Volkswagen varētu atteikties no plāna izbeigt iekšdedzes motoru modeļu ražošanu 2033. gadā - iAuto

Volkswagen varētu atteikties no plāna izbeigt iekšdedzes motoru modeļu ražošanu 2033. gadā 11

 

Foto: Audi

iAuto | 16.februāris 2025 4:07

Volkswagen, Porsche un Audi varētu mainīt savus sākotnējos nodomus izbeigt iekšdedzes motoru modeļu ražošanu 2033. gadā, raksta izdevums Haldelsblatt, atsaucoties uz informāciju no ražotājiem tuviem avotiem.

Avoti ziņo, ka Volkswagen pārskatījis sākotnējos plānus, tādēļ koncerna pieprasītāko modeļu Golf, T-Roc, Tiguan un Audi A3 iekšdedzes motoru versijas tiks uzlabotas, pilnveidotas un modernizētas līdz pat 2030. gadam.

Šāds lēmums pieņemts, balstoties uz situāciju elektroautomobiļu noieta tirgū Eiropā un it īpaši Vācijā, kas ievērojami sabremzējās pēc tam, kad tika atceltas valdības subsīdijas šādu automobiļu pircējiem.

Sākotnēji bija plānots, ka Volkswagen iekšdedzes motoru automašīnas ražos līdz 2033. gadam, apsteidzot ES prasības, kas šādu transportlīdzekļu aizliegumu plānoja no 2035. gada.  

Lai izpildītu ES stingrās CO2 prasības, Volkswagen un Audi plāno palielināt hibrīdmodeļu skaitu. Tas ļautu ražotājiem elastīgāk reaģēt uz tirgus notikumiem, vienlaikus vajadzības gadījumā pielāgojot iekšdedzes dzinēju ražošanu.

 
11 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
šuba 16.februāris 2025 13:03
4 0 Atbildēt

Redz problēma, ka naftinieki apsolija ka pārorentēsies un pārdos H2, bet viņiem tas nav vajadzīgs jo viņi var pārdod veco labo degvielu un gūt milzu peļņu.

Ja pats Toyota (vai kopā ar Hyundai un Honda), tāpat kā Tesla, ieguldītu un būvētu savas uzpildes, tad viss darbotos kā pulkstentiņš. Un kad būtu sasniegta kritiskā masa, tad parastās degvielas stacijas sāktu arī piedāvāt H2 savās uzpildes.

Bet Toyota Honda un Hyundai gaida brīnumu… bet brīnumi notiek tikai kad kāds ieguldās

Rojs 16.februāris 2025 21:32
4 0 Atbildēt

3. rindkopa- tātad pēc jaunā plāna vēl agrāk jau pēc 5 gadiem 2030.gadā?? Kaut kas rakstītājam klibojis ar gadaskatļiem

imzz 16.februāris 2025 11:53
3 0 Atbildēt

Nav reāli, vismaz vieglajiem auto, jo tas ir dārgākais iespējamais risinājums patlaban. Jābūvē ūdeņraža uzpildes staciju tīkls, un jārada tā  izvadāšanas auto flote pa vietām. Jo ūdeņraža ražošana notiks tikai dažās stacijās.

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Līdz 429 km - Opel Corsa Electric brauks tālāk par to pašu naudu (+ FOTO)

Opel veicis Corsa Electric modernizāciju, kas vācu mazauto ļaus aizbraukt tālāk bez papildu uzlādes. Patīkami, ka šādu bonusu ražotājs sniedz nepaaugstinot cenu. Lasīt vairāk

 

Ar 220 km/h kokā – smaga avārija Vācijā 17

Starp gabalos saplosītā Audi detaļām atrasts spidometrs ar bultiņu, kas sastingusi pretī atzīmei 220. Lasīt vairāk

 

Meksikas tirgum - Chevrolet laiž klajā Ford Transit konkurentu Express Max (+ FOTO) 2

Meksikā ražotais komerctransportlīdzeklis būs aptuveni 11 procentus lētāks nekā tiešais konkurents Ford Transit. Lasīt vairāk

 

Pēc 63 gadiem apritē - Kenworth W900 beidzot dodas pensijā 11

ASV kravas automobiļu ražotājs Kenworth paziņojis, ka 2026. gadā noņems no konveijera W900 saimes vilcējus, kas bija neiztrūkstoša sastāvdaļa uzņēmuma piedāvājumā kopš 1963. gada. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti