Autobūves koncerns Stellantis atgriezīs apritē V8 HEMI motorus, atsākot to ražošanu 2025. gada augustā.
Stellantis vadība paziņojusi, ka tie būs uzlaboti un videi mazāk kaitīgi agregāti ar 5,7, 6,2 un 6,4 litru tilpumu, bet ražošana no Meksikas pārcelsies uz ASV.
Papildus standarta 5,7 litru V8, kas ir uzstādīts Ram 1500 pikapos un Dodge Durango SUV, atjauninātajā saimē būs 6,2 litru Hellcat kompresormotors un 6,4 litru Apache.
Par Stellantis lēmumu laikam visvairāk priecāsies Dodge Charger un Challenger muskuļauto fani, jo 2024. gadā ieviestais elektriskais Charger vairs “nebija tas”.
Ar lēmumu atsākt V8 Hemi ražošanu uzņēmums parāda, ka tuvākajā laikā automašīnas ar tradicionālajiem iekšdedzes dzinējiem no piedāvājuma neizzudīs.
Marta sākumā kļuva zināms, ka ražošanā atgriezīsies Ram 1500 TRX augstas veiktspējas pikaps, ko arī darbinās minētais Hemi V8.
Nav saprotams, kāpēc invalīdu atlaidei nav noteikts jaudas ierobežojums, piemēram 100kw. Kas būtu tikai normāli. Atlaide ir paredzēta, lai atvieglotu dzīvi tiem, kam invaliditātes dēļ ir mazāki ienākumi un iespējas. Nevis nodrošinātu luksusa dzīves līmeni. Ja kāds, neskatoties uz invaliditāti, ir spējis sakrāt un grib lielāku auto, to viņam neviens neliedz. Tikai jau ar tādiem pat nosacījumiem kā pārējai publikai.