīt gaisa plūsmas, aktīvie priekšējais spoileris un aizmugures antispārns, piekare, kas maina augstumu atkarībā no braukšanas režīma, spēcīgas bremzes, kas automobiļa ātrumu no 100 km/h līdz 0 km/h nodzēš 28,9 metros.
re ,kā izpirka pat bez subsīdijām