Visi komentāri - Volkswagen varētu atteikties no plāna izbeigt iekšdedzes motoru modeļu ražošanu 2033. gadā

Volkswagen varētu atteikties no plāna izbeigt iekšdedzes motoru modeļu ražošanu 2033. gadā 11

 

Foto: Audi

iAuto | 16.februāris 2025 4:07

Volkswagen, Porsche un Audi varētu mainīt savus sākotnējos nodomus izbeigt iekšdedzes motoru modeļu ražošanu 2033. gadā, raksta izdevums Haldelsblatt, atsaucoties uz informāciju no ražotājiem tuviem avotiem.

Avoti ziņo, ka Volkswagen pārskatījis sākotnējos plānus, tādēļ koncerna pieprasītāko modeļu Golf, T-Roc, Tiguan un Audi A3 iekšdedzes motoru versijas tiks uzlabotas, pilnveidotas un modernizētas līdz pat 2030. gadam.

Šāds lēmums pieņemts, balstoties uz situāciju elektroautomobiļu noieta tirgū Eiropā un it īpaši Vācijā, kas ievērojami sabremzējās pēc tam, kad tika atceltas valdības subsīdijas šādu automobiļu pircējiem.

Sākotnēji bija plānots, ka Volkswagen iekšdedzes motoru automašīnas ražos līdz 2033. gadam, apsteidzot ES prasības, kas šādu transportlīdzekļu aizliegumu plānoja no 2035. gada.  

Lai izpildītu ES stingrās CO2 prasības, Volkswagen un Audi plāno palielināt hibrīdmodeļu skaitu. Tas ļautu ražotājiem elastīgāk reaģēt uz tirgus notikumiem, vienlaikus vajadzības gadījumā pielāgojot iekšdedzes dzinēju ražošanu.

 
Visi komentāri
 
felix65 16.februāris 2025 6:22
0 2 Atbildēt

Pripliļi. 😂😂😂

ŽaunaAizvērtā 16.februāris 2025 11:25
2 2 Atbildēt

Nu ko tad elektroauto nav vienīgais risinājums.

Varbūt tad tomēr hydrogen fuel cell?

Vai pat hydrogen fuel cell plug in hybrid ir risinājums??

mopen 16.februāris 2025 11:28
2 1 Atbildēt

Honda hydrogen plug in hybrid

imzz 16.februāris 2025 11:53
3 0 Atbildēt

Nav reāli, vismaz vieglajiem auto, jo tas ir dārgākais iespējamais risinājums patlaban. Jābūvē ūdeņraža uzpildes staciju tīkls, un jārada tā  izvadāšanas auto flote pa vietām. Jo ūdeņraža ražošana notiks tikai dažās stacijās.

šuba 16.februāris 2025 13:03
4 0 Atbildēt

Redz problēma, ka naftinieki apsolija ka pārorentēsies un pārdos H2, bet viņiem tas nav vajadzīgs jo viņi var pārdod veco labo degvielu un gūt milzu peļņu.

Ja pats Toyota (vai kopā ar Hyundai un Honda), tāpat kā Tesla, ieguldītu un būvētu savas uzpildes, tad viss darbotos kā pulkstentiņš. Un kad būtu sasniegta kritiskā masa, tad parastās degvielas stacijas sāktu arī piedāvāt H2 savās uzpildes.

Bet Toyota Honda un Hyundai gaida brīnumu… bet brīnumi notiek tikai kad kāds ieguldās

es 16.februāris 2025 13:03
1 0 Atbildēt

Ja kas, tad vācieši cer uz to laiku atgūt sankcionēto tirgu un resursus. Tādā gadījumā, elektroauto afēra iet nah...

Upss 16.februāris 2025 14:01
1 0 Atbildēt

iAuto! 4.rindkopa: tiešām no 20235.gada?

iAutolv 16.februāris 2025 18:50
0 0 Atbildēt

👍

Rojs 16.februāris 2025 21:32
4 0 Atbildēt

3. rindkopa- tātad pēc jaunā plāna vēl agrāk jau pēc 5 gadiem 2030.gadā?? Kaut kas rakstītājam klibojis ar gadaskatļiem

n0@$$ 17.februāris 2025 16:04
1 0 Atbildēt

Bankrots.

ZZZZ 17.februāris 2025 16:30
0 0 Atbildēt

Bŗāļi jau teslu D tirgo. Pieprasījums veido piedāvājumu 😜 Reku D iesL  P 90 D 

en.autoplius.lt/ads/tesla-mod...-27629693.html

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Līdz 429 km - Opel Corsa Electric brauks tālāk par to pašu naudu (+ FOTO)

Opel veicis Corsa Electric modernizāciju, kas vācu mazauto ļaus aizbraukt tālāk bez papildu uzlādes. Patīkami, ka šādu bonusu ražotājs sniedz nepaaugstinot cenu. Lasīt vairāk

 

Dacia Bigster 2025 gada modelis ar aprīkojumu kempingošanai - 1 500 eur par redeli, viss 2 000 eur (+ VIDEO) 12

iAuto apskata Dacia Bigster ar speciālo aprīkojumu, kas šo transportlīdzekli padara piemērotu izbraucieniem pie dabas, neatsakoties arī no pārnakšņošanas. Lasīt vairāk

 

VW Tayron ierodas ar agresīvu cenas piedāvājumu PHEV versijai (+ VIDEO)

Volfsburgā ražotais Volkswagen Tayron aizstāj savulaik no Meksikas importēto Tiguan Allspace. Modeļa nosaukums aizgūts no vēl 2018. gadā Ķīnas tirgū ieviesta Volkswagen krosovera. Jaunais Tayron ir 25 centimetrus garāks par Tiguan, un apmēram puse ieguvuma ir pagarināta riteņu bāze. Lasīt vairāk

 

Tanki ar elektrību nebrauks – vācu zinātnieki brīdina savu valdību par zaļā kursa bīstamību 36

Aptuveni 70 vācu zinātnieku parakstījuši vēstuli, kurā tie brīdina Vācijas valdību par zaļā kursa bīstamību, kas var izpausties arī veidā, ko šķietami līdz šim ignorējām. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti