Vācu uzņēmums Recaro, kas specializējas sēdekļu izgatavošanā sporta automašīnām, lidmašīnām un video spēļu cienītājiem, ir atradis investoru, kas ļauj tam izglābties no bankrota.
Recaro glābējs ir Itālijas Proma Group - liels automobiļu komponentu ražotājs ar 25 rūpnīcām Eiropā, Ziemeļamerikā un Dienvidamerikā. Itālijas uzņēmēji norādījuši, ka Recaro sēdekļu ražotne tiks restrukturizēta, taču tās kodols tiks saglabāts, tāpat kā galvenā mītne Štutgartes priekšpilsētā.
Iepriekš tika ziņots, ka ar finansiālām grūtībām saskārās tikai Recaro Automotive nodaļa, kas ražo automašīnu sēdekļus, bet struktūrvienības, kas sadarbojās ar lidmašīnu un vilcienu ražotājiem, kā arī izgatavoja spēļu un biroja mēbeles, darbojās bez traucējumiem.
Šī gada vasarā auto sēdekļu ražotājs iesniedza maksātnespējas pieteikumu, sagādājot problēmas arī saviem partneriem, piemēram, uzņēmumam Ineos, kas bija spiests pārtraukt savu apvidus auto un pikapu ražošanu.
90os rekukaro bija katra grīdā minēja sapnītis, uzreiz pēc Audi/VW R5 vai GTI 16V bīdeļiem. Un tad arī gāja lopiski, nez, vai tāpēc ka nekas līdzīgs nebija braukts vai benzīns bija ar vairāk benzīna tajā, moš oktāna skaitlis bija divciparu. Tagad, protams, cilvēki ilgojas pēc krossouvera lai kāpjot iekšā ārējās kājas celis neizgriežas uz otru pusi un pakaļa nepaliek savilkta uz otru pusi. Memento mori, lohus mortalis.
Kaut kāds “šaurs” skatījums uz lietām. RECARO bija un ir sinonīms drošībai, ergonomiskumam un komfortam. RECARO regulāri saņēma augstākos vērtējumus drošības testos. Turklāt nedrīkst aizmirst, ka RECARO ir viens no Eiropā atzītākajiem bērnu auto sēdeklīšu ražotājiem.
Protams, ka šaurs. Tāpat kā visiem tiem auto ražotājiem, kas savos auto neliek rekārus. Visu jau nava sporcmeņi, kādam ir jābūt Ikdienas Loxam kas uz stikla nelīmē savu un družkas asinsgruppu.