Visi komentāri - "Volkswagen" peļņa trešajā ceturksnī nokritusies par 64%

"Volkswagen" peļņa trešajā ceturksnī nokritusies par 64% 8

 

Foto: Volkswagen

Nozare.lv | 30.oktobris 2024 12:27

Vācijas autobūves grupa "Volkswagen" šogad trešajā ceturksnī strādāja ar 1,58 miljardu eiro tīro peļņu, kas ir par 64% mazāk nekā attiecīgajā laika periodā pērn, liecina autoražotāja trešdien publiskotais paziņojums.

Peļņas kritums tiek skaidrots ar izmaksu pieaugumu un automobiļu tirdzniecības apjoma samazināšanos, jo sevišķi Ķīnā.

Klientiem piegādāto automobiļu skaits jūlijā-septembrī samazinājies par 7%, tostarp Ķīnā reģistrēts kritums par 15%.

Tikmēr grupas elektrisko automobiļu tirdzniecība ceturksnī sarukusi par 10%.

"Volkswagen" septembra sākumā pavēstīja, ka uzņēmumam nepieciešama ievērojama restrukturizācija konkurētspējas saglabāšanai, un tas apsver iespēju pirmo reizi savā 87 gadus ilgušajā vēsturē valstī slēgt ražotnes.

Uzņēmuma komiteja, kas pārstāv darbinieku intereses, pirmdien paziņoja, ka autoražotājs plāno valstī slēgt vismaz trīs rūpnīcas un likvidēt desmitiem tūkstošu darbavietu.

"Volkswagen" septembrī atcēla vienošanos ar darba ņēmējiem Vācijā, kas nepieļauj piespiedu atlaišanu līdz 2029.gada beigām. Šī vienošanās bija spēkā kopš 1994.gada. Tagad uzņēmumam iespējams likvidēt darba vietas, sākot no 2025.gada vidus.
 

 
Visi komentāri
 
anonimikis 30.oktobris 2024 12:59
2 4 Atbildēt

Tautas vāģis nogulēja paaudžu un pircēju sentimenta maiņu auto tirgos. Tipiska problēma kompānijām ar pensijas vecuma menedžmentu. Jaunās paaudzes pircējiem nav nekāda sentimenta pret ICE vāģiem, kuri sen jau nav tautas vāģu cenu kategorijā. Ķīnieši pāriet uz EV ātrāk kā pārējā pasaule un arī nepērk dārgos vw hlamus. Nespēja piedāvāt produktus pircēju pieprasītiem dzinējiem un atbilstošās cenu kategorijās arī galvenais iemesls stagnācijai un peļņas kritumam. 

Ķīnas kompānijas ir jaunas, jā tās kāps uz dažādiem grābekļiem, bet tās piedāvā masu pircējam saistošu cenas un funkcionalitātes komplektu. Tāpēc arī R-Eiropā uz ielām tik daudz ķīniešu auto. Un vairums kā reiz elektrisko.

Motorolers 30.oktobris 2024 13:02
3 1 Atbildēt

Nezinu, kur Jūs redzat tos daudzos ķīniešu auto? Nu kkas jau ir, bet lai teiktu, ka daudz?

AAA 30.oktobris 2024 14:09
2 0 Atbildēt

Saksim ar Spaniju , saja gada ir notirgoti 29 tukstosi MG , 3930 Lynk&Co1 , 2628 DR Automobile , 2510 SWM , 1361 DSFK un ie vel kadas desmit auto markas , kas nesasniedz 1000 notirgotas vienibas un Italija panorama ir lidziga , ari Francija ar MG modeliem ir pilnas ielas , Anglija ari visi MG modeli ir liderpozicijas , atver acis eiropa savu autoindustriju ir iedzinusi bedre

W12 31.oktobris 2024 21:10
2 0 Atbildēt

->anonimikis

VW neko nav nogulējis…Diemžēl arī spried visai sekli un virspusēji. Diemžēl pēdējos 15 gadus ir novērojama nežēlīga ķīniešu ekspansija visos pasaules tirgos. Diemžēl Eiropa ar savu liberālo politiku pieļāva neatgriezenisku kļūdu ļaujot Ķīnas izstrādājumiem brīvi pārpludināt EU dalībvalstu tirgus. Kā zināms, tad Ķīnā ražoto produktu, tai skaitā, automašīnu cenas ir tik ļoti tīkamas tikai viena apstākļa dēļ. Ķīna ļoti aktīvi subsidē savus ražotājus. Bet tā ir tikai viena medaļas puse. Ķīnas slēptais mērķis ir padarīt mūs atkarīgus no viņu ražojumiem paralēli gremdējot un iznīcinot vietējos Eiropas ražotājus. Un tieši tagad tas notiek…Es neesmu tik naivs, lai neredzētu šīs kopsakarības.

Raims 31.oktobris 2024 13:44
5 0 Atbildēt

Protams, ja cenu pieaugums tai pašai a/m tādā pašā komplektācijā pieaudzis +10.000€, cilvēki nepirks.

Krotow 31.oktobris 2024 15:24
12 0 Atbildēt

Tautas vāģim sāpes pamatā ir atkāpšanās no savas pamatidejas. Vairumam pieejamu un viegli remontējamu auto vietā viņi tagad taisa kaut ko nepieejami dārgu, ko saremontēt īsti nevar pat dīleri. Tad lai nebrīnās ka prece neiet.

Kanibaals 31.oktobris 2024 18:53
1 1 Atbildēt

Un vēl problēmas ar AdBlue sistēmām, ko pat paši nespēj sataisīt.

1984 31.oktobris 2024 21:06
2 0 Atbildēt

Sekas tam, ka autobūvē inženieri ir pastumti malā, mašīnas projektē un būvē mārketologi un dizaineri, pēc ideologu uzstādītajām vadlīnijām

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

88 gados nebijis notikums: Volkswagen slēdz Drēzdenes rūpnīcu 24

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen šonedēļ pārtrauks darbu vienā no savām rūpnīcām. Lasīt vairāk

 

Pāris, kas nav pāris. Kas kopīgs Lynk & Co modeļiem 02 un 08? (+ VIDEO)

Šoreiz TV Autoziņās salīdzinām divus it kā nesalīdzināmus Lynk & Co modeļus - elektromobili 02 un lādējāmā hibrīda 08. 02 kļuva par pirmo Lynk elektromobili Eiropas tirgū, un tas simboliski sekoja hibrīdautomobilim 01. Lynk & Co 08 turpretim ir tehniski identisks Volvo XC40. Lasīt vairāk

 

Vai Cupra sportiskais gars joprojām ir dzīvs? Atbildi meklē Jānis Vanks (+ VIDEO) 1

Cupra zīmols savulaik bija SEAT automašīnu sporta divīzija. Kopš tas kļuvis neatkarīgs, nebūt ne visas Cupra automašīnas aprīkotas ar 300 zirgspēku motoriem, un ražošanas apjomi tikko pārsnieguši miljonu. Vai tikai Cupra nav pārāk iegājusi "meinstrīmā"? Lai to noskaidrotu, paņemsim jaunāko Formentor VZ ar nu jau 333 ZS, un noskaidrosim, vai Cupra joprojām ir ātri un vienlaikus droši? Lasīt vairāk

 

351 211 eiro: Porsche gatavo kolekciju modeli par godu Ferdinandam Aleksandram Porše (+ FOTO) 2

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs Porsche paziņojis par jaunu īpašo modeli, kas tiks saražots 90 vienībās un piedāvāts kolekcionāriem par nedaudz vairāk kā 350 000 eiro. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti