BMW palielinājis jaudīgā M5 sedana un universāla ražošanas jaudu, jo 727 Zs jaudīgais Touring un arī līdzvērtīgās jaudas universāls izrādījies ļoti pieprasīts, neraugoties uz nebūt ne mazo bāzes modeļa cenu.
BMW ziņo, ka palielinājis M5 un M5 Touring ražošanas jaudas, jo klientu pieprasījums izrādījies ievērojami lielāks nekā plānots. Liels pārsteigums bijis par M5 Touring, jo sākotnēji sedana/universāla proporcijas tika plānotas kā 2/3 pret 1/3. Tas tagad pārskatīts un ražošanas konveijers pārregulēts proporcijām 50:50. Arī pieprasījums pēc sedana ir lielāks nekā gaidīts, tādēļ ražošanas jauda palielināta abiem modeļiem.
Ar 727 ZS jaudu un 1000 Nm griezes momentu jaunais M5 Touring ir pasaulē jaudīgākais sērijveida iekšdedzes dzinēju universāls (elektriskajam Porsche Taycan Turbo S Sport Turismo ir līdz 952 ZS), bet arī droši vien arī smagākais, jo M5 Touring sver pat vairāk nekā sedans, sasniedzot 2550 kilogramus.
Sprints no 0 līdz 100 km/h aizņem 3,6 sekundes, 200 km/h universāls sasniedz 11,1 sekundē, bet maksimālais ātrums ir 250 km/h vai 305 km/h, ja piemaksāts par M Drivers Package.
Kas ir 150ooo? Mūsdienàs... tas nozīmē 1500EUR operatīva līzinga maksājumu, kas ir mazāk nekā 2 nedeļu darbinieka izmaksas uzņēmumam.
Tad kur problēma nopirkt M5 un kaifot
Galvenais, lai lohiem nav jākauc pret pilnmēnesi, kad pēc 3 gadiem eirovalstis būs palielinājušas aizsardzības izdevumus un atsevišķi oplīzes klienti dosies uz autoostu. Nianse tik tāda, ka šoreiz nāksies isst uz citu kontinentu, jo diez vai Eiropā turpināsies haļava.
Iedzer tējiņu un nomierinies. Kāds tam visam sakars ar šo rakstu par M5?
Tu izklausies ahujennais gudrinieks.