Volkswagen varētu atteikties no plāna izbeigt iekšdedzes motoru modeļu ražošanu 2033. gadā - iAuto

Volkswagen varētu atteikties no plāna izbeigt iekšdedzes motoru modeļu ražošanu 2033. gadā 11

 

Foto: Audi

iAuto | 16.februāris 2025 4:07

Volkswagen, Porsche un Audi varētu mainīt savus sākotnējos nodomus izbeigt iekšdedzes motoru modeļu ražošanu 2033. gadā, raksta izdevums Haldelsblatt, atsaucoties uz informāciju no ražotājiem tuviem avotiem.

Avoti ziņo, ka Volkswagen pārskatījis sākotnējos plānus, tādēļ koncerna pieprasītāko modeļu Golf, T-Roc, Tiguan un Audi A3 iekšdedzes motoru versijas tiks uzlabotas, pilnveidotas un modernizētas līdz pat 2030. gadam.

Šāds lēmums pieņemts, balstoties uz situāciju elektroautomobiļu noieta tirgū Eiropā un it īpaši Vācijā, kas ievērojami sabremzējās pēc tam, kad tika atceltas valdības subsīdijas šādu automobiļu pircējiem.

Sākotnēji bija plānots, ka Volkswagen iekšdedzes motoru automašīnas ražos līdz 2033. gadam, apsteidzot ES prasības, kas šādu transportlīdzekļu aizliegumu plānoja no 2035. gada.  

Lai izpildītu ES stingrās CO2 prasības, Volkswagen un Audi plāno palielināt hibrīdmodeļu skaitu. Tas ļautu ražotājiem elastīgāk reaģēt uz tirgus notikumiem, vienlaikus vajadzības gadījumā pielāgojot iekšdedzes dzinēju ražošanu.

 
11 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
šuba 16.februāris 2025 13:03
4 0 Atbildēt

Redz problēma, ka naftinieki apsolija ka pārorentēsies un pārdos H2, bet viņiem tas nav vajadzīgs jo viņi var pārdod veco labo degvielu un gūt milzu peļņu.

Ja pats Toyota (vai kopā ar Hyundai un Honda), tāpat kā Tesla, ieguldītu un būvētu savas uzpildes, tad viss darbotos kā pulkstentiņš. Un kad būtu sasniegta kritiskā masa, tad parastās degvielas stacijas sāktu arī piedāvāt H2 savās uzpildes.

Bet Toyota Honda un Hyundai gaida brīnumu… bet brīnumi notiek tikai kad kāds ieguldās

Rojs 16.februāris 2025 21:32
4 0 Atbildēt

3. rindkopa- tātad pēc jaunā plāna vēl agrāk jau pēc 5 gadiem 2030.gadā?? Kaut kas rakstītājam klibojis ar gadaskatļiem

imzz 16.februāris 2025 11:53
3 0 Atbildēt

Nav reāli, vismaz vieglajiem auto, jo tas ir dārgākais iespējamais risinājums patlaban. Jābūvē ūdeņraža uzpildes staciju tīkls, un jārada tā  izvadāšanas auto flote pa vietām. Jo ūdeņraža ražošana notiks tikai dažās stacijās.

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Gribi braukt “pa lēto” – izvēlies Dacia 9

Vācijas automobiļu kluba ADAC aprēķini liecina, ka izmaksu ziņā neviena cita marka nespēj sacensties ar Dacia, turklāt savu pārākumu tā pierāda visās automobiļu klasēs, kur tā pārstāvēta. Lasīt vairāk

 

Putins atklāj, kādā gadījumā uzbrukums Rietumiem nenotiks; Krievija šo karu nesāka (+ VIDEO) 11

Krievijas diktators Vladimirs Putins ikgadējā jautājumu un atbilžu sesijā piektdien sniedza atbildes uz vairākiem šobrīd aktuāliem jautājumiem. Lasīt vairāk

 

Uzlabotajā krustojumā pie Spice-Depo ir arī jauns un nebijis sastrēgums, kurš nedrīkstētu būt 4.DAĻA (+ VIDEO) 33

iAuto.lv turpina pētīt jaunizbūvētā satiksmes mezgla risinājumus, kam vajadzētu samazināt sastrēgumus. Taču - vai tā ir? Lasīt vairāk

 

88 gados nebijis notikums: Volkswagen slēdz Drēzdenes rūpnīcu 28

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen šonedēļ pārtrauks darbu vienā no savām rūpnīcām. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti