Modelis EX30 Cross Country palīdzēs drošāk justies sliktākos ceļos un lauku apvidū.
Ja ielūkojamies vēsturē, tad Volvo pirmais Cross Country modelis parādījās jau 1997. gadā. Tas bija izveidots uz universāla V70 bāzes un atšķīrās ar augstāku klīrensu, jauniem bamperiem un virsbūves aizsarguzlikām.
Mūsdienās izmantota līdzīga pieeja, tādēļ EX30 Cross Country klīrenss palielināts līdz 19 centimetriem, aizsarguzlikas un riteņu arku aizsargi pasargā korpusu no skrāpējumiem, bet nedaudz “vaļīgākā”piekare aizmugurē nodrošinās mīkstāku gaitu braucot pa sliktiem ceļiem.
Par piemaksu var iegādāties bezceļu riepas ar 18 collu diskiem, dubļusargus un jumta bagāžnieku, bet slēgtais melnās krāsas panelis priekšpusē ar Kebnekaise kalna topogrāfisko karti – jau standarta aprīkojumā, tāpat kā salona iekārtojums ar plašām durvju kabatām, sīklietu novietnēm starp sēdekļiem un multivides iekārta ar Google servisiem.
Pilnpiedziņu EX30 CC nodrošina divmotoru 315 kW (428 Zs), bet sniedzamību ražotājs norādījis līdz 427 km.
Volvo EX30 Cross Country cena sākas no atzīmes 57 290 eiro.
Kamdēļ ir šādi meli jāšej? šis nav Volvo, pat smaka, tāda ķīniska!
Normāls Volvo. Salikts Zviedrijā pēc zviedru standartiem. Kāda starpība kādi uzvārdi padomes un īpašnieku sastāvā?
Diemžēl alojies, no VOLVO tik cik logo!
Kamdēļ jāstrīdas - saiti ar Volvo EX30 Cross Country analogu no Geely studijā!
Tas tā!
spectrum.ieee.org/volvo-china-electric-car
www.zeekr.eu/models/x
Un, ja sanāk, iegūt labu paziņu iekš jauni vieglo Volvo izplatītāju tīkla.
Vienīgais cas ir ĪSTS VOLVO, tas ir
www.volvotrucks.com/en-en/