Šādu modifikāciju Škoda jau piedāvā universālam Superb Combi, taču drīzumā elektrificētā modeļa iespējas varēs izbaudīt arī Superb liftbeka pircēji.
Modelis Škoda Superb 1.5 TSI PHEV DSG būs apgādāts ar Plug-in uzlādējamo hibrīdiekārtu, kas apvieno 150 ZS (110 kW) 1,5 litru benzīna dzinēju un līdz 85 kW jaudīgu elektromotoru, kas nodrošina 204 ZS (150 kW) sistēmas kopējo jaudu un līdz 330 ņūtonmetriem griezes momentu. Komplektu papildina sešpakāpju divsajūgu pārnesumkārba un 25,7 kilovatstundu akumulators, kas elektriskā režīmā ļauj nobraukt līdz 120 kilometriem.
Akumulatora uzlādi no 0 līdz 100% var paveikt 2,5 stundās, izmantojot mājas Wallbox vai maiņstrāvas uzlādes punktu ar maksimālo uzlādes jaudu 11 kW. Ātrākai uzlādei akumulators atbalsta līdzstrāvas uzlādi ar jaudu līdz 50 kW, ļaujot to uzlādēt no 10% līdz 80% 26 minūtēs. Braukšanas laikā akumulators tiek nepārtraukti uzlādēts, izmantojot reģeneratīvo bremzēšanu, kas palēninājuma laikā atjauno kinētisko enerģiju.
Škoda Superb 1.5 TSI PHEV DSG ražošana plānota šī gada otrajā ceturksnī, bet pasūtījumu pieņemšana sāksies tuvāko nedēļu laikā.
Škoda pati gan neko neraksta par leftbeku. Laikam jau tāpēc ka liftbekam kopā ar bagāžnieka vāku ceļas arī pakaļējais logs, jo viss ir vienā lielā durvē - aiz tam arī nosaukums, kas paredz pakaļgala celšanu.
Mūsu dīleri to sauc par liftbeku, vācieši par sedanu.
Laikam mūsējie ir apjukuši par pakaļējā loga slīpumu, tāpēc arī sameklēja vārdnīcā liftbeku. Man jau po, bet tehniski atšķirība ir tieši niansē, vai logs paceļas kopā ar bagāžnieku. Hečbekam arī ceļas, bet tam nav sedanam raksturīgā atsevišķā bagāžnieka pagarinājuma - logs beidzas tieši virs bampera.