Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

"Volkswagen" peļņa trešajā ceturksnī nokritusies par 64% 3

 

Foto: Volkswagen

Nozare.lv | 30.oktobris 2024 12:27

Vācijas autobūves grupa "Volkswagen" šogad trešajā ceturksnī strādāja ar 1,58 miljardu eiro tīro peļņu, kas ir par 64% mazāk nekā attiecīgajā laika periodā pērn, liecina autoražotāja trešdien publiskotais paziņojums.

Peļņas kritums tiek skaidrots ar izmaksu pieaugumu un automobiļu tirdzniecības apjoma samazināšanos, jo sevišķi Ķīnā.

Klientiem piegādāto automobiļu skaits jūlijā-septembrī samazinājies par 7%, tostarp Ķīnā reģistrēts kritums par 15%.

Tikmēr grupas elektrisko automobiļu tirdzniecība ceturksnī sarukusi par 10%.

"Volkswagen" septembra sākumā pavēstīja, ka uzņēmumam nepieciešama ievērojama restrukturizācija konkurētspējas saglabāšanai, un tas apsver iespēju pirmo reizi savā 87 gadus ilgušajā vēsturē valstī slēgt ražotnes.

Uzņēmuma komiteja, kas pārstāv darbinieku intereses, pirmdien paziņoja, ka autoražotājs plāno valstī slēgt vismaz trīs rūpnīcas un likvidēt desmitiem tūkstošu darbavietu.

"Volkswagen" septembrī atcēla vienošanos ar darba ņēmējiem Vācijā, kas nepieļauj piespiedu atlaišanu līdz 2029.gada beigām. Šī vienošanās bija spēkā kopš 1994.gada. Tagad uzņēmumam iespējams likvidēt darba vietas, sākot no 2025.gada vidus.
 

 
3 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
Motorolers 30.oktobris 2024 13:02
2 1 Atbildēt

Nezinu, kur Jūs redzat tos daudzos ķīniešu auto? Nu kkas jau ir, bet lai teiktu, ka daudz?

anonimikis 30.oktobris 2024 12:59
1 2 Atbildēt

Tautas vāģis nogulēja paaudžu un pircēju sentimenta maiņu auto tirgos. Tipiska problēma kompānijām ar pensijas vecuma menedžmentu. Jaunās paaudzes pircējiem nav nekāda sentimenta pret ICE vāģiem, kuri sen jau nav tautas vāģu cenu kategorijā. Ķīnieši pāriet uz EV ātrāk kā pārējā pasaule un arī nepērk dārgos vw hlamus. Nespēja piedāvāt produktus pircēju pieprasītiem dzinējiem un atbilstošās cenu kategorijās arī galvenais iemesls stagnācijai un peļņas kritumam. 

Ķīnas kompānijas ir jaunas, jā tās kāps uz dažādiem grābekļiem, bet tās piedāvā masu pircējam saistošu cenas un funkcionalitātes komplektu. Tāpēc arī R-Eiropā uz ielām tik daudz ķīniešu auto. Un vairums kā reiz elektrisko.

AAA 30.oktobris 2024 14:09
1 0 Atbildēt

Saksim ar Spaniju , saja gada ir notirgoti 29 tukstosi MG , 3930 Lynk&Co1 , 2628 DR Automobile , 2510 SWM , 1361 DSFK un ie vel kadas desmit auto markas , kas nesasniedz 1000 notirgotas vienibas un Italija panorama ir lidziga , ari Francija ar MG modeliem ir pilnas ielas , Anglija ari visi MG modeli ir liderpozicijas , atver acis eiropa savu autoindustriju ir iedzinusi bedre

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Pirmais tests VOYAH FREE elektroauto no Ķīnas. 4.4 sek līdz 100 km/h, 100 kW baterija, ap 85000 EUR (+ VIDEO) 1

iAutolv iepazīstas ar Ķīnā ražoto elektrisko krosoveru Voyah Free, kas drīzumā kļūs pieejams arī pircējiem Latvijā. Lasīt vairāk

 

VOLKSWAGEN GOLF auto tests 8 paaudzes face-lift! 1.5L, 150 Zs, patēriņš 5.4L, no 0-100 km/h 8.4 sek (+ VIDEO) 10

iAutolv apskata Volkswagen Golf 8 modernizēto versiju, ko vācu ražotājs laida klajā šogad. Lasīt vairāk

 

"Volkswagen" Vācijā slēgs vismaz trīs ražotnes un likvidēs desmitiem tūkstošu darbavietu 23

Vācijas autobūves koncerns "Volkswagen" plāno valstī slēgt vismaz trīs rūpnīcas un likvidēt desmitiem tūkstošu darbavietu, pirmdien paziņoja uzņēmuma komiteja, kas pārstāv darbinieku intereses. Lasīt vairāk

 

Uz Lubānas ielas par vienu neregulētu gājēju pāreju uz 4 joslu ceļa mazāk, kāpēc atstāja vēl divas? (+ VIDEO) 14

iAutolv konstatē, ka Lubānas ielā pēc remontdarbiem ir likvidētas divas no trim bīstamajām neregulētajām (bez luksofora) gājēju pārejām. Jautājums, kāpēc tās divas vēl ir atstātas? Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti